Køb af Weetabix...


jupiterMAX09
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen...

Jeg har hørt nogle rygter om, at Weetabix skulle være alletiders super morgenmad, så vil gerne prøve det, men kan ikke finde nogle steder det bliver solgt i Danmark. Har kun fundet det på Yellowman, men de leverer vist kun i hovedstadsområdet og jeg skulle gerne have det hele vejen til Esbjerg :)

Er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i det!?

Go søndag til alle! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg så det på morgenmads hylden, den anden dag, dag jeg var i føtex. Har også prøvet det før, men det er ikke noget jeg vil anbefale. Man skal bruge store mængder mælk, før at gøre det spiseligt, ellers er det som savsmuld. Og det bliver til en dejlig klam grød, der ikke smager særlig godt. Ville til en hver tid heller spise havregryn.

Link to comment
Share on other sites

De fleste store supermarkeder har det, men jeg synes heller ikke det er anbefalelsesværdigt. Smager ikke særligt godt og desuden er havregryn da mindst lige så sundt - det indeholder også nogle sunde fedtsyrer og vidst nok også mere protein..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hej alle sammen,

Jeg skal også få fat i nogen weetabix og det er derfor jeg har læst jeres indslag. Men må tage stærk afstand fra jeres påstand om weetabix. De er utrolige lækker med iskoldt mælk man skal bare ikke tage hundrede år om at spise det Yuuuuum! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share