Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Den opdatering der hedder "året der gik", er der ikke grund til at koge suppe på i år. Jeg havde regnet med at et jobskift fra s-tog til fjern ville udløse fri hver anden weekend og fast morgentur. Det blev ikke til noget og mentalt er det er helvede der suger al energien ud af mig.

I de næste tre uger kan jeg leve i et naivt selvbedrag og lade som om jeg får lov at vende tilbage, trods jeg ved at det næppe bliver sådan. Men så bliver det da tre rimelige uger.

Jeg har spenderet en ny badevægt - en garmin med bluetooth der sender data til Garmin Connect. Jeg havde naivt forestillet mig, at de data også fulgte med over i Training Peaks når de to synkroniserer men det gør de ikke. Mens TB er et fint træningsværktøj, så er det "univers" udenom ikke noget de er gode til, så jeg overvejer at lade Garmin være mit "kontrolcenter" fremover.
Den nye vægt viser samme vægt som den gamle men fedtprocenten angiver den 2 procent højere.

Til morgen klokkede jeg ind på 93,7kg og 17,1F%. De tal vil jeg ikke! Om jeg er på den ene arbejdsplads eller den anden. Jeg fik en masse luxusmad med hjem fra Jylland som det er svineri at kassere og mit rugbrød til madpakken var blevet muggent, så jeg må leve af 7-11 junk i dag (er lige mødt på arbejde til at sidde rådighed). Fra i morgen skal der tælles kalorier.

Ved middagstid en tur i FW - nok sidste gang i lang tid at det er ikke er proppet med nytårsforsætter, der plejer at være trængsel først på året. Ikke den store energi og det føltes hårdere end jeg på forhånd havde forestillet mig.

Romaskine: 5 min (og løbende 2 set leg ext og opvarmings-squat med stangen, for at varme op)
Læg i benpres: 20x100, et bens: 6 x 12 x 60
Læg, siddende: 15x40, 15x40, 15x40, 15x40, 15x40
Kropshævninger: 4, 4, 4, 4, 4
Frontsquat: 5x65, 5x65, 5x65, 5x65
Squat: 6x75, 6x75, 6x75, 6x75
Leg extensions: 10x50, 10x50, 10x50

Liggende lårcurl: 8x97, 8x197, 8x97, 8x97, 8x97
Bænkpres, DB: 15x16, 8x26, 8x26, 8x26, 8x26
Arnold pres: 20x10, 20x10
Laterals: 8x8, 8x8, 8x8
Bicep curls: 8x16, 8x16
Tricep pushdowns: 8x25, 8x25
Hypers: 9, 9, 9
Mavebøjninger: 9, 9, 9
Sidebøjninger: 9, 9, 9

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

91,6kg, f% 16,3 efter 2870kcal

1t20m på hjemmetræneren. Tidsmæssigt er det ret udfordrende for min luxuspopo, om jeg fatter hvordan andre kan holde ud at sidde i længere tid....

For ikke igen at bøffe wattene i et optimistisk øjeblik, har jeg hængt en lille seddel op ved hjemmetræneren. Jeg har godt nok ikke kørt en FTP-test men de 302watt over 20min forleden i slidt tilstand, har jeg rundet op til 310 - det kan ikke være helt skævt og igen så er træningszonerne ret brede, så egentlig ligegyldigt.

Men altså så blev det til 20min @ 260, 3 x 2/2 & 330, 20min @ 260. Det var i stedet for at køre intervaller i 7 graders frost i morgen - det tror jeg egentlig at bronkier og lunger helst er fri for. Så kan jeg knække jern i stedet, hvilket nok også er lettere at overkomme efter nattevagten det starter her 22:55 :dry:

...

Er man ikke al for højtidelig om cyklingen og kan tåle at en triathlet tager lidt pis på det, så er der sær norsk tilgang hos "triatlars". Jeg synes i hvert fald at han er et af et mest muntre indslag på Instagram

http://instagram.com/triatlars

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

:cold: En natlig fodtur fra Helgoland til Østerport, lige en god halv time fra jeg smed toget. Havde jeg vidst hvor meget jeg savnede min hue, havde jeg nok taget den taxa der var sat af til mig. Nu holde 50 minutters pause og så køre fra Østerport Kastrup og videre ud til Kak (Klargøringscenter KAstrup) og så ved jeg ikke om jeg skal med taxa til Kh aka Hovedbanen eller der er et tog jeg kan tage med. Så sidde rådighed til 6:50 og TADAAA: Miniferie indtil tirsdag morgen.

