Langt pokker i MOL


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

Jeg vågnede tidligt med ondt i højre øje. Det har drillet lidt siden træningen i lørdags, hvor jeg glemte at få cykelbrillerne på, med periodevis at have et bygkorn langt oppe i øjenlåget.

Gad ikke stå op og gå i den åbne konsultation hos lægen men efter at have roteret længe i sengen, måtte jeg opgive at sove videre. Fik lidt morgenmad, et bad, trak i træningstøjet og smuttede på apoteket, hvor jeg kunne konstatere at der ikke er øjendråber i håndkøb.

Herefter i FW hvor jeg lallede mig gennem den mest fesne træning til dato. Vi snakker både squat og bænkpres med 40kg... Men jeg gider ikke blive øm, smadret eller for træt til at cykle - der skal bare startes helt stille og roligt op. Det var planen at starte til august men nu bliver det nu. Håber der bliver småseriøst fra september og at jeg i år når for alvor at få bygget vægte og volumen på, inden sommercyklen skal frem. Det kiksede både sidste og forrige år - derfor tidligere start i år.

Det var ret hyggeligt, faktisk. Herefter på arbejde med fokus med procedurerne på Nykøbing F station. En af de ting jeg manglede at få set og som gjorde at jeg nægtede at gå til køreprøve her forleden. Det lavede btw rimeligt meget ravage :tongue: og der er ikke mange på mellemlederniveau og i undervisningsafdelingen, der nu ikke ved hvem jeg er :unsure: 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Mja, men nu nok ikke den bedste måde...

jeg havde sat næsen op efter en cykeltur i solen her til morgen men jeg er ikke god til at stå tidligt op til den slags. Tiden gik og i stedet røg cyklen på hjemmetræneren. Puha en grimmer en fra morgenstunden. Det med at køre vo2max skal jeg vist planlægge til om eftermiddagen. Ok jeg spiste ret få kulhydrater i går og det hjælper heller ikke. 

Men en alt for kort opvarmning og 5 x 3/3 der var et helvede at komme igennem - der var hverken watt eller puls. 5 min pause og 10minutter på 300watt, hvad jeg gætter på er min FTP. Kassetten på Muinen springer desværre med to tænder i det område så benene kunne enten piske rundt eller mose den rundt med 92-93rpm. Jeg valgte det sidste, så det var egentlig ret overkommeligt. 10 min afrulning og nu en skyller og i DSB-klunset.

Link to comment
Share on other sites

Træningsmæssigt kæmpekiks :4slap:

Efter en masse mødetid omkring frokost havde jeg endelig fri. Tørvejr. 18 grader. 

Men desværre buldrede vinden hidsigt i mine skydevinduer, så magtede ikke at rykke ud i stormvejret alene. Så jeg trak den til den uofficielle fællestræning og troppede op. Der stod kun en enkelt og han ville ikke køre med mig. Fair nok, jeg havde nok heller ikke villet køre alene med f. eks. en B-rytter. I stedet trillede jeg jeg ned langs Gl. Køge Landevej så jeg ikke fik modvind hjem. Det viste sig at selv i direkte modvind var den ikke værre end at man kunne holde en anstændig fart i cruise-zone. Men hidsige hvirvler omkring Store-Hus også da jeg kom hjem.  

Lysten til at køre var ellers enorm - jeg havde hverken bare spist eller drukket efter andet end en lille tur.

Link to comment
Share on other sites

107km med Hvidovres motionshold. Vi var kun 5, så dejlig meget tid ude i fronten, hvor jeg var lidt irriterende og prøvede at skrue farten op. Der var ingen langsomme folk og de kunne godt, så ingen grund til at ikke at presse citronen. Ham den unge knøs som jeg tidligere har nævnt, prøvede igen at snøre den gamle men det lykkedes at pakke ham ned. Om han allerede er blevet hurtigere eller hans nye cykel er bedre ved jeg ikke men det var sværere i dag end ellers. Især den ene bakkespurt hvor vi kørte hjul om hjul i mindst 10 sekunder inden han knækkede. Pissesjovt når man ligger så tæt! Desværre prøvede han lidt for hårdt og var ikke rigtig hurtig mere efter det opgør og hans føringer blev også småfesne.

Heldigt fremmøde, for lørdagsturen er helliget at tempoet skal være så alle kan være med og nogle gange går det BARE langsomt. Men ikke i dag.

