All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Doktorens log

    110 kg er også en slags vægt at slæbe op i ringene, men det er en øvelse jeg føler jeg skal lave, for ikke at miste evnen til at slæbe mit fede korpus op :P
  3. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 4 130 kg x 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 10 H. Rows 60 kg x 12/12, 12/12 50 kg x 15/15 D. Pull-overs 29 kg x 14 Maskin laterals 80 x 23
  4. Nice and clean power building

    19 April 2019 Boksen Front squat til box 5x100 3x110 3x120 3x115 5x110 Barbell rows 8x77,5 8x77,5 8x77,5 8x80 8x80
  5. Nice and clean power building

    17 April 2019 Boksen Front squat til box 5x100 5x112,5 5x115 5x110 5x100 Barbell rows 8x75 8x75 8x77,5 8x77,5 8x77,5
  6. Nice and clean power building

    15 April 2019 Boksen Front squat til box 5x100 3x115 3x117,5 6x100 6x100
  7. Nice and clean power building

    14 April 2019 Boksen Barbell rows 8x70 8x70 8x75 8x75 8x75
  8. Langt pokker i MOL

    Jeg synes nok cyklen var lidt svampet på vej hjem i går man tænkte at det var trætheden der spillede ind. Der var kun 3 bar i baghjulet da jeg skulle ud her til eftermiddag, så har fået årets første lille siver. Jeg turde ikke sætte kørelysten over styr ved at bruge tid på slangeskift, så jeg kørte med siveren igen i dag. Eftersom jeg var godt brugt efter i går, var planen primært at køre i zone 1 og 2 med lidt tryk på de få bakker og krydre det med et par spurter. Benene kunne jeg leve med men min popo Ellers havde jeg nok kørt længere end de 55km men jeg magtede ikke mere. Fin grundtræning og tiltrængt sadeltræning. De næste tre dage er arbejdsdage - det betyder styrketræning men ikke så meget (eller ingen) cykling: Numserestitution Det ene af de mål jeg satte op i går kommer jeg til at revidere, for i den ene af spurterne gik den allerede hjem i dag.
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Fredagstræning i Damp wellness & Spa: Hyper ext - 4sæt x 25reps Bænkpres - 20x11kg, 10x51kg, 5x91kg, 5x111, 5x131(Yeah, PR med 1kg efter skuldergejl:-D), 5x91kg, 5x101kg, 5x111kg, 5x121kg Close grip bænkpres - 3sæt x 8reps med 91kg JM Press - 3sæt x 6reps med 51kg Rear delts - 5sæt x 12reps Isolated DB curls - 5sæt x 8-12reps med 14-22kgs håndvægte Kabel Rows - 3sæt x 10reps med stakken(105kg) Benpres - 3sæt x 12-20reps med moderat vægt Leg ext - 3sæt x 12-20reps (op til et enkelt failure sæt. HIT style) Chest supported rows - 3sæt x 12-20reps op til stakken DB laterels - 3sæt x 12reps med 12-16kgs AB wheel - 3sæt x 12reps Cardio: Løbebånd - 20min (blandet incline walk og løb. De fede må svede) Super træning.
  10. Langt pokker i MOL

    Ingen biler. Ikke 40 folk i feltet. Ikke en masse overflødige km før det sjove begynder. Bare Jeg er så forbasket misundelig over den måde at køre på, det må være SÅ sjovt. Jeg skulle have cyklet med kollega i dag men nu har han da aflyst (igen-igen). Jeg skriver her for at binde mig op på en tur alligevel for ellers ender det med at jeg igen ikke kommer ud.
  11. Last week
  12. Langt pokker i MOL