Det værste ved nattevagterne er næsten ikke tidspunktet men at man karter rundt med en masse sjatkørsel for at flytte tog hen de rigtige steder. Det er ikke lige det jeg holder mest af.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, Gregers TF skrev:

Er man ikke al for højtidelig om cyklingen og kan tåle at en triathlet tager lidt pis på det, så er der sær norsk tilgang hos "triatlars". Jeg synes i hvert fald at han er et af et mest muntre indslag på Instagram

http://instagram.com/triatlars

 

Ha, haaa, det er sgu gennemført :)

 

Link to comment
Share on other sites

Nattevagt og 3,5 timers søvn sætter sit præg på vægten som selvfølgelig er steget til 92,5kg, f%16,8 efter 3680 kcal, hvor jeg spiste så sent som 7:20 i morges.

I FW:

Romaskine: 5 min (og løbende 2 set leg ext og opvarmings-squat med stangen, for at varme op)
Læg i benpres: 20x100, et bens: 6 x 15 x 60
Læg, siddende: 15x40, 15x40, 15x40, 15x40, 15x40
Kropshævninger: 5, 5, 5, 5, 5
Frontsquat: 6x60, 6x70, 6x70, 6x70, 6x70
Squat: 6x60, 6x80, 6x80, 6x80, 6x80
Leg extensions: 10x60, 8x80, 8x80 dropset 20x30

Liggende lårcurl: 8x105, 8x105, 8x105, 8x105, 8x105
Bænkpres, DB: 15x16, 8x28, 8x28, 8x2, 8x28, 8x28
Arnold pres: 8x12, 10x12, 10x12
Laterals: 8x8, 8x8, 8x8
Bicep curls: 8x16, 8x16, 8x16
Tricep pushdowns: Umuligt at komme til
Hypers: Nåede ikke 
Mavebøjninger: 8, 8, 
Sidebøjninger: Nåede ikke

Jeg ved ikke hvad der skete men jeg fik krampe i maven efter andet sæt mavebøjninger og den ville ikke rigtigt slippe, så jeg trak stikket og kørte hjem. Her blev det til to sæt planke med knæløft og to sæt russian twist.

I morgen er der træningsmæssig hviledag men jeg skal til tandlæge og handle for både mor og min onkel, så jeg får nu nok dagen til at gå alligevel.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Det var hele tiden meningen at hoppe på hjemmetræneren men det blev ikke rigtig til noget, da jeg har været grundigt dvask hele dagen. 20:30 finder jeg umiddelbart energien men på cyklen må jeg konstatere at stængerne var lukkede og slukkede. Det blev til et enkelt interval på et kvarter - så pakkede jeg sammen, gik i bad og så Olsen Banden.

Jeg havde egentlig taget fri i denne weekend, for omsider at kunne køre en af de lidt længere weekendture med klubben men efter vejrudsigten at dømme, er det vist for farligt at køre ud i morgen. Så det var fuldstændigt spild af to feriedage. Vægten er også stukket helt af efter i går, så det spiller ikke helt for tiden. Men håber på at have bedre energi i morgen.

Link to comment
Share on other sites

93,7kg (-0,6) , f% 16,9 -(0,3) efter 4290kcal

Lige godt halvanden time på hjemmetræneren - så var popoen ikke glad mere og stængerne begyndte også at være stegte.

10min opvarmning, 6 x 5/5 @ FTP, 5 min z2, 15min z3, 5min z2, 5min afrulning

Min ferieweekend har alligevel ikke været helt spildt. Efter at døren til min fryser havde stået på klem et par dage inden jeg opdagede det, har fryseren været én stor isblok og kun den ene skuffe kunne bruges og den den bandt voldsomt. Nu er den afrimet og fyldt med frostvarer i den stil, som jeg spiste en del af sidste vinter hvor vægten faldt så fint, indtil jeg skiftede arbejde, Det er muligt verden ramler lidt om ørerne på mig men det skal ikke ende i en ny normalvægt.

