Hver anden dag, er en gang om ugen.


tjr
 Share

Recommended Posts

Nå, prøvede lidt træk men gik kold i det. Havde ikke teknikken med mig.

Overhead squat 40kg

8-6-4

Frivend 57,5kg

8-6-4 Lidt anstrengt. Holder samme vægt torsdag

Military 37,5kg

8-6-4. Gik fint. 40kg torsdag

Front squat 55

8-6-4. Den sidste i første set, var riiimelig tung, men jeg tør godt øge til 57,5kg næste uge.

CGBP 47,5kg

8-6-4. Easy peasy. 50kg næste uge.

Link to comment
Share on other sites

Løøøør'daah med Jesparh og Krisser

Burger warmup 20kg

Frivend 60kg

8-6-4

Military 40kg

8-6-4

Front Squat 60kg

6-6-6

Ét-hånds bænkpress med vægtstang. 20kg. 5 reps på hver arm. Skal liiige prøve lidt mere med den her øvelse :)

Træk 40kg:

10-12 singles.

Er begyndt at køre med det heeeelt brede greb :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg startede med at varme en burger op....

Frivend:

4x6x62,5kg

Træk. Kørte en masse løft. Kiksede mange, men fik ihvertfald 2, med alle vægtene.

40kg

42,5kg

45kg PR

47,5kg PR

50kg PR

52,5kg PR

55kg PR

57,5kg PR

Kiksede samtlige løft med 60kg, så den må jeg have til gode.

Stød:

60kg

62,5kg

63,5kg

Tokamp: 121kg

Link to comment
Share on other sites

Yeps, der skal kun 90kg mere på stangen. Delt med 2,5kg er det 36 træningsgange før den er der. Så om tolv uger er den der :D

But seriously, 15x75kg ville være længe fint. Stang, 2 røde og 2 låse. Det burde også realistisk kunne lade sig gøre på sigt.

Jeg er faktisk både imponeret og forundret over at jeg gad tage ned og træne, selvom jeg ikke "behøvede det" jvf. min alm. træning... Kunne hænge sammen med at jeg endnu ikke har været i bad siden træning i går :D

Link to comment
Share on other sites

VL brand'auu!

Burgener warm-up @ 30kg

OHS 15x40kg

Træk:

2x40

2x45

1x50

0x50

1x50

0x55

2x55

0x60

function://cast_spell="mathilde_kakao"/

1x60 PR

1x60 PR

Frivend:

4x6x62,5

Her opdagede jeg så, at der kun var 62,5kg på - ville have kørt med 65kg - damn

2x6x65

CGBP:

4x6x50

Én-hånd bænkpress:

2xhøjre/venstre 20kg (tom stang)

Crazy fun banana Crossfit madness WOD back sqauts :banana::

7x3x80kg

Så var jeg fandme færdig!

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

Fri leg i Thor med Christian, Jesper og Krebsen.

Noget med at stå og hive i en stang og kyle den over hovedet.

Noget med at ligge ned og presse en stang op fra brystet.

Noget med en kanonkugle der skulle op over hovedet og så skal man hente en kanonkugle mere nede på gulvet og få den over hovedet.

Noget med at ligge ned og presse en håndvægt op fra brystet med 1 hånd.

Alt i alt kan dagens træning bedst beskrives med Gunnery Sergeant Hartman: "nothing but unorganized grabastic pieces of amphibian shit"

Men fair nok - kunne godt mærke at jeg ikke var sprængfuld af energi. Forkert kost, for mange øl, for lidt søvn og ingen kaffe - så dur helten ikke :D

Link to comment
Share on other sites

Ben bagpå? :unsure:

Den der hvor stangen er ret tung og sidder oppe i sådan en holder og så går man ind under stagen og placerer den på nakken og løfter den ud af den der holder og træder 2 skridt bagud inden man fokuserer på den røde knappenål ovre på opslagstavlen mens man går ned til kræ til under parallel og efterfølgende rejser sig op og gør det igen medmindre det er et max-forsøg.

Link to comment
Share on other sites

Den der hvor stangen er ret tung og sidder oppe i sådan en holder og så går man ind under stagen og placerer den på nakken og løfter den ud af den der holder og træder 2 skridt bagud inden man fokuserer på den røde knappenål ovre på opslagstavlen mens man går ned til kræ til under parallel og efterfølgende rejser sig op og gør det igen medmindre det er et max-forsøg.

Ahh, ja jeg tror jeg er med nu. Stadig lidt svært at overstille sig dog. :smile:

Lyder altså også mærkeligt det med at have den liggende på nakken.

Kan man ikke bare have den over hovedet ligesom man plejer?

Link to comment
Share on other sites

Jo, den hvor baren ligger på gulvet og man tager fat med bredt greb og kyler den op over hovedet mens man går ned i knæ mens man fokuserer på samuraihovedet er også god, men den havde jeg allerede lavet tidligere på dagen, ligesom jeg havde lavet den der hvor man hiver stangen op fra gulvet til skuldrene samtidig med man sætter sig på hug, fokuserer på samuraihovedet og rejser sig op, så den eneste øvelse jeg manglede af dem der hvor man går ned i knæ, var den der med at have stangen på nakken og fokusere på den røde knappenål. Det skal lige siges at jeg normalt laver den der med stangen på nakken, i den holder hvor man skal fokusere på knappen til udluftningen, men den var optaget, fordi Christian lavede den der med at have stangen foran på skuldrene inden man går ned i knæ og op igen bagefter og igen og igen og.

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, jeg plejer jo sådan set ikke at køre "tungt" OHS - napper som regel 10-15 stykker med 40kg - men har istedet fokuseret en del på Front Squat på bekostning af Back Squat. Den anden dag dikterede Cross Fit således 7x3 Back Squat, og det var egentligt helt rart at være back-to-basics :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share