Stines motionslog


Stinelykke
 Share

Recommended Posts

Stadig ingen baby..

Til gengæld har jeg haft kvalme de sidste 3-4 dage :crybaby: Tror min krop er ved at være træt af at være presset af graviditeten og bare gerne vil levere en baby snart. Men, jeg har ingen forventninger om at der sker noget de næste par dage. Har bare en fornemmelse i kroppen af at der lige nu er ro på og at der ikke rigtig er noget under opsejling.

Har brugt dagene på at sove, gå lange ture med hunden og gå i biffen. Hyggeligt.

I dag tog vi hunni og et par nabo-piger med til Moesgaard strand og gik en lang tur langs vandet og tilbage oppe i skoven. Fantastisk at blive blæst igennem og nyde at bøgen så småt er begyndt at springe ud :wub:

Link to comment
Share on other sites

:flowers::wub::yahoo::heartpump::cheer::sun::wub::flowers: :flowers:

Som I sikkert har regnet ud, er der en åbenlys årsag til at Stine lige pludselig ikke er så aktiv i loggen længere.

Hun fødte tirsdag aften den mest bedårende lille pige, man overhoved kan forestille sig. :wub: Jeg var så heldig at få lov til at se hende i går, og jeg er helt solgt - hun er skøn! :heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Som I sikkert har regnet ud, er der en åbenlys årsag til at Stine lige pludselig ikke er så aktiv i loggen længere.

Hun fødte tirsdag aften den mest bedårende lille pige, man overhoved kan forestille sig. :wub: Jeg var så heldig at få lov til at se hende i går, og jeg er helt solgt - hun er skøn!

Det var dog fantastisk nyt!

STORT tillykke Stine :bigsmile::wub:

Link to comment
Share on other sites

:flowers::wub::yahoo::heartpump::cheer::sun::wub::flowers: :flowers:

Som I sikkert har regnet ud, er der en åbenlys årsag til at Stine lige pludselig ikke er så aktiv i loggen længere.

Hun fødte tirsdag aften den mest bedårende lille pige, man overhoved kan forestille sig. :wub: Jeg var så heldig at få lov til at se hende i går, og jeg er helt solgt - hun er skøn! :heartpump:

Fantastisk læsning :hippy: :sun: :hippy: :sun: :hippy: :sun: KÆMPE tillykke herfra

Link to comment
Share on other sites

Kære alle

1000 tak for jeres søde og varme hilsner :flowers: I kan tro jeg blev glad da jeg så dem :wub:

Vi kom hjem i dag med vores lille yndige datter, og eftersom jeg er riiimelig udmattet, er det ikke lige i aften, at I får beretningen om "race day", men jeg har tænkt at skrive en lille post om fødslen (bare rolig, ikke nogen skræmmende detaljer, he he). Det var nemlig så fedt at føde at jeg bliver nødt til at fortælle om det... :yahoo:

God bededagsferie til boardet :wub:

Link to comment
Share on other sites

Tak piger :wub:

Får ikke rigtig skrevet på min lange beretning om fødslen, da jeg har travlt med at skifte, amme, gå små ture med barnevogn og stirre håbløst fjollet forelsket på vores datter, som nu smiler løs, især lige inden hun skal sove :wub: :wub: :wub:

Men men jeg skal nok tage mig sammen!

Intet nyt på træningsfronten, udover at jeg nu kan lave knibeøvelser igen (he he)

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu også for dårligt ingen ønskede dig glædelig mors dag...

hermed et forsinket tillykke!

Tak for det! Du er en god dreng :happy:

Havde dog ikke selv fattet at det var mors dag, før min veninde, som også er nybagt mor, sendte mig en sms med lykønskning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej Stine,

Hvordan går det? Har I det godt?

Nyder du at være mor? Er det hårdt/svært/som forventet/ dejligt/ skønt/ skiftevis det ene og det andet/??? Kan du finde tid og overskud til træning oveni familien og hverdagen?

Hvordan er din søde pige?

Jeg er meget spændt på at høre, så håber du en dag får tid til at svare...

De bedste ønsker herfra!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share