Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker når du kører frontsquat. Det minder mig om, at jeg er stærkere end dig i ihvertfald en øvelse - og at jeg er på vej til at tage dig i en anden. Alt hvor man bøjer eller strækker armene på den ene eller anden måde vil du altid være min numero uno :wub:

Er frontsquat ikke en øvelse der er lavet til folk der er handicappede på den ene eller anden måde, men stadig gerne vil have oplevelsen af at løfte vægte? Det er hvad jeg har ladet mig fortælle.

PS: Du holder dig fra mit dødløft. Jeg ved hvor dit arbejde bor....wolla

Link to comment
Share on other sites

Er frontsquat ikke en øvelse der er lavet til folk der er handicappede på den ene eller anden måde, men stadig gerne vil have oplevelsen af at løfte vægte? Det er hvad jeg har ladet mig fortælle.

PS: Du holder dig fra mit dødløft. Jeg ved hvor dit arbejde bor....wolla

Høhø, nej Frontsquat er sådan en øvelse, hvor man ikke kan falde forover, da man i så fald vil tabe vægten. De kræver temmelig awesome benstyrke, da man ikke kan kompensere ved overudviklede Erectors... Du ved, man kan ikke rigtigt lave frontsquatmornings.

PS: Hov, jeg ser nu, at du kun har 245 i dødløften? Jeg troede, at du havde 250? Uhh.. It's so close I can smell it.

PPS: Cat synes, at vi er søde sammen :wub:

Link to comment
Share on other sites

Høhø, nej Frontsquat er sådan en øvelse, hvor man ikke kan falde forover, da man i så fald vil tabe vægten. De kræver temmelig awesome benstyrke, da man ikke kan kompensere ved overudviklede Erectors... Du ved, man kan ikke rigtigt lave frontsquatmornings.

PS: Hov, jeg ser nu, at du kun har 245 i dødløften? Jeg troede, at du havde 250? Uhh.. It's so close I can smell it.

PPS: Cat synes, at vi er søde sammen :wub:

Sikke dog en idiotisk øvelse. Sikke dog et DUMT menneske der har fundet på det. Garanteret en der har været utroligt slap i bænkpres og havde behov for at hævde sig på anden vis.

PS: Inden vi ser os om er de 250kg i hus

PSS: Jeg synes også at Cat er sød (tror jeg nok)

Link to comment
Share on other sites

I dag har været en ok dag, men træningen var noget snot. Jeg har holdt møder med nogen fra Kina, med nogen fra UK, og med nogen fra US, og ikke mindst en masse danskere. Sikke dog sikke dog. På Lørdag skrider jeg til Chicago, og er til på Torsdag hvor jeg i en uge skal muntre mig med nogle møder. Lucky me. lur mig om ikke hotellets gym betyder at jeg er tvunget til lidt pause, hvilket måske er godt, måske ikke er godt.

Flat dumbell pres

1 x 20 x 21

1 x 10 x 31

1 x 8 x 41

1 x 8 x 46

3 x 5 x 51

2 x 7 x 46

Meeeh. Det ok, men ikke mere end ok

Squat - Skulle have været hepburn inspireret

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 1 x 130

1 x 1 x 140

3 x 1 x 142,5

og så gad jeg ikke mere squat. Manglede 6 sæt, men det var bare snot med snot på i dag. Jeg hader ben, og især mine. Jeg tror mine ben er fyldt med mormor arme.

Barbell shoulder pres - siddend

1 x 8 x 55

1 x 8 x 62,5

1 x 7 x 70

1 x 8 x 65

Jeg er utilfreds

Link to comment
Share on other sites

Jeg lollede af dine beskrivelse af mormorarmeben! :laugh:

Jeg tænkte nok du ville kunne li den. Det er utroligt hvordan man kan have så slappe ben. Jeg har mødt folk med polio med væsentlig bedre benstyrke end mig.

PS: Tror du så ikke også at mit højre knæ er så ømt at jeg dårligt kan gå på benet nu? HVA SKER DER? Det er 140kg? Jeg kan fisme curle 140kg på en god dag.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der nu med det knæ?

