MOL Dogme cykel sommer cup


Arne
 Share

Recommended Posts

Jaah - en tirsdag :bigsmile: (så mangler vi bare at det også passer med arbejde)

Hvilket rute endte I med? Een er jo ikke ligefrem ferm til at finde rundt så hvis det ikke skal gå som sidst jeg var på cykel i Kbh må jeg nok forberede mig lidt på geografien.

Glimrende. Blovsterød bliver det ikke - for den rute er "optage" af stævne på tirsdag. Snakker lige med Kim om det. Forslag modtages også! Men en rundstrækning på 10-12 km hvor vi kan køre 2 runder - eller noget...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg tænker 4-5*"Værløse DM-rute" (skovlinien-fiskebæksvej-kolle kolle-skovlinien) den slår vist ca. 25/31km i alt. Det er en fin rute, hvis vi skal ligge lidt tættere. Den napper rigtig godt i stængerne 2-3-4 gang man skal op ad bakken inden i skoven! :)

Turen ud/hjem er hurtigt overstået, så vi kan evt. starte 15 min senere eller nå hurtigere hjem.

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænker 4-5*"Værløse DM-rute" (skovlinien-fiskebæksvej-kolle kolle-skovlinien) den slår vist ca. 25/31km i alt. Og er en fin rute, hvis vi skal ligge lidt tættere. Den napper rigtig godt i stængerne 2-3-4 gang man skal op ad bakken inden i skoven! :)

Hmm hmm ja... Havde lige set frem til noget uden en monster bakke hvor jeg får bølle bank... Men jeg har vel godt af det... ellr noget... 4 runder kan vist række :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvor sjovt - prøvede lige om jeg kunne google mig frem til ruten. I stedet fandt jeg Arnes indlæg her fra 21:58 og så decatri.dk

Fandt nu ikke ruten. Køres den igennem samlet inden det går løs ligesom I gjorde sidst?

Ja helt klart

Link to comment
Share on other sites

Hvor sjovt - prøvede lige om jeg kunne google mig frem til ruten. I stedet fandt jeg Arnes indlæg her fra 21:58 og så decatri.dk

Fandt nu ikke ruten. Køres den igennem samlet inden det går løs ligesom I gjorde sidst?

post-9692-1213221622_thumb.jpg

1 prøverunde og så går det løs.

Arne op med humøret - vi tager det sure først og så er du skarp når det virkelig gælder!

MaxPause og kun MaxP ved hvor lang den nøjagtigt er i optimal-linien ;)

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag smager af noget. Skovlinien er jo ren hjemmebane for mig og kun med den halve bakke op i nørreskoven. Deler dit synspunkt Arne om at undgå alt for voldsomme stigninger. Kunne selvfølgelig være sjovt med andre ruter jeg ikke kender, men forudsætter måske også længere transport (Blovsterød og Køge) for mit vedkommende.

Kan nok ikke tillade mig at køre for fuldt, men sidst bliver jeg i hvert fald ikke.

Link to comment
Share on other sites

Eller ruten fra Banani løbet:

post-9692-1213223435_thumb.png

Den må da være rimelig lang? I går med Heino kørte vi i variation, men dog noget kortere variant (7 km). Jeg syntes ruten virkede rimelig flad - dog med undtagelse af den sidste stigning.

post-13362-1213253512_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Hvor sjovt - prøvede lige om jeg kunne google mig frem til ruten. I stedet fandt jeg Arnes indlæg her fra 21:58 og så decatri.dk

Fandt nu ikke ruten. Køres den igennem samlet inden det går løs ligesom I gjorde sidst?

Har tegnet den ind her (skal ses i Explorer). Er dog ikke helt sikker på start/slutstedet.

Edit: Rettet på foranledning af Hr.Arne

post-13362-1213278010_thumb.jpg

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

Har tegnet den ind her (skal ses i Explorer). Er dog ikke helt sikker på start/slutstedet.

Edit: Rettet på foranledning af Hr.Arne

Det var bedre. Den anden angivne rute ved skovlinien ville være gennem Værløse by og flere lyskryds og dermed ikke smart til intervaller.

Din angivelse af start/slut svarer til den normalt anvendte (plejer altid at være lidt tilbage af startstregen fra sidste løB).

Link to comment
Share on other sites

Vigtigt om på tirsdag:

Da vi skal op mod Kolle kolle og ikke Blovstrød - så mødes vi ved Mosehuset klokken 17.15.

Det er lige i starten af Hillerødmotorvejen på vej ud af byen. Her er der 18,5 km op til startstedet og vi ruller stille og roligt - så mon ikke vi er på Skovlinjen omkring 18.00

Link to comment
Share on other sites

Kan man parkere bilen derude omkring? Mere så GPSen kan lede mig på rette vej - husker stadig hvordan det gik da jeg skulle hjem fra Flintholm St. så det med at cykle i København på egen hånd gør jeg A L D R I G mere.

Tilføjet:

For os der aldrig færdes i København - er der en ca.adresse? Jeg går ikke ud fra at man kan dreje ind direkte fra motorvejen selv hvis man kan se det derudefra.

Jeg har lige googlet Mosehuset og der er rigtig mange mosehuse.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kan man parkere bilen derude omkring? Mere så GPSen kan lede mig på rette vej - husker stadig hvordan det gik da jeg skulle hjem fra Flintholm St. så det med at cykle i København på egen hånd gør jeg A L D R I G mere.

Tilføjet:

For os der aldrig færdes i København - er der en ca.adresse? Jeg går ikke ud fra at man kan dreje ind direkte fra motorvejen selv hvis man kan se det derudefra.

Jeg har lige googlet Mosehuset og der er rigtig mange mosehuse.

http://findvej.dk/Mosesvinget1,2400

Link to comment
Share on other sites

Inden jeg får styr på mine mærkelige lunger må jeg melde pas, men vil da alligevel slå et slag for en rute i Gregers og min baghave.

Her tænker jeg på en særdeles kuperet rundstrækning omkring Rungsted. Ideen er at man kører Folehaven, Rungstedvej og Strandvejen. Jeg skal prøve at se om jeg kan få lavet et lille map næste gang jeg er ude, men det er en god strækning hvor benene bliver trætte :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Inden jeg får styr på mine mærkelige lunger må jeg melde pas, men vil da alligevel slå et slag for en rute i Gregers og min baghave.

Her tænker jeg på en særdeles kuperet rundstrækning omkring Rungsted. Ideen er at man kører Folehaven, Rungstedvej og Strandvejen. Jeg skal prøve at se om jeg kan få lavet et lille map næste gang jeg er ude, men det er en god strækning hvor benene bliver trætte :tongue:

Lyde da spændende... Den der "Folehaven" - jeg kan ikke hitte den... kender kun den vej der går ud af København - men den er det jo ikke!

Link to comment
Share on other sites

Præcis, Folehavevej. Det er en utrolig smuk tur igennem skoven, med nogle små lede sataner af bakker der bare trækker tænder ud! Herfra kommer man så ud på Rungstedvej med cykelsti og en lille opkørsel inden en lang nedkørsel. Strandvejen skulle man mene var flad, men hele vejen op til Folehavevej stiger den i små etaper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share