Jeg vil gerne længerne ned men min gamle normalvægt på 90kg er målet i første omgang. Jeg har desværre ikke råd til en diætist, så overvejer lidt at kaste projektet på FB, som jeg har set andre har gjort - er egentlig blot kontrolvejningerne jeg savner. Men... det er sgu ikke det rette medie, så... prøver stadig at finde på noget andet, der kan kompensere for manglen af mentalt overskud.

Massageordningen på arbejde har jeg jo ikke mere, så der er spenderet en foamroller i håb om at kunne ælte stængerne en smule selv. Ellers er det fikset en masse hængepartier. Humøret er stadig depri-ish men på det praktiske plan har jeg fået losset mig selv i røven i weekenden.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, Gregers TF skrev:

... så der er spenderet en foamroller i håb om at kunne ælte stængerne en smule selv.

Der er masser af instruktive videoer på YT om massage med foam roller (du har sikkert allerede tjekket dem ud). Der er ingen grænser for, hvor meget af kroppen man kan ælte med den.

Link to comment
Share on other sites

92,0kg - fedt% 16,4 efter 3360kcal. Igen i nat næsten 10 timers søvn. Ikke at jeg er synderligt frisk efter at sovet så længe men der var så også et stort efterslæb.

I FW:

Romaskine: 5 min (og løbende 2 set leg ext og opvarmings-squat med stangen, for at varme op)
Læg i benpres: 20x100, et bens: 15x60, 10x70, 8x80, 8x80, 8x80, 10x70, 15x60
Læg, siddende: 20x30, 15x40, 10x50, 10x50, 10x50, 15x40, 20x30
Kropshævninger: 5, 5, 5, 5, 5
Frontsquat: 6x60, 6x72,5 , 6x72,5 , 6x72,5 , 6x72,5
Squat: 6x60, 6x82,5 , 6x82,5 , 6x82,5 , 6x82,5
Liggende lårcurl: 8x112,5 , 8x112,5 , 8x112,5 , 8x112,5 , 8x112,5
Cykling: 10 minutter over 100 RPM med 3 korte spurter
Bænkpres, DB: 15x16, 8x28, 8x28, 8x28, 8x28, 8x28
Arnold pres: 10x12, 10x12, 10x12
Laterals: 8x9, 8x9, 8x9
Bicep curls: 8x18, 8x18, 8x18
Tricep pushdowns: 8x30, 8x30, 8x30
Hypers: 10, 10, 10
Mavebøjninger: 10, 10, 10 
Sidebøjninger: 10, 10, 10

Iltgælden de sidste par gange har været til at føle på og i dag ramte jeg så et nyt hjørne som indikerer, at jeg nærmer mig loftet i frontsquat - jeg fik syre i stængerne. Med trætte quads var der også mere kød på squatten end ellers og generelt var jeg wobbly i stængerne de næste timer. Må lige se hvor meget DOMS det giver om jeg holder vægten eller smider de sædvanlige 2,5kg oveni til næste træning. Jeg slipper heller ikke mere for at skyde lidt højkadencecykling ind, for at holde CNS oppe på dupperne. Indtil nu har jeg været rimelig eksplosiv når jeg har rejst mig i squatten men nu klistrer det lidt omkring sticking point.
Fedt at indføre pyramide til læggene men tidsforbruget.... Med opvarmning og cykling tager det efterhånden langt over en time alene at træne stængerne..

Link to comment
Share on other sites

Joh, de er længere end de flestes. Men sådan har det altid været - og værre dengang inden jeg cyklede men styrketrænede meget mere. Jeg har aldrig været fan af splittræning (dovenskab da det giver dobbelt transporttid til/fra centeret), så dengang kunne jeg godt gå rundt i tre timer i et fullbody-pas. Så det er vist "bare" et spørgsmål om tilvænning. Lidt i stil med at cykelryttere sidder rigtig mange timer på cyklen.

Og så er noget af hemmeligheden nok også at jeg er af den religion, der sjældent træner all-out. Sikkert også derfor jeg piver, nu jeg begynder begynder at smage mælkesyren i squatten, for det plejer jeg jo aldrig.
...
Btw en røvsyg arbejdsdag i dag. Da jeg checkede dagens menu inden jeg gik i seng i går, skulle jeg til Aarhus og retur. Da jeg mødte i morges var det ændret til at sidde rådighed og jeg har intet lavet og er ved at blive følelsesløs i røven af at sidde på den :tongue: Fedt nok at få løn for at lave ingenting men nuij, hvor tiden snegler.

