The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

At kaste sig til jorden er for fodboldbøsser og folk i dårlig form.

Hele den mentale del er rigtig spændende at arbejde med, ikke mindst under udførelse af et hårdt træningspas. Alt for mange fokuserer på hvor hårdt det opleves, fremfor at fokusere på kontrol af åndedræt, mentalt fokus og "lukke sig inde i boksen"

For mig personligt, er det det aspekt jeg har hentet mest ved hos crossfit

Link to comment
Share on other sites

Hej flotte FameBro!

Du skrev på et tidspunkt at du er kongen af at trawle internettet så jeg tænkte jeg ville spørge dig.

Kan du anbefale nogle gode trænings og ernæringsblogs? Jeg tænker blogs der handler om teknik, træningsprincipper, mobility og des lige?

Jeg synes mobilityWOD og Chaos&Pain er gode. Simplyshredded og cut&jacked til dine bro-needs

Link to comment
Share on other sites

Selv tak.

Kort log i dag, der sker lige lidt meget ok?

Squat:

4x157,5kg

DL:

5x195kg

Kardio:

2 runder af:

10x24kg KB snatch m. højre

10x24kg KB thruster m. højre

10x24kg KB 1H swing m. højre

15/15m prowler med +40kg

10x24kg KB snatch m. venstre

10x24kg KB thruster m. venstre

10x24kg KB 1H swing m. venstre

12:36 inklusiv 1 min pause mellem runderne

Masser af snak med Trust, Kris og Bronas der dukkede op med Falcons nye 'kaner.

Link to comment
Share on other sites

Han tjener syyyyyt mange penge.

Kaufmann tribute i dag.

Lang dag med både lejlighed og job samtidig og meget få rolige sekunder.

Da vi kaldte det en dag i lejligheden kl 19 tog jeg en hurtig beslutning og ræsede til The Gym. Præcis 60 minutter senere var jeg hjemme på Frederiksberg og havde været et smut omkring Netto også. #gettingstuffdone

Pres:

5x5x60kg

Chins:

5x8xBW (som supersæt)

Bænk:

3x10x80kg

Sejlede rundt til alle sider.

Det tog lige knap 20 minutter.

Bobby m.fl. morede sig over hvor lidt jeg laver. Jeg morer mig over at få det meste ud af min tid.

Link to comment
Share on other sites

Det bliver desværre et nej for mig i denne uge.

Hvis (og det er et stort hvis) jeg får tid til at træne den næste uges tid, er det nødt til at være 100% afpasset min "familiekalender" og 100% tilpasset mig og mine behov.

Så snart vi rammer den 1. december vil jeg dog MEGET gerne igen. Det ville være super super fedt hvis vi kunne samle en lille gruppe, der kunne gøre det fast en gang om ugen.

Link to comment
Share on other sites

For helvede da en dejlig dag.

Jeg har knoklet med svigerne hele weekend og har lagt gulvtæppe og meget andet. De er virkelig vilde mennesker på alle måder.

Makker var sød i dag og sagde at jeg er flot. Jeg gjorde bare nar af hans "overskæg" - sikke en ven jeg er. Rimse kom forbi og så meget street ud med Batman-cap og sådan nogen pludderbukser som ungdommen går i.

Jeg fandt ud af hvem M.W. er og jeg fik sludret lidt med Fardan, JC, Patkas, ET, Mambo, Juice, Drøm og Marie.

Good times.

Træningsagtig stod den på:

Squatz:

3x3x40kg - udført med stangen over hovedet.

5x5x120kg udført med stangen på ryggen og uden bælte.

Cleans:

5x3x60kg

On the minute. Arbejde på en glidende bevægelse ned. Selvom jeg griber den højt, kan jeg snildt kommer ned sålænge der ikke er mere på. Hold nu op det føles nemt.

RDL:

3x8x100kg

On the minute. Lav vægt etc pga mindre layoff - vil ikke smadre mig selv for meget.

BOR:

3x8x80kg

Hold i toppen.

1A:

Side bends: 3x8x51kg

Hyperextensions: 3x10xBW

GHD situps: 10xBW, 2x10xBW+5kg

Kardio:

9-6-3

Thrusters/stepups med 2x16kg KB

1:20

Uha.

Derefter forbi en makkedunse med 200kr, som vi skyldte fra forleden, da vi købte cevapi, burek og sudzuk til forældrene. Det var ganske udemærket faktisk.

Link to comment
Share on other sites

.

Så snart vi rammer den 1. december vil jeg dog MEGET gerne igen. Det ville være super super fedt hvis vi kunne samle en lille gruppe, der kunne gøre det fast en gang om ugen.

Det ville være en ære, hvis jeg måtte få gelly legs, sammen med jer andre af Hills sprint. Sig endelig til, hvis der er plads på bakken. :-)

Link to comment
Share on other sites

I dag har jeg luket et 12 år langt kapitel af mit liv, da jeg afleverede min lejlighed til udlejer. Det er som en sky der letter over min hverdag, og noget der virkelig har fyldt meget. Ingen bemærkninger fra deres side, hvilket er virkelig dejligt - specielt fordi vi har arbejdet hårdt på at fikse den op.

Derefter carb-up på Lagkagehusets chokorug (omnomnomnom) og en kop te. Ja.

I Garagen mødte jeg ImorgenFormen (eller det vil sige - han stødte til efter en halv time tid), barchefen, Daniel Baylius og også Benjamin var der. Gode drenge.

Pres:

3x85kg

Overskud. De føltes nemme de to første og der var minimum til 1 mere. Jeg er ved at have lidt tryk i igen.

Chins:

10xBW+17,5kg

Hvor kom det så lige fra? Jeg ved det ikke, men det var gode clean reps hele vejen. Det overraskede mig - havde tænkt 8 reps ville være godt.

Bænkpres:

5x112,5kg

Uden at være alt for presset. Min bænk er ikke særlig fantastisk for tiden, men jeg hader sgu også bænkpres with a passion. Kære Lithium glæder sig til vi bliver masterløftere og kan tage til squat/DL-stævner. Det gør jeg selv.

Ring dips:

5xBW+17,5kg

Man får flotte muskler af dips. Lavet i ringe fordi det er mere funktionelt.

Posterior flies:

5x8x12kg

I aften står den på risengrød. Åååååååååh.

Link to comment
Share on other sites

FB: Du er stærk og flot.

Hvor meget kan du tage i ring dips kontra normale dips? Jeg har ønsket mig nogle ringe i julegave, men jeg ved slet ikke om det er alt for overkill når man tænker på det stadie jeg er på lige nu.

Jeg vil skyde på at der er til 15-20% i et normalt stativ. Til at starte med er ring dips dog nærmest umulige. Det tager lige 3-5 gange før man ikke ryster helt vildt mere. Ringene låser ikke bevægelsen på samme måde og kan justeres i bredden. Det betyder dog også at man skal stabilisere en del mere. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, hvis du spørger mig.

Kan man lave 12-15 reps i normale dips, kan man sagtens gå over til ring dips.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share