Forums

1. Træning, kost og sundhed

1. Online Logbog

Opret en logbog og lad andre følge din træning

381,228

Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

42,475

Kost og Kosttilskud

62,667

Alt om sport

48,587

Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

10,201

Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

61,035

Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

3,263

Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

9,751
    12. Billedgalleri   (219,276 visits to this link)

Brugernes egne fotoalbums

• Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Nyeste Emner

• Nyeste indlæg

• Langt pokker i MOL
      Selvfølgelig. Det er bare lettere at steppe på vægten end at få målebåndet til at hænge samme sted. Og så afhænger livvidden også af hvor "opspændt" man står eller man lader alt falde sammen. Det væsentlige er dog om bukserne strammer eller ej og hvordan spejlet ser ud - vægten er bare en OCD'ish let måde at holde regnskab på - dog udfordret af omskiftelige stå op tider. Som sådan er det absolut ikke vægten der "irriterer" mig men mængden af fedtdække over vaskebrættet, som vel må være derinde et sted. Ork - jeg vejede hellere end gerne 10 kg mere med samme/lavere fedtprocent. og så er jeg skide ræd for at give slip. De 5 måneder på skolebænken (ingen kalorietælling men dagens ret i kantinen, slik og kage næsten efter lyst) der kostede en vægtstigning på 7-8 kg bekræfter mig kun i, at jeg ender som temmelig overvægtige hvis jeg ikke holder en eller anden form for snor i mig selv.
    • Langt pokker i MOL
      har du overvejet om ikke livmål var en bedre parameter at måle på? Vægten svinger jo en del og af meget forskellige årsager, som du selv er inde på. Virker fjollet at lade sig frustrere af det!   
    • Simons Log
      25/7 2016 Dødløft
      Kg.          Reps
      107.5 kg    3
      130.0 kg    3
      150.0 kg    3
      162.5 kg    2
      162.5 kg    2
      162.5 kg    2
      162.5 kg    2
      162.5 kg    2
      162.5 kg    2
      Utrolig gode løft i dag. Låsegrebet begynder efterhånden at blive bedre lidt efter lidt. Bænkpres
      Kg.          Reps
      60.0 kg    5
      72.5 kg    5
      85.0 kg    3
      85.0 kg    3
      85.0 kg    3
      85.0 kg    3
      Intet nyt. Gode løft. OHP
      Kg.          Reps
      31.0 kg    5
      31.0 kg    5
      31.0 kg    5
      31.0 kg    5
      31.0 kg    5
      Boom, 31 kg i kassen ✔️ Walking Barbell Lunge
      Kg.          Reps
      30.0 kg    5
      30.0 kg    5
      30.0 kg    5
      30.0 kg    5
      30.0 kg    5
      Solide løft, men lidt flere reps næste gang. Dumbell Rows
      Kg.          Reps
      20.0 kg    10
      20.0 kg    10
    • Inspirerende bøger om træning inkl tri, bjerge og kost
      Torbjørn Sindballe "Tri" Gale Bernhardt & Nick Hansen "Swim Workouts for triathletes" Joe Friel "The Triathletes training Bible" Clyde Soles "Climbing: Training for Peak Performance"  Matt Fitzgerald  "Racing Weight" Mark Hyman "10 day Detox Diet" Martin Ingvar + Gunilla Eldh "Hjernen styrer vægten - Sådan styrer du hjernen" Philip Maffetone "The Maffetone Method" Shane Alton Eversfield "Zendurance" Mark F Twight - "Extreme Alpinism - climbing light, fast & high" Den sidste bog fremstår lidt brugt, de andre stort set som nye, jeg forestiller mig 50, - bog - kan afhentes i Århus, eller sendes på din regning Skriv endelig, hvis det var noget. Det er alle skønne bøger, som jeg har haft megen glæde af
    • Berlin Marathon d 25.9 ad modum Hechmann - aerob power
      Træning d 25.7 Yoga 1 skøn (og hård) times Vinyesa flow med instruktør Mariam FW JBV 1 dejlig times hatha ligeledes med Mariam FW JBV Den første time bragte mig så meget i afslappet flow, at jeg virkelig måtte kæmpe mig igennem time nr 2, der syntes laaang. Omsider kom så også tordenen og skybruddet over Århus og efterfølgende måtte jeg nærmest svømme cykle på Daubjergvej mod Silvan, der også var ramt af en ekstrem vandskade. Sko, sokker og regnbukser direkte i vaskemaskinen idet, at det formentlig var kloakkerne der var gået over deres bredder  Som led i min declutter strategi vil jeg i øvrigt til at sælge lidt ud af lidt forskelligt bla bøger. Laver nok et opslag i "Køb salg tråd" men evt interesserede kan lige PM'e Torbjørn Sindballe "Tri" Gale Bernhardt & Nick Hansen "Swim Workouts for triathletes" Joe Friel "The Triathletes training Bible" Clyde Soles "Climbing: Training for Peak Performance"  Matt Fitzgerald  "Racing Weight" Mark Hyman "10 day Detox Diet" Martin Ingvar + Gunilla Eldh "Hjernen styrer vægten - Sådan styrer du hjernen" Philip Maffetone "The Maffetone Method" Shane Alton Eversfield "Zendurance" Mark F Twight - "Extreme Alpinism - climbing light, fast & high" Den sidste bog fremstår lidt brugt de andre stort set som nye, jeg forestiller mig 50, - bog - kan afhentes i Århus, eller sendes på din regning Skriv endelig, hvis det var noget. Det er alle skønne bøger, som jeg har haft megen glæde af Dejlig mandag aften til boardet
  • Recent Status Updates