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægten steget lidt men det er ok på en dag med morgenvagt efter fullbody og 3600kcal.

Min socialfobi er stadig hård ved mig. Da det var ved st være tid til at køre til fællestræning, gik min mave amok indtil det var for sent at køre - så blev den normal igen. Alligevel hoppede jeg i cykelklunset, idet det efterhånden er længe siden jeg sidst har cyklet rigtigt. Med det samme stod det klart at benene slet, slet ikke var klar til noget vildt - men det havde jeg godt luret på forhånd. Før i tiden havde jeg kørt klubben i møde og så bare kørt med nogle af de lidt langsommere. Med trænerteamet har kraftigt pointeret, at de vil have at vi er mødt frem fra start når der bliver givet instrukser. Det er jo fair nok.

Jeg kørte lidt sweet spoti-ish interval alene indtil jeg fik indhentet Hvidovrefolket der stadig varmede op, og satte farten lidt ned og hold afstand. Da de svingede ind for at få instrukser gik det desværre sådan at jeg også løb en ACR-rytter op, fra deres ungdomshold. Han snøvlede noget rundt og jeg gad ikke overhale for så at blive gen-overhalet når han satte farten op. Jeg drejede fra ved en af sidevejene og regnede med at kunne køre alene men endte katastrofalt mellem små Hvidovre-klumper der kørte interval. De råbte op om at jeg skulle falde ind, men det ville være direkte imod trænerens ønske, så det gjorde jeg selvfølgelig ikke. For at undgå mere råberi, vendte jeg snuden hjem. Kun en lille time blev det til.

Men men men.... jeg kommer til enten kun at styrketræne en gang om ugen eller i hvert fald skrue kraftigt ned, de dage jeg skal køre intervaller dagen efter. Hvordan jeg så får maven til ikke at flippe ud inden jeg skal være sammen med andre jeg kender (har sjovt nok ingen problemer når jeg skal være sammen med fremmede), har jeg ingen ide om.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

12 timer siden, Gregers TF skrev:

... inden jeg skal være sammen med andre jeg kender (har sjovt nok ingen problemer når jeg skal være sammen med fremmede).

Det er vist helt normalt, at man reagerer anderledes på dem, man kender i forhold til fremmede. Man har jo kun en følelsesmæssig relation med dem, man kender i forvejen. Fremmede har man som regel glemt hurtigt. 

Generthed er i samme boldgade. Man bliver regel kun genert og rødmer sammen med nogen, man kender. En tilfældig person i S-toget kan jo være lige meget, så dem er der ingen grund til at få røde ører over for.

Både rødmen og den nervøse mave er jo ikke noget, man selv er herre over. Det er kroppen, der tager over. Man kan fx ikke rødme på kommando. Det er en reaktion på en stress i kroppen, og det sker helt af sig selv.

Tandlægeskræk er jo også sådan en uhensigtsmæssig stress i kroppen, der kan give anledning til mange bekymringer og toiletbesøg. For mig hjalp det gå til hypnoterapi hos hende her: http://karinnilsson.dk/

Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle benytte mig af den slags, men jeg må bare konstatere, at det har taget toppen af skrækken over for gulvbrækkeren.

Link to comment
Share on other sites

Uhh.. tandlæger ER altså også stygt. Jeg har hende i hovedet og ser lige hvad der bliver behov for, når der forhåbenligt snart kommer en afklaring på jobsituationen.

I dag ellers en kaffemæssigt perfekt tur til/fra Århus. Generøse togførere, så jeg havde tæt på kaffeforgiftning da jeg kom hjem. Alligevel gik jeg pludselig Garfield-kold og faldt i søvn i badet. Hvordan ved jeg ikke men pludselig vågnede jeg på gulvet og men kondens drivende af vægge og loft. Næsten to timer var der gået!

Til aften fik jeg samlet mog og kom på hjemmetræneren, 2x20min sweet spot, det sidste interval dog i bunden af zonen. Lårene var stadig til lossepladsen og de føltes som om jeg trådte mange flere watt. Pulsen var dog som den skulle. Må se om de vil noget i morgen.

