Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Dagene flyder lidt sammen som en masse. Venner og familie der kommer og går, og hjælper her og der med hus, børn osv. Jeg har lidt arbejde engang i mellem, og ellers er det de mange projekter på gården. Crazy


Jeg har været hjemme med den lille det meste af dagen. Jeg fik proppet hende i klapvognen, og så måtte hun se på sin far , vedligeholde far formen

Bænkpres med stop

5x100

3x115

3x125

3x137,5 (Lidt air butt)

3x130

3x130


Jeg er voldsomt tilfreds med den serie. Jeg kan ikke helt se af mine notater hvornår jeg sidst har lavet 3x137,5 . Den eneste gang det figurerer på min telefon, er tilbage i 2014. Der lavede jeg dog også min all time bedste 3 RM samme år, som stadig er et godt stykke over

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fået trænet siden Mandag. Beslutningen om at købe en gård, sælge hus, og skifte job, begynder at vise lidt tænder nu. Hvem skulle dog have troet det.


Konen har lagt sig syg med noget pest af en art, og jeg dribler med håndværkere, ungerne, og følelsen af at pesten også har tænkt sig at komme efter mig. Ubehageligt (Tilføj selv Asbjørn Riis stemme)

Link to comment
Share on other sites

På 15.12.2023 at 10:59 , Oksen fra Århus N skrev:

ALLE er bare syge for tiden. Er det ikke rona eller omgangssyge, så er det gudhjælpemig kighoste (har vi på mit job). 

Og der er jo ikke noget, der bliver bedre af, at der er lidt stress på. 

Yep, du har ret. Vi har også venner med alle tre ting.

Jeg er dog sluppet med noget mild splat (forkølelse, ondt i halsen, og lidt pøllet følelse i kroppen). Så jeg har kunne holde dampen 50% oppe

Link to comment
Share on other sites

Gaaah en dag.

Jeg har tømt hele mit gym (EFTER nedenstående pas) med en kammerat. Sådan noget trænings grej er bare federe at løfte på den måde det er tiltænkt , trænings mæssigt


Dødløft

6x130

5x150

5x170

5x185

5x210 (BÆLTE)

Vi skal tilbage til Februar 2018, for at finde sidst jeg løftede de vægte. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
På 24.12.2023 at 20:26 , BLACKICE skrev:

Er du svimmel det trækker tænder ud, at rykke ud af 300+ m2 bolig, med små børn i huset osv. Pænt hårdt arbejde

Kører i pendul fart mellem ny og gammel bolig.


Fik banket 10 CAT sæt bænkpres af i dag

10x3x110

Tillykke med din nye bolig og "tilværelse" - og alle de dejlige muligheder!

Håber, at du bliver glad for det  - og du snart kan "høste" af investeringerne!

 

Det ER sværere at træne med småbørn. (De giver dog som regel også meget glæde, selvom de napser tid og energi)

Flot at du får det gjort!

Det er stadig "pæn god styrke" du lægger for dagen i mine øjne. 

Godt nytår herfra!

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, Tinapigen skrev:

Tillykke med din nye bolig og "tilværelse" - og alle de dejlige muligheder!

Håber, at du bliver glad for det  - og du snart kan "høste" af investeringerne!

 

Det ER sværere at træne med småbørn. (De giver dog som regel også meget glæde, selvom de napser tid og energi)

Flot at du får det gjort!

Det er stadig "pæn god styrke" du lægger for dagen i mine øjne. 

Godt nytår herfra!

Hey! Hyggeligt med besøg i loggen :-)

 

Ungerne er henholdsholdsvis 8 og 1,5år nu. Og så har jeg jo kryddret det med at sige mit job op i September (3 måneders opsigelse) og starte nyt igår. Plus at vi overtog en 150år gammel gård den 1 December, som vi nu er flyttet ind i. Så det er nok relativt forudsigeligt at det er svært at holde samme trænings rytme som da jeg var 25........

 

For at toppe det hele, så bliver vi et 5 familiemedlem i Juni 2024. Så der er fuld plade snart :-D

 

Tak for besøget

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stoppet med kreatin igen, og de sidste 6 ugers døds stress, manglende søvn, kcal, osv har sat ind.


Igår glemte jeg at jeg ikke er 20 mere, og jeg gik ud i Geddestalden i frost grader, og gik direkte på squat.

