Hævet, (forslået) tå


Emmakm
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg kender ikke grunden dertil, men min tå (den ved siden af storetåen) har været skadet i 1,5 måneder.

Smerten har aftaget betydeligt, men den har heller aldrig været voldsom. Hævelsen er faldet siden begyndelsen, og jeg oplever næsten hver dag, at jeg forventer at være 100 % klar! Jeg kan for tiden bøje tåleddet af mig selv, og den er ikke lige så markant varm som tidligere. Hævelsen kommer og går dog hver dag, og tåleddet er rødt eller blåt. Den gør ikke ondt i hvile, kun når jeg træder ned/støtter. Efterhånden kan jeg bruge den, men den hæver op.

Jeg har været hos min egen læge 2 gange, vagtlægen en enkelt gang, røntgen, hypnose, to forskellige fysioterapeuter 7 gange i alt, massør, mm. Ingen har udredt problemet. Mit infektionstal var fint, der var ingen fraktur på røntgenfotografiet, og idet jeg har aflastet leddet så længe, tror jeg ikke, der er tale om en overbelastning.

Jeg har været i fuldstændig ro.

Sagen er den, at jeg er meget afhængig af min sport, træning og mit aktive liv, så jeg vil næsten gøre alt for at blive skadesfri.

HVAD/HVEM kan jeg opsøge? Hvilke områder mangler jeg, og hvem har ekspertise?

Edited by Emmakm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share