Et finurligt indslag mere fra instagram - jeg kom sjovt nok til at tænke på Kermit & Co

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

I dag startede jeg omklædningen til cykelkluns tidligt men måtte bare konstatere at maven gik berserk igen. Heldigvis kun kortvarigt, så i huj og hast mod mødestedet men igen akkurat for sent, Da forreste par stykker var på vej ud af indkørslen da jeg nåede til den.

Så jeg fortsatte ned mod den gode langside og kørte et interval der varede i begge retninger, smuttede ind på en P-plads indtil Hvidovreflokken var forbi og tog et interval mere - udturen i medvind dog noget mere afdæmpet end før. Så smuttede jeg hjem, inden de begyndte at splitte op og blive spredt for meget. Hurtig omklædning og på hjemmetræneren, hvor jeg fik kørt lidt vo2max men måtte kyllinge ud i den fjerde. Puls og vejrtrækning var ikke alarmerende men benene er stendøde. Fik dog kørt en halv times tid i zone2 inden jeg gik sukkerkold med et brag og stoppede. Men små tre aktive kvarter på cyklen og en lille time på hjemmetræneren.

I morgen en gang styrketræning hvor jeg sigter at trække det sidste liv ud af mine hærgede quads og så står den på restitutionsuge. Muligvis med klubtur, søndag hvor ruten ligger så jeg kan køre 20 minutter for sent og alligevel fange dem. Men tænker det nok er for koldt til at jeg gider. Når jeg starter op igen, bliver det med reduceret indsats på styrketræning og så må jeg se om det hjælper eller jeg bare er hærget af stress eller kalorieunderskud.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg sov irriterende længe. Altså i forhold til at skulle træne inden jeg skulle forbi mor, Det endte med at jeg kun fik trænet ben - må se om jeg får trænet resten i morgen. Ellers var jeg mentalt godt ladet op, nu det var planen at skulle være den sidste monster-bentræning for i år (selv om jeg jo har det med at fravige mine planer). Stængerne var lidt tunge i det men der var masser af tryk i dem. Frontsquatten med stor iltgæld men styrkemæssigt var der masser af overskud i dag. Jeg fik lavet lidt dum overflødig "syregenopfyldningstræning" først i benpressen, mens jeg ventede på leg extensions blev ledig. Det tog bare så lang tid, at jeg nåede at træne rigtigt. De sidste to reps med stakken krævede at der også blev lukket lyd ud - det gør vi ellers ikke i Rødovre men... :blush: Siddende læg først ledig efter squat og uden den lange pause havde det været for tungt - det var lige på kanten af det mulige.

Romaskine: 5 min (og løbende 2 set leg ext og opvarmings-squat med stangen, for at varme op)
Læg i benpres: 20x100, et bens: 15x60, 12x70, 8x80, 6x90, 6x90, 8x80, 12x70, 15x60
Læg, siddende: 20x35, 15x45, 10x55, 10x55, 10x55, 10x55, 15x40, 17x30 fail
Kropshævninger: 5, 5, 5, 5, 5
Frontsquat: 6x60, 6x75, 6x75, 6x75, 6x75
Squat: 6x60, 6x85, 6x85, 6x85, 6x85

Benpres: 20x100, 20x100, 10x150, 10x200

Leg extensions 1 ben: 10x40, 8x50, 8x55, 8x60=PR, 7fail/8x60, begge ben: 20x60
Liggende lårcurl: 8x120, 8x120, 8x120, 8x120, 8x120 , PR
Cykling: 5 minutter 110 RPM

( der er dobbelt linieafstand da "fantastiske" i-pad ikke kan lave enkelt linieskift :mad: )

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor opdaterer TrainingPeaks fra noget der virker til nyt elendigt layout, der endda kun er kører i 33% tempo af det gamle? Jeg har aldrig fattet de dér opdateringer der gør et produkt væsentlig ringere.

Nå. Men jeg kan vist ikke rigtig samle mig om at styrketræne. Til gengæld har jeg lige været en time på hjemmetræneren i z2. Det var egentligt ret hyggeligt at sidde og høre god musik og padle stille og roligt rundt i takt fil den. Men ellers var det mest i håb om at løsne lidt op for stængerne, hvis jeg skulle cykle i morgen. Godt nok er de næsten ikke ømme (meget overraskende) men de er noget træge på trapperne.

