Brug for hjælp.


Acore
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en dreng på 19år.

Har lidt problemer med hvordan man skal starte sin træning komplet op.

Jeg har interesseret mig for styrketræning i en del år efterhånden og har også trænet en del i mit liv.

Men der er altid et problem når jeg så kommer igang. Har ingen idé hvordan et program skal opsættes optimalt. Hvis der var nogle her, der evt. Kunne hjælpe mig, ville jeg være super taknemmelig! :)

Hovedformålet med min træning ville være, at få blive markerede, da min krop bygning ikke holder til bodybuilding med store vægte. :)

Er 178cm høj

Vejer 67Kg

- Mathias :) Ha en god dag!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skal have lavet et køkken, og ikke selv kan finde ud af det, så ringer du efter en tømrer eller også bruger du tiden og energien på at lære det selv.

Tømreren gør det på 1/10 af tiden og med et bedre resultat. Det samme gælder inden for træning.

Link to comment
Share on other sites

Ikke mange hyrer vel en træner. Men jeg er dog enig så langt, at givet at der er SÅ meget Info og hjælp at hente, blandt andet i begyndertråden her under styrketræning, så virker det ikke specielt initiativrigt, at bede om et færdigt program. Vil man intet gøre selv, må man belave sig på at betale. Vil man komme med et udspil og bede om kritik af det, er man det rette sted :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share