31


No6bach
 Share

Recommended Posts

PHAT Upper Body Power

Koffeinrystede en anelse på hænderne, da jeg kørte mit kort igennem læseren. Pefekt timing :smile:

C2

1000 m

Stræk og bøj

Cable Row

Op til

5x65

5x65

5x65

Face Pull

10x27,5

10x27,5

10x27,5

Hypers (Høj indstilling)

10x20 kg

10x25 kg

Military

Op til

4x65 kg

4x65 kg

4x65 kg

Det kunne nok godt være blevet til det 5. rep i første sæt, men det havde været en grinder. Fornuft, Morten!

PS Incline Press

10x80 kg

8x80 kg

CG Bænk

6x85 kg

6x85 kg

6x85 kg

Skull Crusher

12x40 kg

12x40 kg

12x40 kg

Con Curl

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

Smuttede ned og tannede bagefter. Det er dejligt med lidt sol når vejret er dårligt..

Link to comment
Share on other sites

Friends.. hvordan har det? Kører det? :smile:

I dag har været en lidt funny mandag. Jeg røg ikke noget i søndags, så jeg kunne ikke sove før kl. 03.

Røg ikke noget?

Og mht vægten så tror jeg 90kg er rimelig awesome for din højde. Vi er samme størrelse, og på 90kg er jeg ripped...

Link to comment
Share on other sites

Kaffen smager i øvrigt dårligt..

Moccahouse Espresso

Af god kaffe fra "almindelige" dagligvareforretninger, kan man i Rema 1000 få Peter Larsen kaffe - både af meget gængs slags men også i nogle lidt mindre guldfarvede poser, hvor det er noget lidt mere speciel kaffe. De kan helt sikkert anbefales, selvom der selvfølgelig ikke er noget der slår en tur i en god gammel kaffe/te-forretning.

Link to comment
Share on other sites

Røg ikke noget?

Og mht vægten så tror jeg 90kg er rimelig awesome for din højde. Vi er samme størrelse, og på 90kg er jeg ripped...

Jeg ryger gerne lidt weed om søndagen. Det er hyggeligt, afslappende og så gør det mig dejligt søvnig, så jeg bedre kan falde i søvn om aftenen og dermed komme tilbage i noget, der ligner en normal døgnrytme efter weekenden.

Jeg er kriminel :unhappy:

Af god kaffe fra "almindelige" dagligvareforretninger, kan man i Rema 1000 få Peter Larsen kaffe - både af meget gængs slags men også i nogle lidt mindre guldfarvede poser, hvor det er noget lidt mere speciel kaffe. De kan helt sikkert anbefales, selvom der selvfølgelig ikke er noget der slår en tur i en god gammel kaffe/te-forretning.
Den fra Etiopien smager herligt!

Tak, friends! Er det hele espressobønner?

Det største problem med at købe decent kaffe, er at min roomie drikker en hel del mere end mig, og han sætter ikke rigtig pris på det. Det er et godt Frederiksberg problem :smile:

Nu vi snakker om kaffe, så drak jeg naturligvis en i dag inden jeg skulle til bodybuilding, og mens jeg gjorde skete der noget underligt. Jeg rettede mig op i min BOSS CHAIR og kørte hurtigt skuldrerne tilbage et par gange hvorefter jeg rejste mig op. Jeg kan mærke en lille snert af en underlig smerte, der ligesom breder sig fra under skulderbladene og rundt i ryggen. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det var super ubehageligt og jeg måtte ned og sidde igen for at få ro på det. Efter 5 min var der ikke længere nogen decideret smerte, men selv nu her to timer senere kan jeg mærke "et eller andet".

Jeg håber det går væk af sig selv..

PHAT Motherfucking LEG DAY!

tumblr_mi38j2AIym1s4zfyuo1_500.png

Benpres

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

Split Squat

10x30 kg + Smith

8x40 kg + Smith

8x40 kg + Smith

KB Squat

15x2x24 kg

12x2x24 kg + 6 kg

Dødløft

8x110 kg

8x110 kg

Læg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

Leg Extension

15x55

15x55

15x55

Fino :smile:

Link to comment
Share on other sites

Al den kaffe jeg har smagt fra Peter Larsen har været til at lukke op og skide i.

Moccahouse Espresso er også til at lukke op og skide i.

Moccahouse Øko Papua New Guinea er genial i stempelkande.

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Al den kaffe jeg har smagt fra Peter Larsen har været til at lukke op og skide i.

Moccahouse Espresso er også til at lukke op og skide i.

Moccahouse Øko Papua New Guinea er genial i stempelkande.

Jeg har kun prøvet de lidt mere specielle fra Peter Larsen og de har bestemt været gode. Det er jo som sagt ikke som at få det fra en specialforretning - men dog stadig god kaffe.

Og yes BroBach - det er hele bønner.

Link to comment
Share on other sites

Al den kaffe jeg har smagt fra Peter Larsen har været til at lukke op og skide i.

Moccahouse Espresso er også til at lukke op og skide i.

Moccahouse Øko Papua New Guinea er genial i stempelkande.

Jeg overvejer sommetider om jeg skal købe en stempelkande. Mit behov for det er nok ca. 2 gange om året..

Arrhhhiiiijjjj, det billede ville jeg have postet på min leg day :unhappy::unhappy:

Når de sidder på en smal ramme, så er quads og abs de smukkeste muskler på mandekroppen. Ved i hvilke, der er de grimmeste, friends? De starter med T og L :smile:

Jeg har kun prøvet de lidt mere specielle fra Peter Larsen og de har bestemt været gode. Det er jo som sagt ikke som at få det fra en specialforretning - men dog stadig god kaffe.

Og yes BroBach - det er hele bønner.

