Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Nej jeg slap ikke. Trak nummer 5689 og de første 30000 numre er sikre på at blive indkaldt.Men jeg har meldt mig som militær nægter, så jeg skal i børnehave eller sådan noget... Cool.

HMM heldet er ikke med mig.

Jeg har modtagetmit kreatin, men begynder ikke at tage det før jeg ved hvad det er lavet af.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man endelig på en eller anden måde skal aftjene værnepligten, så kan man lige så godt få lejlighed til at prøve nogle våben og andre sjove ting. :devil:

Jeg skal selv, hvis det kan trøste dig lidt, men først om 1½ år. Så kan jeg lige nå at blive nogenlunde stærk inden da, således at jeg kan imponere de andre med +100 kg bænkpres :)

Link to comment
Share on other sites

Bemærk: Aftjeningen af værnepligten er ingen undskyldning for at pjække fra vægttræningen!

Befalingsmænd vil undertiden opfordre til løbetræning i fritiden, hvilket kan medføre tyndere ben.

Det er meget sjovt at skyde med de forskellige våben.

God fornøjelse.

Link to comment
Share on other sites

Rimelig ufedt. Der er nu flere grunde til jeg ikke vil. For det første mener jeg at man her kan tale om friheds berøvelse.

For det andet, så er det skyld i at jeg kan risikere at miste både job, bil og uddannelse.

Hvis jeg skal være væk feks 8 måneder fra mit arbejde så er de tvunget til at ansætte en anden. Dvs jeg har ikke job når jeg kommer tilbage. Efter som jeg er meget ung, og det kun er de mennesker jeg arbejder med det kender mig, og kender mine kompetance opråder så får jeg sikkert lige så svært som alle andre IT folk ved at få arbejde, og så har jeg heller ikke råd til at beholde min bil.

Det er hvad jeg kalder friheds berøvelse.

Så det bliver endten Nægter tjensten, som kan være fra 4-12måneder mener jeg, eller 3 måneder i beredskabs korpset som røgdykker og brandmand, det kunne være meget sjovt.

Så det er mest af alt en pricipsag, og fordi et strider imod alt hvad jeg tror på og lever efter.

Nå Torsdagens Træning:

Tog en time. Cirka. Drak min cacao, men havde det virkelig dårligt, blev svimmel undervejs osv. her skrevet til Getbig og spurgt hvad deres kreatin bliver lavet så. Så vi lige kan få det på plads, jeg æder altså hverken knogle, eller blod rester eller noget andet ækelt.

Dødløft.

Opvarmning 2X6X50

Workset 5X5X85

bend over rows

Opvarmning 1X6X40

Workset 5X5X52,5

Chins 1X8 1X5 1X4

Barbellshrugs

opvarmning 1X6X50

Workset 1X5X70 2X8X70 tog lige fejl af reps i første sæt.

Mave

Opvarmning 1X10X40

Workset 1X10X65 1X10X50

og 1X10 af den hvor makkeren trækker i anklerne.

Den var faktisk ok.

Link to comment
Share on other sites

Yep så er jeg her. jeg kom sent i gang i dag da jeg var på værksted og rode lidt med bilen.

Jeg er på anden dag i min kreatin kur, ikke mirakler endnu, men ok mirakler ser jeg nok heller ikke, men er lidt nysgerrig for jeg ved ikke hvad jeg skal forvente.

9/2-02 Ret uoplagt, skod dag. Men ok.

Front squat:

Opvarmning 2X60X40

Workset 5X5X60 -AV Hårdt men godt. Latterlig lav vægt.

Incline bænkpres

Opvarmning 1X6X50

Workset  2X5X70 1X4X70 1X2X70 1X1X70

Close grip BP

Opvarmning 1X6X50

Workset 1X4X72,5 1X2X72,5 1X1X72,5

Barbell curls

Opvarmning 1X6X22,5

Workset 3X8X35

Dips 3X8

mave

1X10

3X10 med makker til at trække.

Mens jeg trænede front squat kom der en stor gut hen og spurgte hvad den øvelse var god for. Man bliver helt overrasket, han var nemlig bare nysgerrig og ville gerne lære nye øvelser, så vidste man jo dårlig nok hvad man skal sige.

Så det vil jeg faktsik selv gerne have en udvidet beskrivelse af, hvad fordelen er ved den frem for normal squat.

Hvor skrå kører i i incline benchpres?

Hvor bredt grep holder i? På hvilken side af stregen?

Link to comment
Share on other sites

Det siges at front squat skulle flytte meget af presset fra haserne og ryggen til quadricepsen. I alm squat har man jo vægten på ryggen og bliver nødt til at flytte lidt vægt frem ( altså læne sig fremad ) når man "sætter sig tilbage".. Man behøver ikke at læne sig helt så meget frem i frontsquat da vægten allerede er lidt længere fremme. Da man så ikke bukker sig forover..så strammes ens haser, røv og ryg ikke helt så meget..og derfor skal quadricepsen skubbe vægten op..i stedet for at man bare skal rette ryggen op. Håber det var forståligt..Det er ihvertfald sådan jeg lige ser det.