Og også for at stabilisere appetitten. Siden jeg stod op har jeg været et bundløst hul, ligesom Fede fra Matador. Indtil videre har jeg holdt mig indenfor rammerne men maven knuger sig sammen og knurrer stort set konstant så æv, den er svær i dag.

Link to comment
Share on other sites

I nat opgav jeg at slås med sulten. Jeg vågnede ved 1-tiden ved at maven rumlede og efter halvanden time fik den sin vilje. Vil tro at jeg faldt i inden 5 minutter efter at have spist.

Så vægten var høj i morges - til gengæld spiste jeg ikke alverden til morgenmad før jeg fandt cykelklubben. De efterhånden sædsvanlige trætte stænger, sammenholdt med at det er hele 7 uger siden jeg sidst har kørt weekendtur gjorde det nemt at vælge det langsomme hold, der kun skulle køre 80km i stedet for 107. Tempomæssigt passede det "desværre" også fint og jeg fik tømt begge flasker. Men igen - pulsen var ikke til at drive op, inden stængerne opgav ævred (staveplade).

Næste uge bliver på lavt blus og helt uden styrketræning. 

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dsg. Til gengæld ville Otto Leisner været fyldt 100år, hvis han havde levet. Heldigvis har DRK husket ham og sender snart små to timer - jeg behøver næppe nævne hvem der sidder klistret til skærmen :wub:

Efter en tid med en badevægt der er på Garmin Connect, er det muligt at gøre ugestatus. For at viske ujævnheder ud, bruger jeg  den visning der hedder ugegennemsnit. Sidste uge faldt vægten 500gram, heraf 400gram fedt og 100gram muller. Det er ikke noget voldsomt fedttab men det er OK.

Jeg indtog i gennemsnit 3404kcal og havde en estimeret motionsforbrænding på 810kcal. Med et vægttab på 500gram giver det et ligevægtsindtag på ca. 3100 kcal. Det tal vil utvivlsomt have været anderledes i en anden uge med andre værdier men det er da i hvert fald et udgangspunkt.

Nu i Netto og købe gulerødder og andet der kan gnaskes, mens en af Danmarkshistoriens mest værdifulde (hvis ikke DEN vigtigste) mediepersoner går over skærmen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Grundlæggende er det jo mere eller mindre det samme. Hans metode er bare mere sikker, da han altid vægtmæssigt ligger rigtigt. Til gengæld kan man måske bedre nørde med at få f. eks, protein og grøntsager nok ved at tælle kalorier. 

Havde jeg været hjemmegående (eller arbejdet på kontor hvor badevægt og køkkenvægt kunne være med), kunne jeg sagtens finde på at bruge hans metode i stedet for.

Link to comment
Share on other sites

10 timers søvn og et at de gode hop på vægten (om det så holder eller ej må vi se). Spejlet anderledes end i går og dunken meget mindre i vejen på cyklen end sidst jeg sad der.

Restitution var formålet, så det var altså blot en halv time i zone 2. Nu i bad og så daffer jeg en tur til verdens ende aka Esbjerg.

Link to comment
Share on other sites

Dagen begyndte med en lungefunktionsundersøgelse. Selv om jeg ikke synes jeg mærker noget direkte (andet end at vo2max med årene er gået fra at være spidskompetence til weakpoint), så er KOL-markøren efterhånden så udtalt, at hvis den ikke er bedre i næste måling, så ryger jeg ind over lungemedicinsk. 

Til gengæld begynder stængerne at føles normale igen og jeg havde i dsg tillige held med, at nå frem til træningsstart. To runders opvarming, sjovt nok uden de ellers sædvanlige antrit. Herefter opdeling i mindre grupper hvor vi først kørte vo2max: 2,3,3,4,4 og 4 minutter med 3 minutters pause. Herefter 3 omganges AT i rulleskift, som blev til den lette side - helt bevidst for ikke at brænde stængerne af med det samme. Officiel træning var slut men vi var en lille gruppe der lige snuppede en omgang ekstra. Jeg var alene på hjemturen, hvilket jeg benyttede mig af, til en sjælden rolig afrulning. 60,8km i alt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share