jeg taber mig ikke


Preben Rene Pedersen
 Share

Recommended Posts

hej

min diæt siger at jeg skal indtage 2250 kalorier om dagen,og det overholder jeg.

kan det have noget med at gøre at jeg træner hverdag og forbrænder ca. 600-700 kalorier i træningscenter og mit fedt bliver til muskler.

jeg har ladet mig fortælle at muskler er tungere end fedt og at muskler indeholder mere vand,er det sandt

hilsen preben

Link to comment
Share on other sites

Hvor aktiv er du i din hverdag udover træning?

Du kan ikke bare følge den samme diæt i størstedelen af et år og forvente at den ikke skal justeres, når du først har tabet 23 kg. falder dit energi forbrug jo også tilsvarende. Jeg ved jo ikke hvem der har lagt diæten for dig, men den trænger nok bare til en revision udfra at din krop har ændret sig siden starten :)

Link to comment
Share on other sites

jeg har fulgt den plan siden 01/09 sidste år og har også tabt 23 kg,det har så stået stille i en måneds tid og inden for den sidste måned er der ligeså stille kommet mere vægt på sådan ca.2 kg

Først og fremmest stort tillykke med det flotte vægttab. Det har krævet disciplin. Det ser ud til, som flere herinde allerede har bemærket, at din krop er nået et plateau. Enten er energiindtaget blevet for højt eller også er du kommet i så god form, at du ikke forbrænder den samme mængde energi når du laver en times motion. Tallene på et løbebånd/stepmaskine/motionscykel er altid vejledende.

Mit råd vil være, ligesom vedkommende over mig indikerer, at du får revideret din kost- og træningsplan. Det er måske bare små justeringer, der skal til for at fortsætte den gode udvikling, du allerede er inde i. Nu nævner du jo intet om, hvilken form for træning, du laver. Om det er det samme hver gang eller om der er variation i det. Men det vil en vejleder kunne hjælpe dig med når vedkommende har alle fakta.

Du må for alt i vejen ikke gå i sort over, at du lige har taget et par kilo på. Hvis du reagerer på udviklingen i tide, så skal det nok fortsætte den rigtige vej. Og det er da rigtigt at muskler vejer mere end fedt. Det fylder også mindre. Så fortsæt du bare træningen! :4flex:

photo-601.jpg?w=869

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share