Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      387,762
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,689
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,146
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (233,882 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Nej, jeg bør nok ikke give op så hurtigt. Det har kørt stringent den sidste uge og sporadisk en håndfuld dage forinden. 
      Jeg har også tænkt på det med mad i kroppen men min mave fungerer fuldstændigt på samme måde nu som før - jeg kan stadig næsten stille uret efter den. Egentlig lidt underligt men jeg håber at kunne tolke det derhen, at der har været fibre osv nok i kosten i forvejen.
      Måske skal jeg gå kun spise på den ny måde, når jeg har fri og er rastløs og keder mig. Det er nok der, det er en fordel at få smagssanserne stimuleret. På arbejdsdagene kan jeg sagtens holde kalorieunderskud når jeg prøver på det.  
    • Kørte lige lidt fredagstræning i dag. Worksets i squat hed 5 på 180 kg, 5 på 160 kg og 5 på 160 kg. I bænken hed det 4 på 155 kg, 3 på 155 kg og 5 på 140 kg. Det var så PR i bænk og squat.
    • Smider lige en hilsen retur her.  Fin log du kører - er særligt begejstret for at du har givet dig i kast med yoga.  Mht. Mol-problemer, så har det tidligere hjulpet for mig at slette cookies - måske et forsøg værd? 
    • Fredag på arbejdet:   Concept2 Roergometer - 5 x 500meter (90sek pause imellem sæt. Jeg lå omkring 1.40 til 1.46 pr 500meter. Der er langt op til da jeg var bedst på den. Men kan klart mærke formen er blevet bedre da jeg trodsalt kunne holde til 5 runder. Farten skal nok komme hvis jeg træner det oftere.) Kondicykel - 10min (Steady state. Pulsen var allerede godt oppe efter roningen)   Chinups - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (55reps ialt) Rotator cuff - 5sæt x 15reps Facepulls - 5sæt x 15reps Db Wrist extensions - 3sæt x 10-25reps Hæng i barre på tid - 2 x 1min god gammeldags grebstræning. Giver også et godt stræk i ryggen.   Fin lille runde :-) Positiv var specielt roningen. Den maskine træner bare alle muskler i kroppen.
    • Ingen tvivl om at motivationen er altafgørende. Jeg ved ikke hvor mange lørdag/søndage jeg har sagt "På mandag starter jeg", og så er jeg faldet i allerede mandag. Motivationen har bare ikke været der. Men jeg kan også mærke på mig selv at lysten til noget sødt bliver mindre og mindre, jo mere jeg skærer det ud. Jo, jeg har stadig cravings engang imellem, men indtil videre kan jeg skubbe det væk med rationel tænkning. 
  • Recent Status Updates