MHT. inc. bænk, så vil jeg mene at en vinkel over 30 grader er uhensigtsmæssigt, da man så flytter meget af vægten væk fra brystet og over på skuldrene.

Link to comment
Share on other sites

Hey.

Vedr Kreatin så synes jeg så småt jeg kan se lidt virkning, dvs vægt stigning, og lidt mere pumpede muskler, men meget lidt.

Der siges at man skal drikke meget vand , men er mælk også ok, for det er min primære protein kilde?

Jeg tager afsted til Fyn på lørdag og er først tilbage næste lørdag, Xax er der mulighed for at træne mere end en gang i fyns helse sport, kan man evt lave en aftale om at betale for to ekstra timer eller hvad?

Link to comment
Share on other sites

Du kan ikke medregne mælk i dit væskeindtag Blackie. Når man snakker om at man skal drikke f.eks 2 liter vand hver dag, så er det 2 liter VAND. Alt det andet tæller ikke med. Så selvom du drikker masser af mælk, for at få dækket dit protein behov, så se om du ikke kan presse et par liter vand med ned.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ok xax det må du gerne. Det ville ihvertfald være super.

Ok TJ, det bliver nok svært for jeg drikker normalt 2 litter mælk om dagen, og to litter vand bliver altså svært at få ned også. jeg ved ikke helt hvad jeg skal give første prioritet. Hmm nå jeg må se om jeg kan finde på noget.

Link to comment
Share on other sites

Så er tilbage.

4 dag på Kreatin. Jeg skal tage det stads til og med Torsdag, så skal jeg på vedligeholdelses plan.

Jeg var ikke særlig oplagt i dag, men tog selvfølgelig afsted alligevel.

Back Squat

Opvarmning 2X6X50

Workset 5X5X80

Min makker ligger hårdt ud med at køre deepsquat, med 60kg, han er overdrevet vild til det, jeg tør ikke gå særlig langt ned, jeg mister hurtigt balancen.

Bænkpres.

Opvarmning 1X6X50

Workset 2X4X82,5 1X3X82,5

Skuffende. Jeg kørte først BP efter mil pres pga den ene bænk var i stykket så vi måtte vente.

Military pres

Opvarmning 1X6X30

Workset 3X5X40

Dumbell curls

opvarmning 1X6X12,5

Workset 1X8X17,5 1x7X17,5 1X6X17,5

Mave øvelse med makker.

opvarmning 1X10 alene

3X10X5kg med makker.

Well det var en ok dag. Men nu er jeg jo på ferie hele næste uge. er det ok, efter kun 2 måneders træning, eller skal jeg prøve at komme til at træne lidt?

Mega nederlag i dag. To bekendte på 15, og 17år kom ned. Forholdsvis små gutter. Ham på 15 bænkede 3 sæt med 8 reps med 80kg og ham på 17 bænkede 3 sæt med 8 reps med 90kg. Fedt at man så er større end dem hvis de kan løfte meget mere. Latterligt.

Jeg så nogle som kørte Shrugs med EZ bar, er det en god ide?

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage.

Sovet lidt dårligt i nat. Men ellers ok. Trænede med fuld skrue, da vi kun lige kunne nå det inden de lukkede. Dvs vi gik da centeret lukkede.

Det er min 7 Loading dag på Kreatin, dvs fra i morgen af så tager jeg en fjerede del af dosen.

Dødløft:

Opvarmning 2X6X60

Workset 5X5X90

Mit dødløft kører vildt godt.

Bend over rows.

Opvarmning 1X6X40

Workset 5X5X55

Tror også jeg træner med denne vægt næste gang. Havde lidt problemer med at få stangen helt op til brystet.

Chins.

Opvarmning 1X10X40 træk til nakke.

Workset 3X5 .

Tja man kan ikke blæse og have mel i munden. Ny pr i bend over og dødløft, så kan Chins ikke være i top også.

Barbell chrugs.

opvarmning 1X6X50

Workset 3X8X75

Tabte stangen ved 7 rep i sidste sæt. Begynder at få problemer med grebs styrke.

mave.

Opvarmning 1X10 sit ups

Workset 3X10X10 med makker til at trække i fødderne.

Spørgsmål:

Hvad er fordelen ved at køre Shrugs med EZ stang?

jeg kan ikke træne de tre næste gang. Dvs lørdag, mandag og Torsdag.

Så jeg er først tilbage på Næste lørdag. Hvilken effekt vil det have?

Jeg kan jo lave nogle krops vægt øvelser.

XAX, jeg får måske problemer med at nå det, den Tirsdag, men jeg skal prøve.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share