3x110

3x115

3x120


Egentlig fint pres og lav vægt, men jeg fik et grumt smæld i ryggen af en art. Det føltes som det hele krampede op, og siden har det gjort nas. Rigtig flot


Goes with out saying at jeg stoppede ved 3 sæt

Link to comment
Share on other sites

Home on the ranch. Flere dage i træk med konstante frost grader, og helt ned til minus 16 grader i natten. Så den 120år ++ gamle gård bliver lidt til den kølige side hvis ikke der fyres i masse ovnen. 


Så jeg fik varmet kædesaven op, og savet nogle kævler. Igår fik jeg flækket det meste med en hydraulisk flækker, og i dag fik konen købt en flæk økse til mig. Så fik kløvet en del brænde i aften frosten. Det kan nu noget

 

Lidt hygge træning efter

Flat dumbell pres

12x24

10x39

4x8x46

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

På 3.1.2024 at 08:30 , BLACKICE skrev:

Hey! Hyggeligt med besøg i loggen :-)

 

Ungerne er henholdsholdsvis 8 og 1,5år nu. Og så har jeg jo kryddret det med at sige mit job op i September (3 måneders opsigelse) og starte nyt igår. Plus at vi overtog en 150år gammel gård den 1 December, som vi nu er flyttet ind i. Så det er nok relativt forudsigeligt at det er svært at holde samme trænings rytme som da jeg var 25........

 

For at toppe det hele, så bliver vi et 5 familiemedlem i Juni 2024. Så der er fuld plade snart :-D

 

Tak for besøget

 

Tillykke med det kommende familiemedlem også! Far til ...

Du forstår at holde dig i gang med alle de "projekter" ;-)

Det er "bare" en fase, som nogen påstår...?

Man øver sig i at "omprioritere," hvad der er vigtigt i livet - og nyde hverdagen mere og mere. Tålmodigheden og pyt-knappen trænes muligvis - og alle smil og kram, der kommer retur nydes!

God bedring med ryggen!

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutter siden, Tinapigen skrev:

 

Tillykke med det kommende familiemedlem også! Far til ...

Du forstår at holde dig i gang med alle de "projekter" ;-)

Det er "bare" en fase, som nogen påstår...?

Man øver sig i at "omprioritere," hvad der er vigtigt i livet - og nyde hverdagen mere og mere. Tålmodigheden og pyt-knappen trænes muligvis - og alle smil og kram, der kommer retur nydes!

God bedring med ryggen!

 

Far til 3 (snart)

Og en hund.....og 4 katte (hvor to pt er udstationeret hos min far), 16 høns og en hamster.....Home on the ranch

 

Onde tunger kunne mene at hele livet blot er en fase. Så vi må hellere nyde turen! Jeg forsøger ihvertfald at øve mig i at sætte pris på de små ting i hverdagen, selv om det i bedste dansker stil er nemt at se sig vred på frostvejret , og unger der ikke vil i skole, og et punkteret vinterdæk. 


Ryggen er heldigvis allerede langt bedre. Mange tak! 

Link to comment
Share on other sites

Igår blev det igen ikke til noget.


I dag gik jeg ud og skar noget mere træ op med kædesaven, og måtte igen erkende at mine underarme ikke er konditioneret til fysis arbejde :-D . My goodness

 

Efter aftensmaden, besluttede jeg at se hvor meget brænde man kløver på 100 hug med flækøksen. I praksis bliver det til 9 halv store kævler der er kløvet.....

Det blev så til opvarmning til lidt bryst gymnastik

Flat dumbell pres

12x24

10x43

10x46

3x6x50

Link to comment
Share on other sites

På 8.1.2024 at 21:38 , BLACKICE skrev:

Far til 3 (snart)

Og en hund.....og 4 katte (hvor to pt er udstationeret hos min far), 16 høns og en hamster.....Home on the ranch

 

Onde tunger kunne mene at hele livet blot er en fase. Så vi må hellere nyde turen! Jeg forsøger ihvertfald at øve mig i at sætte pris på de små ting i hverdagen, selv om det i bedste dansker stil er nemt at se sig vred på frostvejret , og unger der ikke vil i skole, og et punkteret vinterdæk. 


Ryggen er heldigvis allerede langt bedre. Mange tak! 

Stærkt, på flere fronter :weight_lift:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share