Tilføjet:

så poppede han frem på Fjæsen, ham knøsen. Årgang -75 :unsure: jævnt overraskende!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Planen var at køre med klubben i dag men det kunne mit hoved ikke. Kroppen næppe heller.

De sidste to nætter har jeg været plaget af examens"feber" og har flere gange prøvet at vågne og styrte målrettet mod læsestoffet når jeg i søvne har grublet mig hen til noget jeg ikke følte mig sikker på at vide. 

I dag fik jeg så omsider overstået første køreprøve med efterfølgende et par timers overhøring i teknik og udstyr på MF og ER (IC3 og IR4). Da det var overstået, havde jeg næsten ikke fået hverken vådt eller tørt og opgav hurtigt tanken om at kunne få noget fornuftigt ud af fællestræning. Da jeg tillige har fået en fridag i morgen er det så oplagt at køre med licenholdet i stedet. Heldig timing, for der er meldt ud at der skal prøves noget nyt.

Men nu skal jeg fisen fløjteme tidligt i seng!!!

Link to comment
Share on other sites

23 timer siden, Gregers TF skrev:

Planen var at køre med klubben i dag men det kunne mit hoved ikke. Kroppen næppe heller.

De sidste to nætter har jeg været plaget af examens"feber" og har flere gange prøvet at vågne og styrte målrettet mod læsestoffet når jeg i søvne har grublet mig hen til noget jeg ikke følte mig sikker på at vide. 

I dag fik jeg så omsider overstået første køreprøve med efterfølgende et par timers overhøring i teknik og udstyr på MF og ER (IC3 og IR4). Da det var overstået, havde jeg næsten ikke fået hverken vådt eller tørt og opgav hurtigt tanken om at kunne få noget fornuftigt ud af fællestræning. Da jeg tillige har fået en fridag i morgen er det så oplagt at køre med licenholdet i stedet. Heldig timing, for der er meldt ud at der skal prøves noget nyt.

Men nu skal jeg fisen fløjteme tidligt i seng!!!

mangler du flere eksamener?

I så fald held og lykke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tur med licensholdet. Det var det vildeste spild af tid. Første interval var fint. De næste blev kørt alle mod alle og og med gæstevisit af en A-rytter og de B-folk Hvidovre har, blev det meget hurtigt til at bagtroppen bare lallede i mål. Eller blev sendt i forvejen. Sidste interval kunne have været hårdt hvis jeg ikke selv havde meldt mig ud. Vi skulle køre en halv times parløb med makker valgt ved lodtrækning. Jeg skal satme ikke køre hverken på hold eller i par. Og slet ikke risikere en eller anden konkurrencegal type, der bliver skidesur og at trække en mosjo, Turen hjem var decideret lalletempo.

78km med ynkelige 129watt i snit. På vej hjem planlagde en gang styrketræning ASAP. Men Jane har motionstræningen i morgen, så der regner jeg med at blive udfordret.

I morgen skal jeg møde lidt i 5 og det OK. Derefter ca 3:15 og det har jeg ingen erfaring med. Kalorietælling sat i system i tilfælde af at søvnrytmen går i smadder af at skulle op klokken 2 - det virker ret sandsynligt at det sker.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg fik "kørekort" (hedder attest i jernbanesprog) til de hvide togsæt i går. Midt i oktober er jeg indkaldt til uddannelse og ny "køreprøve" til ME-lokomotiv og styrevogn. Så går der sikkert 1-3 måneder og så skal jeg lære at køre IC4. Hvis jeg søger og kommer i en turnus hvor der er kørsel på Kystbanen, skal jeg også trækkes igennem EA-lokomotivet og ET-togsæt.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hjem fra arbejde og så en lur.

Og til en gennemfed motionstræning. stort fremmøde også af folk på og over mit niveau, så jeg blev kørt i hegnet flere gange i dag. Desværre dør jeg noget i skinkerne da vi spurter op af Søsum-dalen. Gik all-out på den og helt til rundkørslen men det var slet ikke nødvendigt. Jeg havde regnet med at licenserne ville prøve at hente mig oppe på det flade men så stort jeg vandt kan de umuligt have prøvet. Og benene var irriterende længe om at komme sig.