Ingen smerter eller problemer til træning, men da jeg kom hjem igår blev det langsomt mere og mere ømt og stift.

I dag, efter en nats søvn, kan jeg fint gå og bevæge mig. Men ved lidt kraftigere buk af benet er det tydeligt besværet og ømt, og knæskallen er øm når jeg trykker på den.

Hold nu op hvor er det dumt. Kald mig bare lieutenant dan

lieutenant-dan-you-got-new-legs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag var der lidt af det sædvanlige lirrumlarrum træning der hjemme med Rotator, mave, og tearing.

Igår hjemme træning

Chin ladder

1 x 10

1 x 11

1 x 12

1 x 13

1 x 14

1 x 15

1 x 16

Rotator

2 x 15 x 5

Diverse tearing. Er oppe på en 4 x 5 foldning hvilket i praksis er 128 lag. Stadig ingenting, men da jeg startede kunne jeg lige knapt nuppe 96

Link to comment
Share on other sites

Fyffor pyffer.

Du må da efterhånden være MOLs master of chins.

Det kan jeg ikke tro. Jeg har endnu ikke krydset 20, og der er vidst en del der kan lave +20. Men det hjælper da helt sikkert på det, og jeg er begyndt at kunne li øvelsen

Og velkommen til loggen i øvrigt. Fedt med lidt response

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg ikke tro. Jeg har endnu ikke krydset 20, og der er vidst en del der kan lave +20. Men det hjælper da helt sikkert på det, og jeg er begyndt at kunne li øvelsen

Og velkommen til loggen i øvrigt. Fedt med lidt response

Jeg er god for 20, men jeg tror ikke jeg kan lave den ladder, medmindre du holder lang pause mellem sæt...

Link to comment
Share on other sites

Hvis dit max er under 20 er jeg faktisk endnu mere imoneret over at du kan holde reptallet så højt i de efterfølgende sæt.

Jeg kan lave et-par-og-tyve i første sæt men derefter ligger jeg under 10, måske ikke i andet sæt men i hvert fald derefter.

I skal være obs på at jeg kun har et Chin pas i centeret om ugen. Resten af mine sæt er der hjemme. Dvs træningen ikke er specielt koncentreret. Det fungerer super godt da man på den måde kan holde både høj volume og intensitet. Irongym er guld værd

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag. Kørte tidligt da jeg skal have pakket til i morgen

Dødløft - Hepburn ish, men i deload udgave

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 5 x 110 - Mixed her fra

1 x 5 x 140

1 x 1 x 170

1 x 1 x 180

1 x 1 x 190 - Bælte her fra

1 x 1 x 205

1 x 1 x 190

1 x 1 x 180 - Af med bæltet igen

5 x 5 x 160

Military

1 x 10 x 20

1 x 8 x 40

1 x 5 x 60

1 x 3 x 70

1 x 3 x 75

1 x 3 x 80 Yeah baby

3 x 5 x 70

Dips

1 x 8 x 27,5

1 x 8 x 37,5

1 x 8 x 47,5

Decline benchpres

1 x 8 x 80

3 x 8 x 107,5

1 x 8 x 112,5

Squat -CAT

1 x 5 x 60

4 x 3 x 100

2 x 3 x 105

Link to comment
Share on other sites

Vi har det årlige klub "mesterskab" på lørdag, og det faldt så heldigvis nogenlunde sammen med at jeg som skrevet er i US for arbejdet i denne uge, så det bliver til lidt deload.

Jeg vil gerne fastslå at det der med at komme rundt i verden i arbejdsøjemed generelt er 99 gange mere nederen end det lyder , (med mindre det er over en længere periode osv).

Det eneste fede er at jetlagten gør at man er top frisk om morgenen så jeg var første mand i resturanten i morges, og amerikanerne fatter en ting, til trods for deres kamp usunde (og enormt velsmagende mad kultur), og det er mogenmad. Dvs kokken kan lave omelet, vafler, pandekager on demand. Ud over det er der frisk udskåret frugt, æg, bacon pøller osv.

