Forums

1. Træning, kost og sundhed

1. Online Logbog

Opret en logbog og lad andre følge din træning

387,565

Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

42,528

Kost og Kosttilskud

62,689

Alt om sport

48,622

Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

10,309

Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

61,146

Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

3,266

Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

9,823
    12. Billedgalleri   (233,101 visits to this link)

Brugernes egne fotoalbums

• Nyeste Emner

• Nyeste indlæg

• En hurtig update: I søndags lavede jeg 3 x 5 @ 175 kg i squat og 3 x 4 @ 150 kg i bænk. Mandag blev det vist til 3 x 3 @ 190 kg i dødløft. Squatten var en all time rep PR. Jeg har lavet samme sæt og kg før, men det var med mine tykke knækogere.
    • Stadig småsnottet, så aflyste besøg hos mor for ikke at risikere evt smitte - hendes helbred er ikke super godt, så..... Det er dog ikke værre end at jeg hoppede 45 minutter på turboen. Reelt ville jeg have kørt i z 2 men det er altså for kedeligt at ligge med samme belastning konstant, så skiftede mellem at ligge i bunden af 2 og bunden af 3. I morgen er der banecykling kl. 10-12. Hvis jeg vågner på den tid håndværkerne begynder at larme (7:30 og det har jeg desværre gjort også de dage de ikke har larmet ) tager jeg på banen og ellers bliver det Zwift igen.
      Jeg har fået en lille fiber i venstre balle men regner ikke med at den vil drille.  Vægten er mere under 92 end den er over og det er jo dejligt at den omsider kravler nedad, især når jeg stadig kan putte lidt muller på kroppen. Armene er ikke tilbage på 40cm men der mangler ikke meget - jeg tror den frie leg i DSBs træningsrum alligevel gør noget godt, selvom ikke alt er helt efter bogen. Nå nu må jeg hellere komme ned i badevognen, så jeg er klar til 4 afsnit af “Huset”
    • ....I abeabeskuret:   Air bike - 30kcal (1min og 3sek) Air bike - 4min interval 10sek on/20sek off (40kcal forbrændt) Air bike - 30kcal (57sek)   Pønsede først på en 100kcal på tid. Men nej nej nej... Kvalmende hårdt. Der er min form ikke nu.  Men fik da lavet 100kcal ialt. Indenfor Ca. 7-8min.   Lynrunde. 
    • Fredag på job:   Pullups (Wide grip) - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (55reps ialt) KB press - 10x16kg, 10x24kg, 10x16kg, 10x24kg, 10x16kg   Stille og roligt..  
    • Fin hård overkropstræning i går med lidt ekstra legetid på armene. Det skifter lidt mellem at jeg føler mig rask, er småsnottet, så rask og lidt ondt i halsen. Men i FW før arbejde: Tåhævninger på et ben: 30 x bw+20, 30 x bw+20, 30x bw+20
      Hexbarsquat: 12x100, 12x100, 12x100
      Hacksquat med en ben: 6, 6, 6
      Siddende lårcurl: 8x55, 8x55, 8x55

Der var god stemning i frivægtrummet. Der er to unge kvinder som er svære at undgå at lægge mærke til - iser den muskuløse af dem, for hun render tit hen til et spejl for at flexe og det er nu ikke så tit damerne gør den slags. Og så står de tit og snakker i gangvejene så man ikke lige kan komme forbi dem. Nå men den lille skulle dødløft for første gang og puha hvor hun krummede i ryggen. Hendes indvandrerkæreste kom styrtende og stoppede hende og det gik op i ret meget grin fordi hun blev ved at krumme ryggen. På mystisk vis røg jeg med i det og på et tidspunkt har hun prøvet mange!!! gange og kæresten har lagt skiver under og hun opgiver. Jeg er færdig med min hexbar og får sat den op til hende og vupti, så ser det fint ud. Ikke helt samme øvelse men bedre end ingenting. Først da jeg er færdig med min hack stopper hun med hex´en, så helt tosset var min ide nok ikke. Og så helt rart at udveksle ord med andre uden det er mega akavet - ikke særligt tit det sker. Når jeg kommer hjem tænder jeg igen for al varme i lejligheden og håber at få sovet godt til i morgen der bliver træningsfri.
  • Recent Status Updates