MarianneB - The Discipline of Steel


MarianneB
 Share

Recommended Posts

^^LOL, ja :laugh:

Tirsdag d. 15. maj 2012

Onsdagsholdet udskiftet med tirsdagshold :smile: Sædvanlig opvarmning, og jeg havde husket løbesko til at springe i. Desværre havde jeg ikke tænkt på, at de sidst var i brug på en udendørs løbetur og derfor var temmelig mudrede :rolleyes: De blev derfor i tasken og jeg sprang alligevel i mine newlines. Det gik nogenlunde - gode spring og kun lidt smerte i hæl da jeg sprang. Intet at mærke bagefter. Jeg vil nu alligevel prøve at tage rene løbesko med næste gang :smile:

Muscle snatch, knæ + power snatch, knæ + snatch, knæ

7 * 15 kg + 7 * 15 kg

2 * 15 kg + 2 * 15 kg + 2 * 15 kg

1 * 25 kg .................. + 6 * 25 kg

Snatch, knæ

6 * 25 kg

6 * 30 kg

5 * 35 kg - fik stangen for langt bagover på 5. rep

5 * 38 kg

5 * 40 kg

5 * 43 kg

1 * 2F * 45 kg - uff, jeg blev lidt overrasket over Erik dikterede 5 reps, for jeg var ved at være presset på vægten. Jeg skal blive bedre til bare at fokusere på den ene rep jeg er i gang med, istedet for allerede fra første rep at "frygte" de sidste.

6 * 40 kg

5 * 40 kg

5 * 43 kg

3 * 45 kg

Det var godt at komme op på de 45 kg til sidst igen og det blev en ganske god volumen på øvelsen.

Clean

6 * 45 kg

5 * 50 kg

5 * 55 kg

5 * 60 kg

5 * 60 kg

5 * 65 kg

3 * 65 kg

7 * 55 kg

Op og snuse til de tunge, men lidt mere fokus på volumen i stedet for at jagte ny PR

Det ser ikke ud af så meget når det bliver skrevet op, men jeg er godt smadret til sidst og cykelturen hjem foregår i meget komfortabelt tempo :smile:

Mødte lige dette velkendte motiv på vejen hjem. Godt nok er det gæslinger, men alligevel... Der var lige gået en anden gåse-familie over vejen før denne, som jeg nåede at fange på foto.

post-10703-0-83636700-1337114161_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Årrhhhh hvor sweet, og der er så mange lige ved DR Byen! Jeg tror faktisk også gæs kan lide kanelgifler :-)

Ja, det er nemlig så sødt. Jeg blev overrasket over, hvor tidligt gæssene får unger. De der er vist over en måned gamle.

Jeg er næsten helt sikker på at de vil sætte pris på kanelgifler, men gæs er også dumme... De ved ikke selv hvad der er godt for dem :tongue: Jeg havde desværre ikke lige en foderkogle i lommen

Det var faktisk lige der ovre på fælleden jeg så et skilt om, at man ikke må fodre fuglene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share