Julie Malou Silverchair's logbog


juliemalou
 Share

Recommended Posts

Hej Julie

I nogen grad er jeg enig med SkinnyManGuru mht din træning og kost. Men det er svært at sætte sig ind i hvad der er rigtigt og forkert for dig, når man ikke kender mere til din situation end vi nu gør.

Så, jeg synes det er super fedt at du har denne log. Det er fedt at du læser bøger om træning og ernæring, og går op i at ændre dit liv. Hvis denne log hjælper til det, så er den det hele værd.

Det er altid rart at have et sted at kunne "læsse af", om man vil. Nogle der lytter, eller blot fornemmelsen af at nogle lytter, i princippet. Det er fedt at du er så åben om det. Personligt har jeg aldrig kendt nogle med din lidelse, så det er interessant at få et, omend lille, indblik i hvilke tanker der farer rundt.

Det ser ud til at du, trods op og nedture, er på den rigtige sti, og det er det vigtigste. Livet er simpelthen for kort til at gå og have det skidt, så bare klø på og kæmp for at nå dine mål.

Jeg læser med, og håber at det lykkes dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rigtig glad i dag for kl 13.30 har jeg fuldført min lange, frygtede abejdsuge, der jo har afholdt mig fra muligheden for at have ædeflip. Det har så gjort at jeg har gennemført en hel uge nu og jeg har formået de fleste dage at kæmpe mig op i nærheden af de 1500kcal. Et stort fremskridt for mig. Jeg er virkelig godt tilfreds og stolt af mig selv. Jeg håber self at jeg kan holde det længere. Men en uge er længe for mig under alle omstændigheder, jeg plejer kun at holde så længe hvis jeg er på en ferie, som umuliggører det. Jeg har oveni købet formået at arbejde alle dagene og træne. Arbejdet indeholder også en masse socialt, som jeg normalt er beklemt ved. Jeg føler mig næsten som et raskt og normalt fungerende menneske :p Det er heldigvis gået godt og jeg er sikker på at det modner mig meget at være her i butikken. Jeg tror at det er rigtig godt for mig.

Tillykke med glæden, den gennemførte arbejdsuge og normaliteten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe is hjælper altid lidt på humøret :p Det kan anbefales xD

Nu er det så blevet morgen og man står op kl 6:30 for at kunne nå til psykolog kl 8. Så aflyser hun ved Gud kl 7. Det synes jeg altså er lidt strengt for nu havde jeg planlagt hele min dag efter det og også set frem til at kunne komme derop ovenpå en hård uge og snakke. Og det er ikke første gang det er sket. Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv.

Er rigtig ked af det og frustreret. Også over det med min udeblivende løn. Synes alt går imod mig i de her dage :/

"For every day that stings, two better days it brings"

Link to comment
Share on other sites

Hehe is hjælper altid lidt på humøret :p Det kan anbefales xD

Nu er det så blevet morgen og man står op kl 6:30 for at kunne nå til psykolog kl 8. Så aflyser hun ved Gud kl 7. Det synes jeg altså er lidt strengt for nu havde jeg planlagt hele min dag efter det og også set frem til at kunne komme derop ovenpå en hård uge og snakke. Og det er ikke første gang det er sket. Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv.

Er rigtig ked af det og frustreret. Også over det med min udeblivende løn. Synes alt går imod mig i de her dage :/

Du kan evt. tage det op med hende og forklare hende hvad det gør ved dig når hun aflyser. Selvom hun jo nok kun aflyser når det er påkrævet. Men ja det er dødsygt at man går og tager sig sammen til at fortælle om alt muligt og så er det spildte kræfter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share