Stryrkeløfts dragt?


Jesper88
 Share

Recommended Posts

Hej Motion-Online's Bruger

Jeg har gået og tænkt over at købe en dragt til vægtløftning, men dem jeg finder så som Titan osv. koster jo over 1000 kr. Hvilket lige er en tand for meget, så vil jeg heller køre RAW hvis det endelig er :bigsmile: men så kontaktede jeg en vægtløftningsklub, og fik afvide de var gode og billige på http://www.sasport.dk/ og der kan man få en styrkeløfts dragt for kun 325 kr.

-Nogen der har købt/prøvet den?

-Hvad er det helt præcis sådan en dragt skal kunne, for at man kan løfte mere?

-Vil den være vær at bruge penge på tror i?

mvh. Jesper

Edited by Jesper88
Link to comment
Share on other sites

Der er forskel på en trikot og en SL dragt eller trøje.

Trikoten er den billige du har set på. Den hjælper dig ikke med at løfte tungere vægte.

Det er ikke hensigtsmæssigt at løfte med udstyr med mindre man stiller op til konkurrence.

Så spar pengene og køb noget kridt i stedet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

det er den sorte der er under katogorien styrkeløft som jeg har kigget på :smile:

okay må desværre ikke køre med magnesium der hvor jeg træner pt. men skal måske tilbage til den gamle klub hvor man måtte, men der går dog lige lidt endnu.

Link to comment
Share on other sites

det er den sorte der er under katogorien styrkeløft som jeg har kigget på :smile:

okay må desværre ikke køre med magnesium der hvor jeg træner pt. men skal måske tilbage til den gamle klub hvor man måtte, men der går dog lige lidt endnu.

Ja, den sorte under kategorien styrkeløft, er en trikot.

Som, sagt ville købet være spild af penge. Du vil alligevel næppe kunne finde ud af at bruge den på egen hånd. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja, den sorte under kategorien styrkeløft, er en trikot.

Som, sagt ville købet være spild af penge. Du vil alligevel næppe kunne finde ud af at bruge den på egen hånd. :smile:

En dragt vel, mon ikke trikot ville være til at hitte ud af :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
At man bedre kan holde fast. At man kan undgå stangen glider på ryggen :smile:

Nu bliver jeg forvirret. Men måske er det fordi jeg kun kan huske magnesium som et metal fra kemi timerne?

Hvorfor kan et metal hjælpe på at man bedre kan holde fast?

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver jeg forvirret. Men måske er det fordi jeg kun kan huske magnesium som et metal fra kemi timerne?

Hvorfor kan et metal hjælpe på at man bedre kan holde fast?

Magnesium Carbonat. I pulver form.

Link to comment
Share on other sites

Nu bliver jeg forvirret. Men måske er det fordi jeg kun kan huske magnesium som et metal fra kemi timerne?

Hvorfor kan et metal hjælpe på at man bedre kan holde fast?

Det fåes i pulverform, sådan at du kan køre det rundt i dine hænder, hvis du ser nogle træningsfilm, bruger styrke/vægtløfter det altid, fordi det hjælper med dit greb, og det lige meget om du skal bænke, squate eller dødløfte... så hjælper det helt kanon på grebet, hvis man ikke vil bruge remme, hvilket tager meget af grebstyrken væk fra løftede ved f. eks. rygtræning

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nåh som salt, nu forstår jeg det meget bedre :tongue:

Men som jeg husker det, så skal man undgå at få det i øjne, og at det kan være lokaltirriterende samt ætsende :crazy: ?

Link to comment
Share on other sites

Nåh som salt, nu forstår jeg det meget bedre :tongue:

Men som jeg husker det, så skal man undgå at få det i øjne, og at det kan være lokaltirriterende samt ætsende :crazy: ?

Det har jeg aldrig oplevet. Det hænger tit i luften når man tager det på, og så får man gerne lidt i øjnene, det sker der intet ved.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share