Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      379,572
      posts
    2. 127,913
      posts
    3. 27,121
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,428
      posts
    5. 39,983
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,613
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,585
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,175
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      60,963
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,263
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,722
      posts
    12. Billedgalleri   (217,741 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner


  • Nyeste indlæg

    • Motion i balance™
      Mandag ... 50 km transportcykling: Tjek 9,5 km løb: Tjek Nu overvejer jeg at hoppe i et karbad, så jeg kan kalde det en rigtig triatlon 
    • Manse_O
      2-1-1 LEGS   OL Squats 40x0 op til: 3 x 120 kg 3 x 120 kg 2 x 120 kg   Leg Presses 15 x 120 kg 12 x 120 kg 12 x 120 kg 12 x 120 kg   + Hams
    • Optimus prime
      Hej mine trofaste læsere, i behøver ikke at gemme jer, jeg ved i er derude et sted.  I lørdags kedet jeg mig gevaldigt, så jeg tog ud og trænede igen, men en af mine store venner. Der var ingen i centeret, så vi tog vores trøjer af, skabte os og råbte alverdens skældsord. Jeg dipsede 1rep med 30kg, det var en vellykket træning.  SØNDAG:  Arbejde.  6km 04:02 pace.  MANDAG:  Bryst, tris, skulder, mavemuskulatur  Idag har jeg købt ting for 900kr. En af de allersidste torrpedorr CD'er. Fjallraven bukser. En ny skruekrans, kasette og kæde. Nogen gange er min eksistens meningsløs, andre gange er den ikke, det sviger.   
    • Mugges log
      Pull ups 5xBW 5xBW 4xBW BOR 5x5x60 kg Fulgte ham fra Starting Strength's anvisninger og lavede den med at lægge den helt ned hver gang.  Liggende leg curls 3x10x50 kg Push ups 2x8xBW Planke 1x90 minutter 3xsideplanke til hver side
    • Langt pokker i MOL
      Det gør det bestemt. Det passer også med at alle der havde kørt en klassisk 20-test scorede for højt. Jeg skal så kun korrigere med 0,9, trods trainingpeaks sætter vo2max som min force, mens min 20min scorer virkelig ynkeligt. Om det så var mine trætte stænger eller ??? ved jeg ikke. Men skal vi køre spinning derinde på en dag jeg har fri skal jeg bestemt med men vil så taste min FTP ind i stedet.

  • Recent Status Updates