    138km er mere end godkendt. Og tak. Jeg ville bare gerne ikke være så smadret bagefter men det skal nok komme. Jeg kan desværre “kropshuske” hvad jeg kunne i september og hvordan det føltes og lige nu er det virkelig usselt, i forhold. Det vænner jeg mig forhåbentlig til, efter lidt flere ture på rammen. Tænker du løb eller noget med watt? Det ligger helt stramt at jeg VIL have min FTP over 300 w igen og med en vægt under 90kg - jeg svinger mellem: 92 og 93 og har gjort det siden december. Jeg vil også svært gerne holde +1200 watt over 12sek igen men der er lige en dåbsattest der kan gøre at det bare ikke længere er mulig, uanset hvad f....jeg gør. Til sprinttræning blev lidt henkastet nævnt noget om at jeg måske kunne bruges i holdsprint (som sidstemand )men det er slet ikke noget der er reel snak endnu. I første omgang skal jeg have sprinttræning ind i hverdagen. Ellers er sprintomnium i H50 stadig en tanke jeg godt kan lide at lege med men jeg gider ikke at det bliver pinligt. Et par løb ude på flyvestationen kunne også være interessant, når jeg er tilbage ved at 100km er en rutinetur. Der er jo ingen biler derude, hvilket nok er påkrævet når man er mig. Det er vel for ukonkret til at du kører løb, eller?
  13. Langt pokker i MOL

    Hvis du nu sætter et sportsligt mål, så stiller jeg til løb igen i april :-)
  14. Langt pokker i MOL

    Det ser sku da fint ud. Er du ikke lidt hård ved dig selv? 3*15 min AT med ca 300watt er da ok, for en fedling ;-) og tre timer i sadlen giver jo også noget. Jeg rullede 138km i det gode vejr i dag. Det var dejligt! Lang tid siden jeg har kørt en lang tur...
  15. Langt pokker i MOL

    Det er skammeligt, så dårlig form jeg er i. Ikke at det hverken er overraskende eller uretfærdigt, bare lidt øv. Jeg bliver også NØDT til at tage mig sammen til at smide noget blæver fra vommen. Jeg har lige taget nye sommeruniformbukser frem og jeg kan ikke være i dem. Forleden var der også en kollega der spurgte om jeg ikke havde taget på. Fra lørdag er det slut med restferie og fridagsbytninger i denne omgang og jeg er i fast arbejdsrytme. Så kan jeg forhåbentlig få styr på kosten og også få system i træningen. Dagens tur... puha. Det virkede ellers overkommeligt at hyggetrille en times tid for at komme ud på flyvestationen, køre 3x15 minutter (5 pause) og nulre hjem igen. Efter andet interval sov fingre og.... og... ja, den sov også... sadeltræning Som sædvanlig var jeg en idiot og holdt lidt flere watt end planen, gad vide om jeg nogensinde lærer det? Når formen er god, så går det alligevel men i dag klappede skinkerne helt sammen og hjemturen var pinlig. Det gode er at det næsten kun kan gå fremad.
  16. Doktorens log

    Ret fornuftig pullup styrke. Når jeg selv kommer lidt over 100kg i kropsvægt så synes jeg dælme det er svært. Men så siger jeg til mig selv at Jsc laver 10ere på 105-110kgs kropsvægt og Martin Licis laver 5x10 med 150kgs kropsvægt :-D
  17. Langt pokker i MOL

    Jeg har “ fornøjelsen” af at rasle pendultog mellem Farum og Buddinge. Hold da magle, hvor er her meget varmere end hjemme i Avedøre, nu vinden ikke kommer direkte ind fra vandet. Hmmmm, man skulle næsten overveje at komme ud på to hjul i morgen
  18. Langt pokker i MOL

    Lårene er godt trætte uden at være ømme (kompressionsbukser ). Inden arbejde en lille tur i FW, dog uden at træne quads og baller. Først dog en gang læg hjemme på trappen. 50 langsomme reps på to ben og 3 sæt 20 reps på et ben. FW: Siddende læg: 2 x 12 x 60 ss Chinups: 10, 8 Bagskuldermaskine: 2 x 12 x 40 ss Siddende lårcurl: 2 x 12 x 60 Bænkpres, DB: 2 x 10 x 32,5 ss Bicepcurl: 2 x 10 x 17,5 Laterals: 2 x 10 x 10 ss Fransk pres DB: 2 x 12 x 10 Hyperextension: 2 x 25 ss Alm mavebøjninger på gulv: 2 x 20 Skrå mavebøjninger: 2 x 15
  19. AxBard

