Jeg løber forholdsvist meget, og jeg ved at det er vigtigt at restituere. Derfor ønsker jeg tips til øvelser, hvor jeg kan opnå samme "kredsløbseffekt"/"træningseffekt"/fedtforbrænding som når jeg løber, men uden at begynde at overtræne.
For at konkretisere det en smule. Jeg deltog igår i et 10km motionsløb. Jeg gik til den, og fik en fornuftig tid. Jeg er ikke påvirket idag som sådan. Jeg har hverken ondt i led eller muskler, men hvis jeg virkeligt mærker efter, kan jeg da godt mærke at jeg brugte benene igår. Jeg vil nu alligevel stadig gerne ned og træne idag og imorgen, og så holde pause i overmorgen. Jeg dyrker ikke så meget styrketræning, da mit primære formål med træningen er fedtforbrænding (jeg har tabt 21 kg, og vil gerne fastholde) og at blive en bedre løber (er bare blevet totalt bidt af det
Hvad skal jeg foretage mit i centeret, for at få forbrændt nogle kcal, men uden at nærme mig overtræning? Jeg kunne jo godt tænke mig i morgen igen at tage en løbetur tæt på min max kapacitet, men at gøre det 3 dage i træk er nok i overkanten.
Jeg håber at ovenstående er nogenlunde forståeligt, og jeg ser frem til at modtage Jeres gode og konstruktive forslag, som jeg synes I plejer at være gode til at give.
På forhånd tak.
Christian.

Hjælp

Nyeste emner
Statusopdateringer
sep 4. 2010 10:06
Denne status har nået max antal kommentarer tilladt