Arnes 7. log


Arne
 Share

Recommended Posts

Loggen er lidt i pausemode... Træning er lige nu mest arbejde (med stor arbejdsglæde) og de ting der betyder noget at reflektere over er det ikke naturligt at skrive om her pt... Måske har jeg refelkteret det over livet offentligt jeg skal her i livet... don-t know...

Link to comment
Share on other sites

jeg tror du kommer til at reflektere videre her :)

Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest OnTheRun
Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!!

Hatten af for din etik og klare udmelding. Det sætter jeg da pris på som medlem af FW :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt Lars -men jeg gider ikke førelog hvor jeg bare skriver "2 timers spin"... Det har jeg gjort et stykke tid nu... Jeg skal fortælle historier hvis jeg skal gide :bigsmile:

Hvis du har luft på lørdag, så fortæller du bare løs kl 12 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Der lokkes med gaver :laugh: Hvis du også indførte det ville jeg dukke op meget oftere til dine timer!

Massere af gaver - fed musik - gode intervaller -inspirerende coaching :devil:

Lige en sprog ting: Brug af ordet "Oftere" i den bøjning antyder at man trods alt kommer nogle gange... du har gemt dig godt!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

En lille update - til de få tilbage her der måtte kunne huske mig:bigsmile:

De 100 kg der har været drømmen i mange år er nu lige inden for rækkevidde - ikke langt ned nu!

Trænet bliver der - jeg er jo blevet professionel:tongue: Jeg har en del faste timer på spincyklen i Fitnessworld - sådan ca 6 dage i ugen... fra 9 til 15 instruktørtimer ugentligt bliver det til pt.

Landevejslågen har været ude nogle gange i år. Styrke er lidt on-off men får lavet lidt 1-2 gange i ugen.

Skriver nå de 99,9 er nået :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share