vægt tab skal have hjælp


Mathilde Lauritsen
 Share

Recommended Posts

Jeg har et problem

jeg kan ikke finde hjælpen til at tabe mig og jeg er meget ked af min krop

jeg har aldrig prøvet at skulle tabe mig så håber lidt der var nogle afartende der kunne hjælpe mig til den beste kur til mig fordi jeg er lost

Det er nu ikke så svært :)

Glem kostpyramiden.

Skriv hvad du normalt spiser i løbet af en uge og jeg skal fortælle dig hvordan du kan komme videre :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et problem

jeg kan ikke finde hjælpen til at tabe mig og jeg er meget ked af min krop

jeg har aldrig prøvet at skulle tabe mig så håber lidt der var nogle afartende der kunne hjælpe mig til den beste kur til mig fordi jeg er lost

Benyt dig af det her program. Det er lige til at gå til, og effektivt.

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/traeningsprogram_til_fitnesscenteret_-_maksimalt_vaegttab/

Nedenstående er absolut også værd at læse

http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vaegt/vaegt_og_fedtprocent/den_optimale_vaegttabstraening/

Edited by Johnny Houlind Berggreen
Link to comment
Share on other sites

Det første link er noget bavl.

Det giver ingen mening at træne 1 time om dagen, det er faktisk lige akkurat det der aldrig vil give dig det vægttab du ønsker. Det var sådan noget man mente for 10 år siden, der er heldigvis kommet mange og langt mere effektive metoder.

Nr. 2 link er straks mere interessant, nemlig at der ikke skal fokuseres på kalorietælling og kalorieindtag. Det burde snart være så soleklart for alle at kalorietælling ikke virker på langt sigt og ofte kun skaber endnu flere problemer med velvære, sundhed og energi.

Link to comment
Share on other sites

Den generelle tone på disse fora er da ikke just imponerende.

Du mener det er noget bavl. Link da gerne til noget der forklarer hvorfor du mener dette. Ellers er det jo blot et ubehøvlet postulat.

Fungerer ganske fint for mig med dette program, 3 gange om ugen. tabt mig godt 20kg på knap 6 måneder, så helt noget bavl kan det da ikke være.

Link to comment
Share on other sites

Den generelle tone på disse fora er da ikke just imponerende.

Du mener det er noget bavl. Link da gerne til noget der forklarer hvorfor du mener dette. Ellers er det jo blot et ubehøvlet postulat.

Fungerer ganske fint for mig med dette program, 3 gange om ugen. tabt mig godt 20kg på knap 6 måneder, så helt noget bavl kan det da ikke være.

Janus har 4 indlæg på historikken, så det ville da være synd, hvis det skulle danne præcedens for hele forummet.

Selvfølgelig er det ikke noget bavl at træne 1 time om dagen.....

Link to comment
Share on other sites

Janus har 4 indlæg på historikken, så det ville da være synd, hvis det skulle danne præcedens for hele forummet.

Selvfølgelig er det ikke noget bavl at træne 1 time om dagen.....

Reaktionen kommer af at der reageres lidt groft i en anden tråd, på et af mine indlæg. Begge indlæg, samme dag, gav mig blot et skidt indtryk.

Denne tråd.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=62250

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share