Lidt pyt, for de næste to intervaller køres i området og jeg er bare ikke modig nok til at overhale henover dobbelt optrukne linier uden ud at have styr på evt. modkørende, så jeg ryger af det hurtige hold i overhalingerne og følger bare det hold vi overhaler uden at blande mig.

Snitwattene er ikke voldsomme men ny PR i NP og mener også er der er PR på 1,2, og 5min. Jeg er hvert fald rimelig stegt i stængerne :wub:

Link to comment
Share on other sites

Starter lige med løsningen fra i går: In the Summertime's B-side

Det var kraftigt planen at få gang i det dersens styrketræning. Jeg kan bare ikke gennemskue hvordan pokker jeg skal kringle det ind. Det var oplagt i dag med en hviledag i morgen inden cykling i weekenden. Men det med at stå op klokken 02 sved en del mere end forudset. Da jeg havde været hjemme i et par timer måtte jeg tage en lur, da jeg blev reelt utilpas af træthed. Dertil kom der en regning for de nye PR's i går. Man restituerer næppe særligt godt heller, på tre timers nattesøvn - i hvert fald er jeg for alvor øm i stængerne. Cykling i mine friweekender MÅ dog have prio et, så endnu en udskydelse af projekt squat :dry:

I aften ringer vækkeuret 1:50 - B-mennesket i mig er sgu udfordret. Håber på en kort trilletur i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis friweekend - kæft et søvnkaos med flere gange sjatsøvn udover døgnet. Heldigvis starter næste uge ud med klokken 5-ish mødetider. Der er flere der har anbefalet mig at prøve at træne med ABC og nu da mine morgener er blevet tidligere, er mødetiden 16:40 ikke mere så umulig. Og kommer jeg lidt tidligere hjem kommer jeg nok også tidligere i seng. Kunne være en ide for tirsdag og torsdag....

Kæmper med uhæmmet appetit men er ikke faldet helt igennem og ligger omkring 89kg tidskorrigeret. Spiser dog alt for lidt fedt i disse dage og det bliver man også sulten af at mangle.

Dagens lille indsats blev 25km hvor det kun var turen op på motorvejsbroen der rykkede pulsen over 55% af max. Eller lå jeg omkring 50% langt over halvdelen af tiden. De næste to dage skal der også cykles og helst lidt mere. Har ikke lagt mig fast på hvad, endnu. Men jeg gik åbenbart til stålet i onsdags, for jeg er stadig reelt øm i lår og baller - naturligvis i kraftigt aftagende men alligevel....

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Motíonsholdet skulle både spise og med færge og ville først være retur kl 16. Jeg skal besøge mor, så det er for sent.

Jeg fulgtes med dem op til Frederikssund og kørte derfra alene. Jeg kunne da godt mærke at det ikke lige var dagen hvor jeg skulle spille kong Gulerod, da jeg kørte i gruppen. Alene blev det til en katastrofe. Benene var tomme. Ikke bare helt tomme men værre. Jeg tror ikke jeg har været så usselt kørende siden man fiflede med min lungemedicin. Og posen med bagerpenge havde jeg glemt at fylde op, så hele vejen handlede det bare om ikke at trykke igennem. Den sidste 20'er blev brugt på et fejlkøb: En cola. Sikke noget hø at få en gang koldt boblevand i sækken.

130km overlevelse og en irriterende dag at dreje forkert. Men hold da kæft et lækkert vejr!

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

140km med supermotionsholdet. 6 mand og en ny kvinde som ikke havde kørt med ført. Hun bakkede ret hurtigt ud igen, ikke den bedste dag hun debuterede på. 

Stængerne var lort og lagkage men vi havde to som alligevel sad ret klistret til fronten når vi kørte to og to men ellers var vi ret homogene og alle kunne gøre ondt på alle. Vi kørte en del tid på en række og der solgte jeg mig dyrt og var en af de to som holdt højest tempo, så det er fint. Men stængerne er også seriøst færdige nu - især højre quad som jeg havde krampe i flere gange i går. At vi kørte to lange spurter mod slutningen gør det ikke bedre. Begge blev åbnet uden jeg var med - den første kunne jeg få fat i men måtte opgive at vinde nummer to, da jeg lå for langt tilbage og snakkede de da kørte. Omsider peakpower på den sjove side af 1500watt, så det kan altså lade sig gøre stadigvæk.

Nu skal jeg have en powernap!

