Forums

1. Træning, kost og sundhed

1. Online Logbog

Opret en logbog og lad andre følge din træning

381,223

Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

42,475

Kost og Kosttilskud

62,667

Alt om sport

48,587

Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

10,201

Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

61,035

Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

3,263

Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

9,750
    12. Billedgalleri   (219,270 visits to this link)

Brugernes egne fotoalbums

• Nyeste Emner

• Nyeste indlæg

• Doktorens log
      1-bens hip thrusts
      Kv x 5/5
      Kv+20 kg x 5/5
      Kv+34 kg x 5/5
      Akavede, men ryggen har drillet, så ville prøve dem (igen).  Bencurls
      70 x 10
      90 x 10
      110 x 10
      130 x 10 Braised BSS
      Kv x 15/15
      Kv+20 kg x 15/15, 10/10 SÅ bed jeg hovedet af al skam og besluttede mig for at owne, at jeg nu er 100 % BB: Smith front Squats 
      Stang x 10
      +20 kg x 10
      Ikke overbevisende Smith back Squats
      Stang x 10
      +40 kg x 10, 15
      Dén kunne godt blive fast inventar :D D. RDL
      2 x 32 kg x 10
      2 x 40 kg x 10
      2 x 50 kg x 10 Back extension x 10 Havde det slet ikke i dag. Dårlig søvn pga varmen og en meget tidligt vågnende mindstemanden (0420). Så betragter det som en stille opstart efter 8 dage i sommerhus med begrænset træning. Så må jeg skrue voluminet op over de næste uger. 
    • psykisk eller fysisk problem?
      Problemet er med a sandsynlighed praktisk - enten er du begyndt at bruge en anden stang, der vejer lidt mere eller nogle skiver, der rent faktisk vejer det, der står på dem.   Tykkelsen på skiverne betyder stort set ingenting.
    • Got legs?
      Planen er at køre løb når sæsonen går igang igen. Desværre er jeg lidt plaget af en del arrangementer i løbsweekenderne, men regner da med at få kørt lidt og så tage de tæsk der unægteligt kommer. Som du selv er inde på er der egentlig pænt hul igennem til stængerne, men jeg ved at jeg mangler løbsfart, og det får jeg kun ved at køre løb.
    • psykisk eller fysisk problem?
      Har igår måtte indse at jeg har et problem..

Jeg prøvede disse olympic plates igår, og fatter på ingen måde hvordan den samme vægt med disse plader føles meget tungere, end med almindelige.. (gummi ring osv.)
      Jeg er af den overbevisning at problemet er psykisk, men på den anden side, så bliver jeg gang på gang overasket over hvor tungere de føles i forhold til de andre. 

disse olympic plates er en smule tyndere end det andre almindelige... 

jeg sad tænkte om det kunne forklares med simpel fysik, jeg tænkte på noget med at hvis massetætheden ikke er særlig stor så er det lettere at balancere, men det giver alligevel ikke mening i en squat, da det jo bare stangen man skal løfte...

... Så er problemet psykisk eller fysisk?
    • Doktorens log
      Starter på cut i dag. Målet er i udgangspunktet at komme under 100 kg.  D. 24/7 2016
      107.0 kg 
      Livvidde 100 cm
  • Recent Status Updates