    Tirsdag 2019 04 16 Opvarmning · 300 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-10.0) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+15) · 10 x (BW+17.5) · 10 x (BW+10) Pull ups neutral · 10 x BW · 07 x BW · 05 x BW · 10 x (BW-10) Tricep cable · 10 x 30 · 10 x 30 · 10 x 60 · 10 x 60 Skift af kabelmaskine mellem sæt 2 og 3 Pull down · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 07 x 60 Leg press · 10 x 100 · 10 x 125 · 10 x 125 · 10 x 125 Mp · Ingen Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Rear delt dumbbell fly · 10 x 5 · 10 x 5 · 10 x 5 Den ramte ikke helt korrekt – smidighed I armene? Shrugs · 10 x 23 · 10 x 26 · 10 x 26 Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · 2 sæt Abs · 10 x Roman chair · 10 x Russian twist 12 kg kettlebell Kakaomælk · 0 liter Kommentar Bedre end i søndags. Forsøgte med rear delt flys da den del af skulderen trænger. Jeg kunne ikke få den til ramme korrekt.
  20. Langt pokker i MOL

    Banecykling - sprinttræning og i dag gik det ikke i kludder. Jeg havde godt nok ondt i maven hele dagen og følte mig mat i stængerne men der var en af de dage hvor man kører godt alligevel. Vi var 4 veteraner, den enes søn og ingen træner. Efter en stille snydeopvarmning for mig selv, kørte vi en samlet opvarmning. Progressivt fra 30 og endte lidt over 55. Så var vi “lissom” i gang. Far og søn kørte deres intervaller og vi tre andre samlet umiddelbart efter og så en god lang snakkepause. Første tur var med normalt gear og viste os indløbet til en 200m m flyvende start, først indløbet alene og derefter indløb plus 200. Jeg sad bagerst og holdt lidt igen for ikke at overhale. Herfra hed det gear 51-14 for mit vedkommende. Næste tur var 200 med flyvende start. Jeg lå forrest og for første gang siden menisken røg, var det uhæmmet all-out og omsider kom den tykke over 60 i timen. Det var VIRKELIG dejligt at konstatere, at det kan jeg altså stadigvæk godt. Da jeg kom ned i inderkredsen, blev jeg budt velkommen som den nye sprinter på holdet. Den bemærkning lunede også. Så var det en flyvende 500 meter med indløb som på en 200 meter. Vores læremester lå forrest men slog ud efter 250 meter og vi andre gjorde det samme. Det viste sig at han var sovset til og vi andre skulle have fortsat. Jaja, vi skal lige lære. En tur magen til ovenstående, blot kørte vi hele distancen. Føj, hvor var det ulækkert og stængerne visnede og føltes lammede de sidste 100 meter (ligesom i forrige interval) og herfra var stemmen næsten væk og byttet ud med Cecil-hoste. Til sidst en 500 meter med stående start. Ret grænseoverskridende at holde klikket i oppe på banen og (prøve at) have tillid til “holderen”. Jeg har slet ikke teknikken til stående starter men fik flået cyklen rundt på 1ste omgang i en ganske fin tid som jeg ikke kunne leve op til på anden - at min acceleration er bedre end min topfart, vidste jeg jo egentlig godt. Jeg fik kørt mig uhæmmet i bund og havde underlaget været blødt, så havde jeg smidt mig men fik klamret mig til et rækværk i stedet. Nu havde jeg gele-ben og mine baller gjorde ondt så det passede mig fint med en meget stille afrulning. Dejlig dag på kontoret og endnu mere dejlig igen at få nogle succesoplevelser. Incl at begge knæ er helt upåvirkede af både en start fra nul og høj kadence. Til gengæld er jeg smadret i kroppen og går i seng om lidt, trods det bliver før kl 23.
  21. Spock 2018

