Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,465
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (243,078 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Jeg fik også styrketrænet. Ikke noget vildt og voldsomt men det basale og det er også rigelig fint.
      To sæt tåhævninger, bulgarsk splitsquat, kropshævninger, dips og mavebøjninger.
      Så kan jeg tage en nuldag i morgen og i overmorgen skal jeg møde halvtidligt, så jeg tror det udløser en dobbelt hviledag. Det er nok ikke så tosset
    • 89,5kg efter 3450kcal Jeg slap med 195 kroner, så hvis de andre briller alligevel er bedre, så er tabet ikke så voldsomt. Med ondt skal ondt fordrives, så de varme sokker op på radiatoren og ud på geden da de omsider var tørre. Tung i skinkerne efter i går, havde jeg sat forventningerne lavt. Planen var Amagerrunden og at køre moderat med sweet spot på diget og det halvlange stykke ude ved flyvepladsen. Da jeg kom ud på Amager begyndte jeg at lugte af ammoniak. Det tærer hårdt nok på muskelmassen at være under vægttab, så ingen grund til ligefrem at køre på proteinforbrænding også, så jeg lettede gassen lidt ekstra. Pudsigt nok føltes det varmere sådan. Jeg glemte det ude ved flyvepladsen og ammoniakdunsten vendte tilbage. Benene var heller ikke så villige mere, så zone 2 lå lige for. Modsat når jeg har carbs i kroppen, hvor jeg synes jeg spilder tiden, så føltes det rigtigt i dag. Egentlig også hyggeligt at have tid til at nyde skumringen og den lette dis over Fælleden, nu jeg droppede sidste interval. Igen vanvittigt mange mennesker ude at gå tur og især ude i Ørestadstrekanten hvor jeg lå med 10-15 i timen. Det fik kroppen til at sænke paraderne og så rumlede maven HELT vildt.  ... Jeg forstår ikke hvorfor folk lægger billeder ud på nettet, hvor de f eks cykler på vejen hvor der en cykelsti eller andet der ikke liiiige er efter bogen. Der kan tit være en god grund. Interval. Optræk til skiltespurt. Elendig og hullet cykelsti. Eller bare fordi. Fred være med det. Men hvorfor give ammunition til horden af cykelhadende bilister, der elsker at få bekræftet deres fordomme - jeg hører dem jævnligt inde på arbejde, så jeg ved de findes og elsker at svine cykelfolket til. Omgås nu bare reglerne lidt i det skjulte men læg billeder op, hvor der ikke er noget at pege fingre af.
      Cykelstien billedet er i øvrigt gennemført rædsom og hullet (næsten) som en grusvej, så jeg forstår til fulde at man kører på vejen. Men ikke at man så partout skal tage et billede lige akkurat der
    •   Bænkpres med stop 4x120 4x120 4x120 4x120 4x120 4x120 4x120 4x120
    •  ihhh godt at vi kan inspirere hinanden. Håber, at det bliver godt med de nye briller. Jeg er faktisk endt med kun at bruge de nye med flydende overgange da de simpelthen er geniale og særligt, hvis jeg også lige skal læse noget. Der duer de rene skærmbriller ikke. Tror egentlig mest, at problemet var, at de gamle med flydende overgang var for små. Og pas nu på dig selv med den hårde diæt. Stay strong  
  • Recent Status Updates