Ny gratis app til intervaltræning


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Circle Timer er en gratis app, der kan bruges til al slags intervaltræning. Du se omtalen på forsiden her.

Link til iOS App Store

Link til Google Play

post-2-0-04105700-1370458016.jpg

I al ubeskedenhed er vi ret stolte af den og fordi den er så nem at programmere har den motiveret mig til at afprøve intervaltræninger der ellers ikke er til at styre. F.eks. intervaller der bliver kortere og kortere. Giv den et skud (og giv den meget gerne en rating). Skriv også gerne forslag til forbedringer her.

Planen er, at vi senere kommer med en update, som indeholder presets og mulighed for at gemme. Dette vil være som en in-app purchase.

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have. Også fedt at høre at du bruger den til hold. Hvis man kører den på iPad og sætter den i rummet hvor man træner, så kan alle følge med i hvor langt man er. Ellers kan man også køre billedet over på en stor skærm eller en projektor.


Men det bedste er, synes jeg, at man nemt kan prøve forskellige ting. I går da jeg cykeltrænede kørte jeg (20 sek hårdt - 2 min let) x 3. Derefter (10 sek hårdt - 50 sek let) x 10. Damn, det var hårdt!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
 Share