    Tirsdag d. 16. april 2019 Program A Strict OHP: 5, 5, 5, 5, 5 @ 54kg Squat: 5, 5, 5, 5, 10 @ 55kg Row: 8, 8, 8, 8 @ 70kg Pullups :1, 2, 3, 4, 5, 6 Accessories
  22. Spock 2018

    Søndag d. 14. april Program B Bænkpres: 5, 5, 5, 5, 8 @ 80kg Front Squat: 8, 8, 8, 8 @ 52kg Dødløft: 10x60kg, [email protected], [email protected], [email protected] Pullups: 6, 6, 6, 6, 6 Accessories
  23. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tirsdag på job: DB laterels - 100x5kgs, 100x6kgs, 100x4kgs KB curls - 3sæt x 10/10reps med 12kgs kb (God til underarmene) Fiskestangen - 2sæt En del cuff med elastik samt Thoracal mobilisering. Lidt cirkeltræning. Nok til at pulsen kom op.
  24. xjyden

    træning i Videbæk 13-4-2019 Bænkpres 20x20, 10x30, 10x40, 10x50, 10x60, 5x5x70 Dødløft 5x40, 9x5x50 Benpres 10xslæden, 10x40, 10x60, 7x10x80 vægt 92 kg
  25. Doktorens log

    D. 15/4 2019 Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 3 120 kg x 2 125 kg x 13 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 10, 10, 8 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 3 Kv+40 kg x 2 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 3 Kv+20 kg x 15, 13, 11 + kv x 5 D. Incl. Curls 23 kg x 8 - for tung :P D. Incl. Hammer curls 23 kg x 10 - også for tung ;D Smith RDL 60 kg x 10 Pull-aparts 3 sæt Maskin laterals 80 kg x 20, 20
  26. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Mandagstræning i abeskuret: Front squat (high Box, wide stance) - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg, 10x90kg, 10x100kg, 10x110kg(Bælte på sidste sæt. Ok variant jeg ikke har prøvet før. ) Stivbenet dødløft - 10x50kg, 10x80kg, 10x100kg, 10x120kg, 10x140kg (Tror dette er vejen frem til at bygge mit dødløft lidt op igen...hvis jeg gider) Floorpress - 10x50kg, 10x60kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x130kg, 3x140kg, 3x100kg, 3x100kg, 3x100kg (De 140kg var tunge og grimme hvilket ikke er så mærkeligt da det var udligning af PR. Og med de 2 øvelser inde så er det ikke så ringe endda. ) Pullups - 10sæt x 5reps (Når man er tykmandsslap så må man bare lave lidt flere sæt. Stærkmand Martin Licis kan dog lave 5x10 i pullups med en kropsvægt på +150kg. Så jeg skal stoppe med at pive) Buttom Up kb press - 3sæt x 10/10reps med 20kgs kb. (Fint at få lavet den igen. Lang tid siden sidst. ) Rotatorcuff - 3sæt Wrist roller - 2sæt Faktisk rigtig fin træning.
  27. AxBard

    Søndag 2019 04 14 Opvarmning · 400 meter Smidighed · Skulder og ben T-bar · 10 x 25 · 10 x 35 · 10 x 35 · 10 x 35 Chin ups · 10 x (BW-29) · 10 x (BW-18) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) · 10 x (BW-12.5) Dips · 10 x (BW-10) · 10 x BW · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) · 10 x (BW+10) Pull ups neutral · 10 x BW · 08 x BW · 06 x BW Pull down · 10 x 100 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 · 10 x 112.5 Tricep cable · 10 x 50 · 10 x 60 · 10 x 60 · 10 x 60 Leg press · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 · 10 x 100 Mp · Ingen Lat raise · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 · 10 x 8 Lat dumbbell front rise · 10 x 6 · 10 x 6 · 10 x 6 Shrugs · Ingen Dumbel bicep · 10 x 16 · 10 x 16 · 10 x 16 Ryg · Ingen Abs · Ingen abs Kakaomælk · 1 liter Kommentar Fuldstændig udmattet inden jeg startede og det blev ikke bedre under træningen. Godt weekenden er overstået så man er tilbage på arbejde
  1. Load more activity