Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

15 timer siden, kahlua-kalv skrev:

Du er stærkere når der er en der kigger på ;)

En lille smule. Frygten for at få slået mig selv ihjel er tilstede når jeg træner alene. Jeg har ikke en PowerCage, men blot et almindeligt ER Equipment bænk/squat stativ. Og med stål skiver, og gulvet fyldt med grej, er det ik rigtig en mulighed at smide den. Jeg tror jeg køber en powercage når vi flytter her snart.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Flat dumbell pres

10x43

8x50

3x62,5 - Det er vidst mit all time bedste. Jeg vil skynde mig at sige, at de var grimme, og der var butt lift på alle tre. Men alene det at samle dem op, og komme i udgangsposition alene, og presse dem tre gange, uden at slå alle tænderne ud af munden, er jeg faktisk OK tilfreds med. De var full range, osv. Så snyderiet består i butt lift

2x8x50

Godt tryk generelt i dag 

 

Det kunne være sjovt at stile op i Masters 1 i styrkeløft. Bare en enkelt gang 

Link to comment
Share on other sites

Ret mange tunge serier på det sidste, og det kan godt mærkes at kroppen er lidt til den trætte side. Så jeg tog en lidt mere moderat omgang flat dumbell pres i dag

5x10x43

Alle sæt , med benene oppe . Dvs 100% fladt, ingen forspænd, eller andet. Plain old press 

Link to comment
Share on other sites

Kroppen er træt. Selv om min meget primitive trænings protokol har været ret godt, så har den måske den udfordring, at jeg rammer relativt tunge løft, med en ret høj frekvens. Gode gamle Salt ville komme med et citat der lyder noget ala "Vi træner ikke for at udvise styrke, men for at opdyrke styrke" og Beerman ville give mig en opsang om submaksimal træning

Nåååå

Konventionel squat (Det må været equipped, da alle sæt blev udført i bade sandaler og chinos)

1x5x110

1x5x120

1x5x132,5 (Med bælte. Som jeg ikke kunne få af bagefter....)

1x5x122,5

1x5x122,5

Link to comment
Share on other sites

8 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Ser du egentlig noget til Spøer? 

Jeg kan huske, at I var til Nordland Cup engang. 

Godt husket. Det er den eneste gang jeg har mødt dig. Jeg kan ærlig talt ikke huske om vi hilste, eller du bare var tilskuer?

Anyway, jeg "ser" ham ikke, men vi skriver sammen engang i mellem. Spøer er også IT mand som mig, og bor relativt tæt på hvor jeg bor. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg var tilskuer, men jeg mener, at vi lige snakkede kort.

Den der røde murstensbygning i Helsingforsgade,, hvor AK Nordland lå, er revet ned for længst. Der var en del polemik om, at visse af medlemmerne angiveligt var højre-ekstremister. Om det passer, skal jeg lade være usagt.

Det var også dengang, Ny Helse & Motion var et hardcore center, med tunge vægte. Det er desværre også en saga blot.

Link to comment
Share on other sites

14 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Jeg var tilskuer, men jeg mener, at vi lige snakkede kort.

Den der røde murstensbygning i Helsingforsgade,, hvor AK Nordland lå, er revet ned for længst. Der var en del polemik om, at visse af medlemmerne angiveligt var højre-ekstremister. Om det passer, skal jeg lade være usagt.

Det var også dengang, Ny Helse & Motion var et hardcore center, med tunge vægte. Det er desværre også en saga blot.

Der er ikke mange tilbage af de gamle jern huler. Jeg har prøvet en del af dem igennem årene. Hvidovre var et super fedt sted. TSK ligeledes. Den i Århus var også fed. Men hvor mange af dem der lever har jeg ikke styr på mere. 

Link to comment
Share on other sites

I dag gjorte jeg noget så usædvanligt og trænede to øvelser, for at kompensere for min ringe indsats

Squat

8x90

8x100

8x105

8x115

8x100

 

Floorpres

8x100

5x110

6x122,5 (Airbutt på sidste rep. MEn i øvrigt en tangering af min 6 RM fra Juli 2017)

5x120

5x110

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share