Peter L får et skud hvis jeg kan finde nogle "friske" bønner i Føtex. Tak for input.

PHAT Chest and Arms Hypertrophy

14.jpg

Military

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

3x50 kg

PS Incline

12x60 kg

12x60 kg

8x65 kg

8x65 kg

Jeg smed lige en femmer på for at retfærdiggøre, at jeg ikke magtede at køre to 12ere mere

Pec Deck

Failurex35

Failurex35

Tarantinoske blodmængder i pecs

Cable Curl

10x27

10x27

10x27

10x27

Con Curl

12x12 kg

12x12 kg

12x10 kg

Tate Press

10x22 kg

10x22 kg

10x22 kg

Over and out.. Skuffelsen var stor da jeg kom hjme og opdagede, at min sidste Levebrødsbolle var blevet muggen. Jeg greb i stedet chancen for en portion god gammeldags havregryn med prots, mandler og mælk. Det smager sgu stadig meget godt :smile:

Jeg har lige aftalt en pris på et Roland ua-25 Audio interface med en gut på DBA.. jeg glæder mig vanvittigt meget til at få noget decent lyd på værelset!

Link to comment
Share on other sites

The Rock.. det havde jeg nok ikke lige gættet. Han virker til at være en good guy :smile:

PHAT Lower Body Power

DyvlUwG.jpg

Leg Press

Op til

5x160 kg

5x160 kg

5x160 kg

Den var tough i dag.. Det føltes ikke tungt, men mine led/hofte/whatever var sgu skidt kørende. Piriformis især. Jeg kunne nok godt bruge lidt mere tid på det specifikt, da jeg synes det er et tilbagevendende issue

Front Squat

10x60 kg

10x60 kg

10x65 kg

Hypers

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

Leg Extension

10x85

10x85

10x85

Glute Bridges (Uni)

12

12

12

Ikke den bedste træning jeg nogensinde har skudt af, men fik klaret det mest essentielle. Der er en ny dag i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så det var altså dig, jeg så i FW ved vesterport?

Det er meget sandsynligt. Så jeg træt ud? :smile:

PHAT Upper Body Power

Cable Row

Op til

5x65

5x65

5x65

Face Pull

10x7,5 (Pouls)

10x27,5

10x27,5

Hypers (Høj indstilling)

10x20 kg

10x20 kg

30 næste uge

Military

Op til

4x65 kg

3x65 kg

3x65 kg

Nå.. jaså - der kan man bare se

PS Incline Press

8x80 kg

8x80 kg

CG Bænk

6x85 kg

6x85 kg

6x85 kg

Con Curl

6x20 kg

6x20 kg

6x20 kg

Jeg føler mig rigtig godt tilpas, men styrken har været skidt i de første to træninger i denne uge. Whatever.. jeg ser udelukkende på vægten som et middel til at manipulere med mine muskler.

Morgenvægten sagde i øvrigt 92,2 i dag og spejlbilledet begynder at være konsistent behageligt. Min søster ringede i dag og sagde, at jeg så "afpillet" ud på facebook lol. Jeg må hellere tage en stor sweater på næste gang jeg skal besøge mine forældre :smile:

Hvad sker der ellers? Faktisk en hel del..

Som de fleste af mine friends efterhånden er klar over, så stopper jeg inden længe på Zefside og drager mod nye udfordringer på The Barking Dog på Nørrebro. Faktisk er tiden så fremskreden, at denne lørdag er min sidste vagt.. det er sgu en lille smule sadface.jpg men jeg håber, at det bliver en dejlig aften. Det bliver en lidt anden stil jeg kommer til at køre nu, men jeg er sikker på, at det er det rigtige for mig at skrue lidt ned for festen og forhåbentlig tilegne mig en masse nye kundskaber. Jeg glæder mig i hvert fald til, at jeg falder helt på plads.

Derudover, forresten.. På Stirred er vi blevet bedt om at dække en forestående cocktailkonkurrence, der leder til en tredages tur til Normandiet. Jeg har lige læst materialet igennem og det lader til at alle de andre er professionelle journalister, og skal dyste om en journalistisk pris på linje med cocktailkonkurrencen. Fake it till you make it, venner. Det skal nok blive sjovt :smile:

Link to comment
Share on other sites

PHAT Lower Body Hypertrophy

tumblr_m7hn0uzzRP1rb8i4no1_500.jpg

Benpres

3x120 kg

3x120 kg

3x120 kg

3x140 kg

3x140 kg

3x140 kg

Split Squat

8x40 kg + Smith

8x40 kg + Smith

8x40 kg + Smith

Benpres

15x100 kg

15x100 kg

Dødløft

10x110 kg

10x110 kg

Læg

15x60 kg

15x60 kg

15x60 kg

Leg Extension

12x60

12x60

12x60

Sikke en dejlig dag det har været :smile:

Startede dagen med at gå en lang tur ud på Frederiksberg, ind til byen hvor jeg havde lidt ærinder, og tilbage igen. Koldt, klart, blå himmel og solskin. Hjemme igen fik jeg ordnet nogle småting ved min cykel, så den igen spinner som en mis og derefter ryddet op og gjort rent i lejligheden. Efter at have brugt en times tid på Calvadosprojektet, kom jeg til dagens højdepunkt: Bestilling af mine nye højttalere :4jumpy: Den konstruktion jeg påtænker er en lille smule utraditionel, så jeg har brugt en helvedes tid på at sætte mig ind i den bedst mulige løsning. Starter ud med to Genelec 8020B monitors og et Edirol UA 25-ex lydinterface som med tiden bliver suppleret af en Project Debut III pladespiller + en Project Phono Box II RIAA forstærker. Når det hele spiller bliver det FUCKING AWESOME!

Genelec-8020A.jpg

Forvent flere updates og billeder, friends :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share