Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      387,490
      posts
    2. 128,288
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,689
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,308
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,141
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (232,661 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    •   Tirsdag d. 12. november 2019 Morgen ringdips: 5-8-10xbw Lang dag på arb...lidt irriteret i anklen om aftenen - selvom stadig har krykkerne med..lidt træt.. Onsdag d. 13. november 2019 AftenPullups: 1x10xbw  Laser til min ankel - ved ikke om jeg tror på det, men er ved at være lidt træt af den (allerede)..og når der nu er adgang til det... Torsdag d. 14. november 2019 Inden træning nåede jeg lige at varme op med: Pullups :1x16xbw :-) Chins: 1x6xbw @12 kg i elastik om nakken BJJ no-gi: fra closed guard til armbar og triangle. Rullede en god ½ times tid a 5 min's runder - sad en enkelt omgang over. Var egentlig ok rullende i dag - dejligt. Har virkelig savnet at røre mig!  
    • Efter Huset på Christianshavn hoppede jeg på turbo´en og kørte en time. Mest i zone 1 og 2 med få momenter lidt over. Dog også 3 meget korte bakkespurter. Egentlig gad jeg godt fortsætte men det er hårdt for rumpen at køre blidt og også på turbotræner og når det så er begge dele samtidigt.....
      (Jeg glemte at tage et screenshot af pulskurven)    
    • Det lyder sgu ikke rart  Vi er ikke så mange aktive brugere tilbage herinde - lige som jeg husker, er der ingen der har oplevet noget som dig, faktisk tror jeg aldrig jeg har hørt om sådan en skade. 
      Vildt langskud.... er der mon fora eller fjæs-grupper for fodboldspillere, så ville jeg spørge der. Jeg gætter på at skaden også ville kunne ske til håndbold, så der er det måske også værd at lede. Søgning på engelsk giver nok større chancer, nu det åbenbart ikke er en standartskade. Jeg håber du finder noget brugbart info og selvfølgelig mest at du bliver hel igen.
    • Onsdagstur med svimlende 81/min i kadence. Hallo, det begynder at kravle opad, men man skal godt nok piske benene rundt med en anden fart. Jeg kan godt se fidusen med, at man flytter noget af belastningen fra lårmusklerne til lungerne. Så jeg fortsætter tilvænningen.
    • Onsdagstræning i abeskuret:   Incline bænkpres - 20x20kg, 20x20kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x90kg (Fin runde) Supersættet med Fat man pullups - 6sæt x 10reps   High incline DB press(m.pause i bund) - 3sæt x 10reps med 27,5kgs Supersættet med Rear delts - 3sæt x 15reps   Flat Tate press - 3sæt x 6-10reps med 27,5kgs Supersættet med Flat DB press - 3sæt x 6-10reps med 27,5kgs   Band Rows - 3sæt x 20reps   Cardio: Tævning af sandsæk - 2 x 4min     Fin runde. Åndssvagt at jeg har været så øm efter den smule squat jeg lavede i søndags. Overvejer næsten at kronisk tynde ben er bedre :-D       
  • Recent Status Updates