For resten lidt pudsigt. Vi var 1 licensrytter og 5 motionister men alligevel alle med barberede stænger. Gad vide om det er et generelt skred at det breder sig ned i motionsrækkerne eller det er en Hvidovreting :unsure:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan med bestemthed skrive at jeg aldrig har haft så ondt i stængerne efter cykling som nu. Havde været sjovere hvis det gjorde ondt imens i stedet for, men sådan er det jo.. Traningpeaks's tal bakker op, så jeg har valgt at springe træningen over i dag. De næste par dage skal jeg vist også bare holde nogenlunde lav profil.

Vægttabet er ikke eksisterende. Negativt, faktisk da jeg midt på ugen dykkede lige over 88kg men nu igen roder ved 90. Ikke sært nu jeg sidste uge var meget tidligt oppe. Samtidigt har jeg på cyklen enten kørt hårdt eller langt. Begge dele (men især det sidste) smadrer en skrump mere effektivt end juleaften med and og ris a la mande. I ærgelig erkendelse af at det ikke fungerer i frihånd må jeg tage logbogen til hjælp.

Det lader umiddelbart til at jeg får mine ønsker om morgentjenester opfyldt og dermed jævnligt skal op før klokken 02. Selve morgenvejning er dermed værdiløs og den tidskorrigerede vægt bliver vigtigt værktøj. Mellem 7 og 8 er vægten hvad den viser. Herefter korrigeres et halv kg/time de første to timer og dernæst et halvt kg/halve time de næste to timer - max 600 grams korrigering i alt. Op eller ned alt efter om det er senere eller tidligere. Fedtprocenten burde også korrigeres men der kan jeg ikke finde en passende formel, så den er som vist.

I morges:

vægt 90,1 - tidskorrigeret 89,7 - fedt% 13,4 efter 5 timers nattesøvn

Målet er at komme ud af august med en vægt under 88kg.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig. Det er bare lettere at steppe på vægten end at få målebåndet til at hænge samme sted. Og så afhænger livvidden også af hvor "opspændt" man står eller man lader alt falde sammen. Det væsentlige er dog om bukserne strammer eller ej og hvordan spejlet ser ud - vægten er bare en OCD'ish let måde at holde regnskab på - dog udfordret af omskiftelige stå op tider. Som sådan er det absolut ikke vægten der "irriterer" mig men mængden af fedtdække over vaskebrættet, som vel må være derinde et sted. Ork - jeg vejede hellere end gerne 10 kg mere med samme/lavere fedtprocent.

og så er jeg skide ræd for at give slip. De 5 måneder på skolebænken (ingen kalorietælling men dagens ret i kantinen, slik og kage næsten efter lyst) der kostede en vægtstigning på 7-8 kg bekræfter mig kun i, at jeg ender som temmelig overvægtige hvis jeg ikke holder en eller anden form for snor i mig selv.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægt 89,6 - tidskorrigeret 89,1 - fedt% 13,2 efter 4 timers nattesøvn og 3150kcal

i virkeligheden handler det allermest om at få styr på min søvn - ellers skal jeg nok kraftigt overveje IKKE at søge morgentur, når jeg engang kan søge fast turnus.

En powernap efter fyraften gjorde godt og efter at samlet mig smuttede jeg på cyklen. Stadig småøm i stængerne. Dog det mindste problem for der var ingen energi. Kom kadencen op over 90 følte jeg at benene piskede rundt. Kom pulsen meget over 80% var jeg ved at falde af cyklen. Men i forhold til den lave puls egentlig ok "fart" og også fint nok med watt på småbakkerne - bare lidt tungt i længden når man er sub80rpm.

ca. 55km, hviledag i morgen og håber at have energi til noget mere fornuftig kørsel på torsdag.

Link to comment
Share on other sites

Onsdagsvægt 89,6 - tidskorrigeret 89,1 - fedt% 13,2 efter 4050 kcal og 3,5 timers nattesøvn

torsdagvægt 88,8 - tidskorrigeret 88,2 - fedt% 13,0 efter 2930 kcal og 4,5 timers nattesøvn

vægt i morges 88,8 - tidskorrigeret 88,8 - fedt% 13,0 efter mange (ej talt da meget købt i 7-11) kcal og 8 timers nattesøvn

Igen i går ringede vækkeuret klokken 02 og klokken 14 lå jeg i sengen og havde sat uret til at ringe en lille time senere. Ville så trille en lille tur på cyklen. Jeg vågner dog først lidt over 16. Går lidt i panik, sluger en sjat havregryn, bæller 1,5 liter vand og gør cyklen klar. Kører så det tidsmæssigt passer med at nå licenstræningen og da benene er medgørlige bliver det det.

