Fedling forsøger formforbedring


stinger
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Thorhauge: jamen så mødes vi jo igen i år ( jeg var ikke med sidste år). Det skal nok blive hygsomt.

Jeg får ikke opdateret for tiden, da opstarten på arbejdet tager meget tid. Det samme gør projekt kørekort. Men det bliver til den ugentlige baskettræning, streetbasket når vejret og tiden tillader (stor turnering på lørdag), lidt aktivitet med eleverne, og forhåbentlig også snart styrketræning igen. samtiddig starter jeg snart stille og roligt op på et løbeprogram med henblik på halv-marathon næste sommer. men på det punkt er der intet hastværk.

Link to comment
Share on other sites

så er der gået endnu en uge. Det er blevet til en enkelt gang styrketræning (av, mine patter) en træningskamp, en streetturnering, hvor vi i kvartfinalen tabte til de endelige vindere (ØV) en baskettræning, en cooper-test (2800 m), og en masse smøvelser og ultimate med eleverne. I morgen er der en cooper mere på programmet med en anden klasse, men i nuværende vægtklasse (105) har jeg desværre nok ikke mere i mig. På sigt vil jeg gerne nå de 3 km.

Link to comment
Share on other sites

Til Thorhauge: jeps, stillede op med 3 af de "gamle" fra Solrød. Vi fandt aldrig rigtigt vores spil frem den dag og tabte i kvarten til dem der vandt det hele. De havde en enkelt spiller, der gjorde det rigtig godt og vi fik justeret for sent og havde ingen der ramte dagen.

Link to comment
Share on other sites

Skal lave nogle mål for at få rørt mig, når jeg kun træner basket en gang om ugen.

har derfor tilmeldt mig en 10 km d 31/12. Vil gerne løbe den under 50 min, men hvor meget under må tiden,vægten og knæet vise. starter på det løbeprogram der er lagt ud på forsiden i aften.

Link to comment
Share on other sites

Så har vi sku fået en træner og vi er klar på at spille op til dans i 3. div :tongue:

Tillykke med det, er rart når arbejdet giver gevinst. Held og lykke den store dans. Vores starter i pokalen, hvor vi skal have bøllebank af et meget stærkt stevnsgade hold.

Link to comment
Share on other sites

Første program-løbetur. ca 5 km på 25.52. snottet og dårligt vejr, men stadig ikke helt tilfredsstillende. Giver dog rig mulighed for forbedring, da jeg vil tro jeg "sagtens" kan nå at presse den ned i nærheden af 22.

Tager på trænerkursus i dag og lærer noget om styrketræning og anaerob præstationsevne.

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til ti min opvarmning og en halv times fodbold med eleverne.

desuden 5 k på 26,48 OUCH det var lidt for tæt på aftensmaden og knæet knagede lidt, men alligevel :-(

overvejer at fuldføre tretrinsraketten og smække et marathon på mine løbeplaner. Ved dog ikke hvilket og hvor lang tid jeg skal bruge fra halv-marathon til helmarathon.

men lige nu er målet 10 k på under 50 min nytårsaften og et broløb(halvmarathon) på under to. Nu må vi se.

i korgen er der træningskamp mod solrøds 1. div hold. Det skal nok blive alt for hårdt :-)

Link to comment
Share on other sites

Er du sindssyg, de løb alt for stærkt de unge drenge. Vi spillede hæderligt i 3 ud af 4 perioder og den sidste periode (5) vælger jeg at se bort fra. Men er træt i stængerne i dag.

baskettræning i aften og så venter jeg spændt på det ur jeg har bestilt. Garmin 310xt.

Link to comment
Share on other sites

Har nu overstået anden tredjedel af A-træner kursus og da vores kaniner (basketlinjen på Nyborg) var til træningsturnering, så fik jeg faktisk rørt mig MEGET ( i forhold til form) fredag og lørdag.

Til gengæld så har jeg heller ikke i denne uge haft tid og knæ til at overholde det påbegyndte løbeprogram.

Mit knæ er noget overbelastet så vil hellere skåne det allerede nu og se om jeg ikke vænne det til belastning i et tempo, der gør at jeg kan træne uden længere pauser det næste års tid.

Link to comment
Share on other sites

i dag blev det til pokalkampen mod stevnsgade. jeg spillede vel kun ca 10 minutter, da jeg ville skåne knæet lidt i en kamp, hvor resultatet reelt set var givet på forhånd.

I stedet håber jeg på at give den gas i et par træningskampe i weekenden.

Kampen tabte vi med med 30, hvilket egentlig er godkendt, men det er lidt ærgeligt at vi brænder så mange nemme skud som vi gør, da det kunne have trukket pinen lidt ud og gjort første halvleg lidt sjovere.

Link to comment
Share on other sites

@Thorhauge Lyder hygsomt, men kan desværre ikke være med lørdag.

Du må hilse piibbk holdet fra Steen, hvis det bliver til noget.

Vi tabte med 3 til BMS her til aften :-( men det ku ikke være anderledes, da vi kun havde 6 spillere med og ikke er i imponerende form.

Dagens motions blev altså en kort kamp (to gange 15 løbende) og en grundig opvarmning med eleverne.

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til meget bold i weekenden, da vores modstander i placeringskampen trak sig :-(

Til gengæld fik jeg løbet en tur. 7 k i et skuffende tempo (ca 40 min), men det vigtigste er at jeg får lidt km i benene uden at knæet brokker sig og det gjorde det ikke i dag.

det blev også til lidt farmer walk, da der er tilbud på cola zero i Føtex i denne uge. Me likes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share