Mad program?


Emin
 Share

Recommended Posts

Er der nogle der har et mad program til unge!

Hvis man skal have noget sundt mad som kan hjælpe med vægttab (imens jeg løbe træner 2 gange ugentligt)

Håber jeg kan hjælpe? Da jeg sket ikke styr på det med proteiner osv?

Jeg er virkelig begyndt at blive træt af min krop, her på det sidste hvor MaN jo gerne vil se godt ud (13 år)

Link to comment
Share on other sites

Hej Emin

Du må nok få en anden til at hjælpe dig med kosten, men generelt kan du spise en masse grøntsager og skære ned på fede og søde fødevarer.

Mht. motion, så er 2xløb om ugen ikke meget for en i din alder. Mit forslag er at du starter til fodbold, badminton, svømning eller hvad end du nu finder sjovt. Der er så mange hold at vælge i mellem i din alder så alle kan være med og det er helt ærligt sjovere end at løbe to gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Hej Emin

Du må nok få en anden til at hjælpe dig med kosten, men generelt kan du spise en masse grøntsager og skære ned på fede og søde fødevarer.

Mht. motion, så er 2xløb om ugen ikke meget for en i din alder. Mit forslag er at du starter til fodbold, badminton, svømning eller hvad end du nu finder sjovt. Der er så mange hold at vælge i mellem i din alder så alle kan være med og det er helt ærligt sjovere end at løbe to gange om ugen.

jeg spiler skam fodbold! to gange om ugen, men der er jo sommer ferie nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share