Første interval er halvlangt i rulleskift og ikke all-out. Fin start til at få tvivlen manet til jorden. De næste intervaller bliver hårde men  uden jeg får kørt mig helt ud. Vi kører f. eks et interval hvor de 6 hurtigste skal trække os andre frem til næste by. Det knækker selvfølgelig i flere bidder og selvfølgelig sidder der nogle foran i min gruppe som tror de alene kan trække os andre i højt tempo. Da det går lidt stå kører jeg forbi, slækker og prøver at få dem på hjul men kører alene frem til næste gruppe. Deroppe er det samme sket. Efter intervaller er der kæmpe, kæmpe skænderi der varer flere minutter, fordi én er kørt forbi dem der har kørt sig i hegnet i front og derfor ikke kunne fange hjulet. Så lær dog for Helvede ikke at ville føre 2-4 mand alene men lad andre komme til, i stedet få at dø og så blive sur! Nå - jeg brokker mig heldigvis tit over ikke at blive lukket ind i føringsrotation, så tvivler på at nogen vil blive sure når jeg kører forbi dem.

Sidste interval var på kort gadeløbsrunde, så vi også kunne træne svingteknik. Vi startede 4 hvor den ene kørte klart hurtigst og efter han havde ført i over halvdelen af intervallet lukkede han op og kørte væk. Herefter førte de to andre :-( og trak ind bag hinanden. Fjolser, altså. Da de havde gjort det nogle gange, kørte jeg forbi, slækkede farten så de i princippet lå på hjul og så kørte jeg op til næste gruppe. Alene (æv bæv).

De forrige intervaller kørte vi på samme runde og det er pudsigt at de andre falder af på vej ud af svingene og kommer op på langsiderne. Det er dér jeg steger. 

....

I dag har jeg hverdagsfridag og byttet, så jeg har friweekend. Gik i seng kl 22 i går og vågnede af mig selv 6:45. Kan jeg holde fast i det, så er jeg en glad mand. Men meget mærkelig at sidde her klokken 11 hvor min fridag plejer at starte og så have været gang i mange timer.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Tidligt oppe. Alligevel skulle vi over frokosttid før kroppen føltes klar til st blive brugt. Jeg skal til kaffe hos mor om lidt men sidder lige og damper det værste sved af...

i stedet for en tur udendørs røg cyklen på hjemmetræneren - så kunne jeg også fifle med indstilling af sadlen som ikke var helt som jeg kunne tænke mig.

10 min opvarmning, 5 x 3/3, 10 min afrulning. Benene alligevel liiiidt trætte efter i går så startede ud mere komfortable 330w. Fik mere og mere hul igennem i løbet af intervallerne, så lagde på og endte med 344w i det sidste uden det føltes hårdere. Jojo pulsen var højere men den kan man jo som sådan ikke mærke.

Jeg har mange :crazy: hængepartier i lejligheden  som jeg burde få styr på i morgen og så håbe på noget fornuftig klubtræning søndag.

Jeg tror måske alligevel også at jeg vil spendere et par bibshorts i et andet mærke end det klubben kører med, jeg tænker min sarte numse vil hygge sig ved at trykpunkterne ikke er de samme hver gang jeg er på rammen.

Link to comment
Share on other sites

Vægten faldet en smule trods en del kagespisning hos mor i går. Det er godt. Ellers en irriterende dag på det træningsmæssige eller mangel på samme, hvor jeg er blevet sur mange gange.

Hviledagen i dag hang også sammen med at licens havde meldt ud, at turen ikke ville være længere end perfekt i min bog. Motionsturen i dag endte med 110km med lige under 33 i snit. Hele året har jeg håbet på sådan en tur men forgæves. Og så kommer den en dag jeg frivilligt bliver væk. Det er sgu til at tude over. Især fordi licens her til aften har fundet på at køre en time tidligere i morgen. Først for at nå hjem i tørvejr og cykelløb men nu har de lavet det om til at køre lortelangt i stedet. Så skal jeg jo absolut ikke med dér, Og motion har meldt ud at det bliver en langsom tur i morgen. 135km i snegletempo, så man får ondt i røven, gider jeg jo heller ikke. Lort. Totalt spildt friweekend. Og der er 3 uger til næste friweekend. Lort med lort på.

