Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jeg fik lavede en smule gymnastik igår, men ikke noget Torsdag og Fredag. Dagene ser lidt anderledes ud end jeg er vandt til, da jeg er fysisk på kontoret hver dag, og har rigtig meget praktisk der skal ses til med huset.

 

Flat dumbell pres: (Up the ladder)

12x24

12x32

12x34

12x36

12x39

10x43 

 

Squat ......Min squat rutine er gået helt i smadder. Så jeg valgte at "starte forfra)

8x70

8x85

8x80

8x85

8x90

Link to comment
Share on other sites

5-600km i bil i dag, ovre og besøge fabrikken i Jylland. Kom ind af døren her hjemme kl 21, og valgte at straffe et stykke træ, med 19 dask med øksen.

4 sæt dødløft, og så en IS med familien

5x120

5x140

5x155

5x170

Link to comment
Share on other sites

Igår var jeg på hotel pga ledergruppe møde. Hotellets gym var 100% top fessen, så det blev til at hive i nogle kabler i 30min, og så gik jeg i seng

 

I dag lavede jeg lidt motionist squat

8x80

8x85

8x90

8x100

8x102,5

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Når du får tid, skal du lige se denne video, hvor Granturismo Cars besøger én af mine perifært bekendte, Gunnar Lisby Kjær aka Gunnar Stålben.

Det vil jeg glæde mig til. Jeg har kørt sådan en Hurracan Super Trefeo på bane i Sverige. Det er et bæst uden lige. 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, BLACKICE skrev:

Det vil jeg glæde mig til. Jeg har kørt sådan en Hurracan Super Trefeo på bane i Sverige. Det er et bæst uden lige. 

Han har også haft en SLR MacLaren, men den er han vist kommet af med igen. I øvrigt har han også en kæmpe motor-yacht, men den bruger han nu ikke meget.

Link to comment
Share on other sites

Gummistøvle bænkpres med stop

Jeg fik ikke lavet noget igår, fordi jeg kom sent hjem, og spiste mig halvt i sænk

12x70

5x110

3x115

3x120

3x125

3x127,5

2x130 (jeg blev lidt generet her, fordi der var en nysgerrig murer der stod og kiggede på mig :-D Så jeg stoppede her)

3x120

5x120

5x120

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share