steroider


Mads_hedegaard
 Share

Recommended Posts

Og iogmed at man sætter sig ind i tingene forstår man også at piller er det dummeste man kan have med at gøre! Fx Dianabol, steroidernes fader, er ufatteligt hårdt ved leveren, da steroidet er bygget op på en måde, der skal minimere nedbrydningen i leveren. Denne opbygning sætter leveren under et hårdt pres, og det er ikke uden grundt at selv hardcore bodybuildere siger max 4 uger med piller. Ved at vælge nålen går man "udenom" leveren.
Der er set mange eksempler på idioter der bruger de vante bodybuilding megadoser i meget længere tid.

Megadoser skal forstås som doser der er langt over hvad man ville se ved klinisk brug.

En sidste ting, hvis man allerede har nået sit genetiske max for muskelmasse, altså så meget vores individuelle testosteron og andet kan opretholde, vil man ikke opnå noget med steroider, da du så snart du stopper med at bruge dem, ryger tilbage til dit genetiske max.

Hvor mange kender du der er i nærheden af at nå deres genetiske max?

Hvordan definerer man et genetisk max?

Det man ofte ser på bodyhouse og andre steder er nogle ærgelige ål der pumper sig med vanvittige doser.

Hvad med en ål der havde været ON i 8måneder og mente han skulle bruge 1g test og 600mg deca pr uge for at holde på massen. Dette er en person der vejer 90kg og er 184!

Og for at være helt ærlig synes jeg da at uvidenheden omkring steroiderne er farlig. Emnet er blevet tabu, men det er ikke svært at få steroider, derimod er det meget svært at få hjælp til at anvende dem korrekt. Og hvis person X har bestemt sig for at bruge dem, burde han efter min mening kunne gøre det ordentligt, i stedet for at skulle prøve sig frem på bekostning af sit eget helbred!

Fakta er at der ikke laves forskning på de megadoser BB'ere bruger. Alligevel vælger de at køre på. Den viden du taler om er overleveringer fra person til person.

Baseret på forfalskede og underdoserede præparater tillavet på undergrundslabs.

En anden faktor du helt glemmer er de psykiske bivirkninger.

En stor dræber når man taler om steroider er selvmord.

Kender du undersøgelsen af Finske styrkeløftere, hvor der blandt de løftere der havde brugt anabolske steroider var en voldsom overdødlighed som følge af bla selvmord.

Når man tænker på at det er atleter som bruger det i forbindelse med deres sport, og dermed ikke er tale om kriminelle subkulturer, der måske var prædisponerede for selvmord i forvejen pga. deres miljø, er det meget tankevækkende!

Det kan kun betagnes som selvbedrag når man mener at ulovligt fremstillede voldsomt potente lægemidler kan bruges fornuftigt.

Især når man ser på hvordan de fremstilles på ulovlige laboratorier og forfalskes i stor stil.

Bodyhouse er et sted hvor tosser mødes og diskuterer vanvittigt høje doser som slet slet ikke burde være nødvendige vhis de havde styr på deres kost/træning.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu var det ikke meningen at opfordre rage herinde, men mere at give ham et godt råd. Han virker besluttet på at gøre det, så hvorfor ikke vejlede ham. Derigennem vil han opnå en viden og indsigt, der vil gøre ham handlekompetent, ergo tage stilling og vælge. I takt med hans viden siger, ikke kun omkring steroider, men også omkring kost og ernæring, så har viden til at tage stilling til steroider, og om det kan betale sig.

Og bodyhouse er nu en gang det bedste sted i Dk, til at studere sådanne ting...

Viden er magt !!!!!

Jeg forstår ikke hvad du siger... Hvis du siger hans viden er tilstrækkelig (hvilket det tyder på) så tænk dig lige om igen. Desuden virker han som typen der aldrig nogensinde ville have tålmodighed nok til at tilegne sig den mængde viden der på et plan kan "retfærdiggøre" eksperimenter med medicin. Egentlig kunne vi jo være fløjtende ligeglade med hvad han pumpede i ballerne, men den utålmodighed han udviser er virkelig foruroligende og man kan næsten ikke lade være med at kommentere det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

er det pis eller hvad...

lyder lidt underligt....

hvor kan man få fat i dem.

næsehornspiller??? Fuck du er nem mand. Æd et næsehorn og du bliver mega!!!! Nej helt ærligt, at træne regelmæssigt gennem en årrække, få styr på sin kost og bare gi den gas og samtidig vide at den krop man har opbygget IKKE skyldtes steorider, det er den fedeste følelse overhovedet. Det finder du ud af hvis du holder dig fra det lort og holder din træning ved lige..... så gør det istedet.