Overvejer lidt Hørsholm Cykel Motion eller at hoppe på ABC men aner jo ikke hvad nogen af dem har af planer, så den er også lidt risikabel. Det bliver sgu nok hjemmetræneren igen :dry:

Det eneste der nu mangler er at tumbleren er gået i stå i vaskeriet så tøjet stadig er vådt eller nogen har stjålet det....

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Vægten ca tilbage fra i forgårs, da jeg carbede lidt op i går + nat.

Da vækkeuret ringede havde jeg glemt det med Hørsholm og lagde mig til at sove videre. Vågnede pludseligt og fik i fuld fart bikset en gang havregrød sammen. Desværre stod cyklen stadig i hjemmetræneren og med det ene og andet, så kunne jeg konstatere at jeg aldrig ville nå op til Hørsholm tids nok. Overvejede kraftigt at køre med motionsholdet men... Ej, jeg måtte bare trille selv, nu jeg var trukket i cykelkludene. Vidste at jeg var dehydreret og bællede en liter Matilde og hoppede på rammen. En omvej ud af byen for ikke at møde licensholdet i Glostrup. Havde jeg ikke været pissed på dem, kunne jeg nu sagtens have været kørt med, for kan se på billederne på FB at det var et par stykker, som jeg let kører fra.

Hurtigt kunne jeg også mærke at min roden med sadlen ikke var endt lykkeligt for jeg sad godt nok noget lavt. Turen gik ret fantasiløst ud om Roskilde og hjem igen, via en omvej omkring Vallensbæk. Længe siden eller bare anderledes alene: Jeg troede længe at jeg var kørt forkert men så var det rigtigt alligevel. Det med at køre bakkespurt op af Domkirkebakken, det holder sgu ikke alene - noget af en fuser :-(

Ellers nogenlunde fin tur - lidt til den korte side med 85km men begge flasker var tomme og gad ikke køre tørstig - i mangel af kirker på Gl Køge landevej. Ikke den store fart, hvilket jeg var lidt skuffet over. Alligevel +200/250 watt/NP men kan se at jeg 39 gange har holdt for rødt eller taget gassen af evt gennem rundkørsler. 39!!! I den sammenhæng kan jeg altså godt savne at bo i Nivå.

Ud på eftermiddagen tog jeg i FW. Omsider. Nogenlunde det samme som sidst og meget fristende at smide mere vægt på men... Det skal nok komme; det er ren introduktion

Romaskine: 5 min
Læg i benpres: 4 x 20 x 100
Siddende læg: 4 x 20 x 30
Kropshævninger, neutralt greb: 6, 6
Frontsquat: 4 x 1 x 40
Squat: 4 x 4 x 40
Liggende lårcurl: 3 x 10 x 60
Bicepcurl: 3 x 10 x 14
Bænkpres, DB: 2 x 10 x 22
Arnold pres: 2 x 10 x 20
Laterals: 2 x 10 x 6
Tricep pushdowns: 2 x 10 x 20
Hyperextension: 2 x 10
Sidebøj i do: 2 x 10
Mavebøjninger på skråbænk: 2 x 10

Motionstræningen i morgen bliver noget med parløb - det kan de glemme, så jeg bliver væk igen. Håber på tørvejr og jeg "overlever" at møde 2:54 på tirsdag - så vil jeg prøve om jeg kan finde mødestedet for ABC og huske at regne rød bølge ind i tidsplanen derop :poking:
Med så tidlige morgenvagter tæller det en del at ABC kører ca. 50 minutter tidligere end FBL - formoder at jeg så også er tidligere hjemme :unsure:

 

 

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

På 30/7/2016 at 21:40 , Gregers TF skrev:

Vægten faldet en smule trods en del kagespisning hos mor i går. Det er godt. Ellers en irriterende dag på det træningsmæssige eller mangel på samme, hvor jeg er blevet sur mange gange.

hold nu op med at måle din vægt hele tiden. Er fedt procent på 13 er ganske fint og ikke noget at gå så meget op i! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share