Ondt i hoved og træning


Batiste Rohart
 Share

Recommended Posts

1: Nej det er selvfølgelig ikke fint at få ondt i hovedet. Men du beskriver ikke hvor smerten kommer fra, eller hvordan den udvikler sig? Jeg vil tro den kommer pga spændinger i din nakke. Hvis det er tilfældet, så skal det nok gå over.

2: Hvad med at du starter med at lave 5 sæt af 5 gentagelser, hver anden dag

3: Jeg er ligeglad hvad din stærke kammerat gør. Jeg har også en kammerat der er stærk, men han er ikke så klog. Sådan er der så mange ting i livet

4: Hvordan går det med at lave et træningsprogram der træner hele kroppen? Hvor langt er du nået?

Link to comment
Share on other sites

Enig med de kloge vokse der har skrevet i denne tråd. Jeg lavede kun armstrækkere og kropshævninger da jeg var din alder, og pigerne i min klasse kaldte mig Van Damme(En actionhelt fra gamle dage).

Men klart. Skal du rigtig være stærk og ha' bøffer så meld dig ind i en vægtløftningsklub eller styrkeløftklub :-)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Enig med de kloge vokse der har skrevet i denne tråd. Jeg lavede kun armstrækkere og kropshævninger da jeg var din alder, og pigerne i min klasse kaldte mig Van Damme(En actionhelt fra gamle dage).

Men klart. Skal du rigtig være stærk og ha' bøffer så meld dig ind i en vægtløftningsklub. :-)

Det er godt med dig og de gamle historier. Vi ved godt at de kalder dig Trollerik , men Van Damme historien er sjov

newderek.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er godt med dig og de gamle historier. Vi ved godt at de kalder dig Trollerik , men Van Damme historien er sjov

newderek.jpg

Trolde er voldsomt stærke har jeg hørt. Så det ville da også være et kompliment. Når det er sagt så er historien sand, selvom der tydeligvis ikke skulle så meget til. Idag er målet vel at ligne Justin Bieber hvis man er en 12årig knægt.

Pointen er bare at man kan komme langt med kropsvægtøvelser til at starte med, og skulderne vil være glade for at man lagt sin pushup base før man begynder på en masse bænkpres :-)

Link to comment
Share on other sites

Trolde er voldsomt stærke har jeg hørt. Så det ville da også være et kompliment. Når det er sagt så er historien sand, selvom der tydeligvis ikke skulle så meget til. Idag er målet vel at ligne Justin Bieber hvis man er en 12årig knægt.

Pointen er bare at man kan komme langt med kropsvægtøvelser til at starte med, og skulderne vil være glade for at man lagt sin pushup base før man begynder på en masse bænkpres :-)

Jeg er ikke uenig. Og hvis man samtidig er en god responder, så kan man faktisk godt få lidt chest af at køre wide stand push ups. Been there, done that

PS: Men jeg tror stadig ikke på din Van Damme historie. Det siger du bare for at blære dig. Troels 37½år

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Batiste Rohart. De her gamle idioter er ret kloge, så selvom de siger en masse idiotisk om Trolde og en anden gammel idiot, der hedder Van Damme, så er deres råd gode nok.

Gør som de siger og lad være med at lytte til det vrøvl, de siger til hinanden. De er rigtigt dygtige til træning - bare se deres logbøger - resten af deres intellektuelle samtaler, burde de tage i en støttegruppe :wink:

Link to comment
Share on other sites

Batiste Rohart. De her gamle idioter er ret kloge, så selvom de siger en masse idiotisk om Trolde og en anden gammel idiot, der hedder Van Damme, så er deres råd gode nok.

Gør som de siger og lad være med at lytte til det vrøvl, de siger til hinanden. De er rigtigt dygtige til træning - bare se deres logbøger - resten af deres intellektuelle samtaler, burde de tage i en støttegruppe :wink:

Jeg var engang medlem af sådan en støttegruppe. Men formanden meldte sig ud.

Det var noget med at han havde fået vand i knæene

Er der andre du kan anbefale?

Link to comment
Share on other sites

Men det er jo kun 5 pull ups/chin ups mere i det du syntes jeg skal gøre

De omtalte 40 armbøjninger, er de mellem stole?

Jeg forstår ikke hvordan du kan lave 2 x 10 Chins, men ikke 5 x 5.

Men altså det korte og lange er at du bør træne de øvelser du udvælger, hver anden dag, og løbende prøve at forbedre dig.

Med andre ord, hvis du i denne uge kører 2 x 10 chins og 2 x armbøjninger af en art, så kan du måske i næste uge køre 2 x 10 chins + 1 x 8 chins, og 3 x armbøjninger i stedet for.

Jeg kan ikke fortælle dig hvad din krop kan tåle, men mit bud er at du hurtigt vænner dig til træningen, og at hovedpine problemer forsvinder. Tag det stille og roligt, Rom blev ikke bygget på en dag, og du har mange år endnu til at bygge en rigtig god form.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share