amino syrer protein, wg, kreatin


-=Nosa=-
 Share

Recommended Posts

Så jeg har kørt Kreatin og protein og wg i et års tid nu og med rimelig gode resutater..

Men så har jeg lige bestil masser hjem fra usa for ca 1600 kr.. og det er ca 1/3 af prisen derover, men så hvis dte bliver taget i tolder så er det 41 % af pakkens værdi. man skal betale.. Nå nok om det. Hvornår er dte bedst at tage div. tin tar protein pulver om morgen sammen med morgenmad og senere amino syrer inden træning og så træning og protein/wg lige efter træning. Så shake igen inden jeg smutter i seng kassein... langsom optagelig.. Sådan hver dag.. + multivitamin og fiske olie og udos choice... Er der noget jeg gør forkert ??? skal jeg gøre det anderledes ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal overveje om alle de ting du køber (og bruger en formue på) er strengt nødvendige.

Multivitamin og Olie er helt sikkert en god idé selv om der er billigere måde at nå målet på end ved at købe Udo´s.

Kreatin er et godt og veldokumenteret produkt, som med fordel kan tages lige efter træning i et proteinshake.

Proteintilskud hjælper på vej, hvis man ikke kan få protein nok gennem naturlig kost. Men, jeg ville forsøge at få mest mulig gennem almindelig mad, og så kun supplere i det omfang det er nødvendigt.

Der foreligger absolut ingen beviser for at frie aminosyrer skulle hjælpe på noget som helst, så det ville jeg droppe.

WG er ikke andet end proteinpulver tilsat sukker (og måske en lidt forskelligt vitamin), så det ville jeg også droppe. Der er andre og bedre måder at få sine kalorier på.

Husk på at dine tilskud netop kun er tilskud til en i forvejen ordentlig kost.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får en super kost. 2 liter letmælk om dagen ½ liter efter træning + tunmad god stor solid aftensmad og aldrig fastfood og andet junk. Drikker ikke tar ikke stoffer. + jeg tar alt det overnævnte. Så hvorfor vokser jeg så ikke mere kan ikke se hvad jeg gør fejl og jeg træner tungt og intensiviteten er i top max 6-8 rep indtil possitiv failur. Hvad skal jeg gøre anderledes...

Link to comment
Share on other sites

Det er lidt svært at give et ordentligt svar uden at vide mere om dig. Du er derfor nok nødt til at hoste op med lidt personlige stats, altså alder/højde/drøjde.

Derudover er du nødt til at beskrive din kost mere indgående.

Endelig ville det hjælpe, hvis du fremlagde dit træningsprogram. Det med max 6-8 reps og positiv failure er ikke nødvendigvis vejen frem.

Post det, og lad folk komme med kommentarer. Derefter LAV EN LOG :4whip: så både du og alle andre kan holde dig i ørerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share