Beef Jerky


Prehn
 Share

Recommended Posts

Næeh - men den forhandler Mikkel Leicht har tænkt sig at linke til, sælger også kosttilskud, og dermed har vi balladen med "Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud".

Nemlig.. :smile:

Vi kan selvfølgelig ikke vide om Mikkel bruger det som et tilskud til kosten :tongue:

Limited har fat i det rigtige :wink: bruger det selv engang imellem

ER der virkelig nogen der køber sådan noget ?

Og er det ikke lidt ulækkert ??

ulækkert? mad er ikke ulækkert... :nonono::wink:

Link to comment
Share on other sites

Tørret kød, der kan holde sig frisk i 1000 år, virker som noget jeg ville fodre min hund med :w00t:

Helt ærligt, smager det godt?

Nej, det smager elendigt. Men som du skriver, er det sikkert fint til hunden, hvis ikke den er for fintfølende (det er min ikke).

Men uanset om man vil give det til hunden eller det bare er for at få protein i gabet på en nem måde, så er beef jerky altså en dyr løsning.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Nej, det smager elendigt. Men som du skriver, er det sikkert fint til hunden, hvis ikke den er for fintfølende (det er min ikke).

Men uanset om man vil give det til hunden eller det bare er for at få protein i gabet på en nem måde, så er beef jerky altså en dyr løsning.

Du er bare feminin.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

lav det selv... tørret kød skal have ca 2t ved 85celsius - derudover kan man selv lave krydderiblandinger efter smag. kylling er i øvrigt også rigtig godt at tørre...

du kan holde det "frisk" ved at bruge alimndelige plastikposer ved at "svejser" den åbne ende med et strygejern - husk at bruge to stykker bagepapir mellem strygejern og pose, samt pose og bordplade.

held og lykke

Link to comment
Share on other sites

lav det selv... tørret kød skal have ca 2t ved 85celsius - derudover kan man selv lave krydderiblandinger efter smag. kylling er i øvrigt også rigtig godt at tørre...

du kan holde det "frisk" ved at bruge alimndelige plastikposer ved at "svejser" den åbne ende med et strygejern - husk at bruge to stykker bagepapir mellem strygejern og pose, samt pose og bordplade.

held og lykke

Er kylling en god idé ? jeg ved ikke lige ved hvilke grader salmonella bakterier bliver tilintegjort, ville nok lige undersøge det...

Kunne dog aldrig selv finde på at æde tørret kød, he he min kone er fra vestjylland(harboøre) der æder de sku tørfisk(lufttørret saltet rødspætte) :crazy: Meget meget sygt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share