Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      388,761
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (239,141 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • By the way: Jeg har fra tid til anden abonneret nogle måneder på Eurosport for cyklingens skyld, men nu er der godt nok kommet et interessant alternativ: Gutterne på GCN har lanceret Race Pass, hvor man kan se cykelløb fra bl.a. Eurosport og en række andre streamingtjenester og kanaler. Første indtryk er, at det fungerer super godt, og introduktionsprisen er 165 kroner for et helt år. What's not to like? :) https://racetv.globalcyclingnetwork.com/
    • Lørdag:   MTB - 1time og 13min   Hindsgavl. God tur :-)
    • 92,3kg efter 3075kcal.

      Jeg kom sent hjem i går. For ikke at sidde blandt mange passagerer, var jeg gået i førerrummet i bagenden af toget der skulle fragte mig hjem. Men døren gik i stykker og kunne ikke åbnes indefra, så jeg kom først ud ved endestationen og måtte så tilbage igen.
      Jeg kan alligevel ikke gå direkte i seng, så jeg fik kørt lidt dips, kropshævninger og en god portion biceps samt lidt skulder.

      Til morgen kom jeg ikke op første gang vækkeuret ringede og havde under en time på cyklen, hvis jeg skulle på arbejde til tiden.

      Det blev diget og 1/1-intervaller. Ikke noget jeg plejer at køre eller læser om men jeg skulle finde på noget og gerne noget andet end det vanlige. Et par pauser blev for lange og et enkelt interval for kort, da jeg skulle passere en familie med de to meget små børn på cykler. Dem kunne jeg ikke få mig selve til at blæse forbi.
    • Fredagstræning:   MTB - 1time og 25min (Stauerby med Martin)   Pullups - 5sæt x 12reps Seated DB press - 12x20kgs, 12x20kgs, 8x27,5kgs, 8x27,5kgs, 8x27,5kg   Alt muligt med elastik.   
    • Du deler bare :-) og godt det har været en positiv oplevelse so far. Min oplevelse af psykologhjælp er nu også helt overvejende positiv.   Tror ikke jeg er helt enig i bil analogien. Tænker mere ordinær service skal klares med de nærmeste venner og familie, i det omfang det kan lade sig gøre, og så lade specialisterne tage sig af det man ikke kan snakke med andre om (uanset grunden). Anyway, så skal løsningen selvfølgelig passe til dig :-)   Cool, du for rullet lidt! Men ikke sætte ny KOM på spydbakken... Så giver jeg op.
  • Recent Status Updates