Link to comment
Share on other sites

Synes da også folk er lige hårde nok ved fyren her. Han er trods alt ikke så dumme som indtil flere af mine bekendte, der bare springer ud i den første den bedste kur, de får tilbudt.

Personligt vil jeg selvfølgelig kraftigt fraråde det; du' ung, kender slet ikke dit potentiale uden alt det her og har ikke engang givet det en chance. Mange tror, de simpelthen ikke kan vokse betydeligt på under 1-2 år uden roids, og det virker uoverskueligt med sådan en horisont uden udsigt til umiddelbare resultater. Imidlertid skal man ikke undervurdere sin egen krop! Da min træning var mest effektiv fik jeg masser af gange spørgsmål om, om jeg ikke var på noget, og hvad det evt. var. Hvis bare du giver den gas, æder meget og lærer herinde fra, så er der ingen grund til at gå på kompromis med sundhed og velvære for at få en større biceps. Det er næsten for overfladisk, synes du ikke?

Men igen; hvis det er dét, du vil, så sæt dig for guds skyld ordentligt ind i det og overvej, og de konsekvenser, det kunne medføre virkelig er det værd, når du kan opnå MASSER uden at røre andet end god mad :-)

God vind!

Link to comment
Share on other sites

Det bedste argument mod Krudt jeg kender er:

Vil du virkelig købe noget utroligt kraftig medicin, der kan ændre din fysiologi både temporært og permanent af en gut i en sænket Bimmer eller en gut med rygmærke?

Du aner ikke om det du får er ægte eller fake, og du ved ikke meget om opbevaringen, håndteringen og doseringen af det medicin du vil tage eller sprøjte..

det er da galmandsværk :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man sætter sig ordentligt ind i tingene, bør man også forstå at man ikke har noget at bruge AAS til, med mindre man gerne vil være Mr Olympia eller noget i den stil og er fuldstændig ligeglad med sin krop og omgivelser. Alt andet er dybt godnat.

Folk tager ikke "bare" én kur!

AAS is for noobs :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan absolut ikke anbefale det. Kender en som startede på det da hans vægt ikke gik i vejret efter 2 års træning, efter at han startede med at tage dem fik han udslæt på ryggen og hjertebanken. Han fortsatte med at tage steoider og forsøgte sig med flere slags. Senere begyndte hans temerment at ændre sig og han røg i spjældet i 3 måneder for vold i jomfru ane gade. I denne periode havde han ingen mulighed for at tage piller og han tabte sig meget da man heller ikke kan spise som en hest i fængselet.

Da han kom ud valgte han efter 3 måneders tanke at det ikke var det værd at tage steoider og han har siden da tabt sig 25 Kg. Han fik senere et helbredstjek og har fået at vide at hans indre organer er blevet slidte af det som om han har været narkoman eller alcoholiker. Pga. Tabt vægt har han lidt løst hud omkring bryst musklerne, lægen anbefalede ham at spise lever mens han tabte sig som er uundgåeligt når man stopper med at tage steoider. Lever skulle vidst være godt når man taber sig da huden bedre kan følge med så det ikke kommer til at hænge så meget.

Så jeg vil ikke anbefale det, det er meget mere sundt at spise/drikke protein shakes og weight gainer og kombinere det med noget kreatin og spise som en hest. Hvis vægten stopper med at gå i vejret på et tidspunkt skal man efter hvad jeg har forstået på styrketræning lave træningsprogrammet fuldstændigt om i en periode, det kan eksempelvis være ved brug af et HST træningsprogram, det var virkelig effektivt for mig da jeg havde tid til at træne 4-6 gange om ugen i motionscenter. Nu må jeg kombinere hjemme træning med håndvægte og motionscenter for at få tid til det.

Link to comment
Share on other sites

Synes det var virkelig spændende læsning. Giver virkelig stof til eftertanke, for folk (som mig selv) som ikke er helt inde i alle de medikamenter, bivirkninger/virkninger og oplevelser der bliver nævnt.

Og tror ikke du fået meget held i at finde de omtalte MOL gutter BLACKMOORE :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tror sådan en artikel vil være rigtig god læsning for dem, der overvejer at begynde på sådan noget - om ikke andet så for at de forstår, hvad de går ind til. Jeg foreslår at give artiklen som respons, næste gang et af månedens obligatoriske jeg-har-en-ven-der-nok-vil prøve-steroider-indlæg dukker op!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share