Så det blev til morgenmad, 15min på løbe båndet, lidt i poolen, og så lidt let leg med de latterligt små håndvægte. Det fede er at det giver pump og jeg bliver tvunget til en aggresiv deload, det knapt så fede er at det messer mied min hjerne.

post-89-0-35102300-1359302993_thumb.jpg

post-89-0-01118400-1359303023_thumb.jpg

post-89-0-64466700-1359303033_thumb.jpg

Resten af dagen går i Mall of America. Jeg har været der en enkelt gang før, og som USA´s næst største center med over 500 butikker, og en indkøbs liste fra konen der vil få Donald Trump til at blive bekymret, så skal tiden nok gå.

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt so so med træningen, men jeg har fået startet morgenen med en svømme tur, Søndag, Mandag og Tirsdag.

Søndag lavede jeg lidt vægt gøgl, og i morges (Hilton - Chicago) fik jeg lavet lidt bedre træning da de er i besiddelse af et fitness rum med kabel tårne, pull ups, og vægte til 50 pund, så det blev til lidt incline dumbell pres, lidt military, lunges, curls, chins, og lidt dumbell complexes.

I morgen aften flyver jeg hjem så det er begrænset hvor meget mere det bliver til nu.

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er cup i weekenden, skal du jo ikke lave andet end at æde og dyppe din krop i poolen alligevel :smile:

Arhh det nok lige at gå til yderligheder. Håndvægte på 50 pund kan næppe skabe så stort et stress på kroppen så det bliver et problem på lørdag. Jeg synes ikke min erfaring er at total inaktivitet er god deload.

Link to comment
Share on other sites

Tog en runde mere på hotel gymmet til aften, dog med en kraftig forstyrrelse af en relativt uattraktiv (men flink) "afrikansk" pige der tilsyneladende fattede meget stor interesse for min person. Hvis det vitterligt var et scorings forsøg var det et af det mest akavede af slagsen, og hvis det ikke var, er hun egentlig bare endnu mere underlig. Det startede med at hun kommer ind i elevatoren da jeg er på vej ned til gymmet, og hun giver mig øjeblikkeligt elevator blikket og spørg om jeg er fitness instruktør, hvor jeg svarer nej. Så spørg hun om jeg skal ned og træne, hvilket jeg svarer ja til,hvor til at hun spørg om jeg er fra England, og jeg så igen svarer nej, Danmark og så spørg hun hvad jeg laver på hotellet (stop nu med at tale til mig) hvor til jeg forklarer at jeg arbejder, hvor til hun igen spørg om jeg arbejder på hotellet eller nede i byen......STOP NU.

Nå, jeg slipper afsted når ned i gymmet, når 2 rep i mit andet sæt flys, og så er der en der siger "excuse me" WTF! "how long are you gonna stay", hvor jeg siger 30-45min, men hun mente så på hotellet, hvor til jeg siger at jeg skal afsted i morgen. Så spørg hun om jeg stiller op til fitness konkurrencer......NU STOPPER DET!, og der fra kører hun så ellers bare på med at hun gerne vil bygge muskler og ikke tabe sig men at hun har en sygdom, og hendes led kan ikke tåle belastning og om jeg har nogen tips, og om hvad jeg arbejder med, hvorfor jeg dog er i US, og hvad dog der er at lave i IT branchen, og hvad dog en dansker skulle lave i US, og hvordan dog et Dansk firma kan eje en produktion i US, og hvordan hendes første mand var fra spanien, og anden fra England, og hun gerne vil besøge sverige , norge og Island..........jøsses......og hvilken religion man havde i Danmark, og om der var mange der blev stukket ned, og hvad der skete i Danmark for tiden, om det var lige som Spanien, og hvilket sprog man talte i Danmark..........

Interessen faldt tilsyneladende da jeg fortalte hende at jeg skam også var gift, hvor til hun spurgt hvordan det var (LOL), til sidst sagde jeg at jeg altså måtte videre med min træning og så tøffede hun afsted. What a freakshow

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share