så er vi igang!


britone
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 684
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej kenn

Det ser sq for sejt det der sted du har banket ned der :4thumbup:

Jeg er klart med på MOL-Træf, det ku' være sjov.

Lige et lille spørgsmål, hvad for en Cd afspiller og hvilken microfon bruger du..................

God vind.

:devil:................Tantor

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Først tak for alle jeres indlæg :blush: har bare haft så vildt meget at se til og udviklingen forsætter omkring mit spinning koncept :smile: faktisk er det helt vildt det der er ved at ske og lykkes det bliver det udover en stor glæde også en meget stor udfordning :wink: er nød til at skrive i tåger lige nu men snart burde det være officielt..

Zantor jeg lægger en beskrivelse op af alt det gear jeg har fået sat op.. mangler lige lærredet og projtekteren men det skulle ger komme her den 14... så er der ved at være styr på det hele. skal have sat 5 cykler op i salen da jeg skal til at køre med omkring 20 på de forskellige hold. begyndere øvede og de hardcore :bigsmile:

Vender tilbage med mere info og selvfølgelig skal vi have et mol træf :superman: det ville glæde mig at hilse på jer..

god træning og hygge

kenn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Kenn

Jeg kan se det er et stykke tid siden du har skrevet i din log, men skulle du nu komme forbi og se min besked hér, vil jeg gerne invitere dig over i min log, som jeg er ved at vække til live igen :bigsmile:

Jeg er på vej op til overfladen igen og sætter stor pris på din hjælp og støttende ord i min log gennem min svære periode.

Tak

PB

Link to comment
Share on other sites

Hej Kenn

Jeg kan se det er et stykke tid siden du har skrevet i din log, men skulle du nu komme forbi og se min besked hér, vil jeg gerne invitere dig over i min log, som jeg er ved at vække til live igen :bigsmile:

Jeg er på vej op til overfladen igen og sætter stor pris på din hjælp og støttende ord i min log gennem min svære periode.

Tak

PB

Hej PB :xmas:

Jeg vil være at finde i din log jævnligt og har kikket ind før du skrev her i min, bliver spændnede at følge dine nye mål :cool: sejt du ikke giver op men finder noget nyt og spændende som løb.

Tak for dit besøg her :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej PB :xmas:

Jeg vil være at finde i din log jævnligt og har kikket ind før du skrev her i min, bliver spændnede at følge dine nye mål :cool: sejt du ikke giver op men finder noget nyt og spændende som løb.

Tak for dit besøg her :bigsmile:

Hej

Jeg er ikke lige sådan at slå af pinden.. jeg har det med at rejse mig igen :xmas:

Er du på facebook ?

PB

Edited by Powerbaby
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hej

Jeg er ikke lige sådan at slå af pinden.. jeg har det med at rejse mig igen :xmas:

Er du på facebook ?

PB

Hold da op det er langt tid siden jeg har været inde i min log her. Dejligt at se at du har ved at have styr på din træning selvom du har dine kampe. men du er sej så er sikker på det lykkes for dig.

Har brugt meget tid på at lave en side der kun omhandler spinning, da jeg synes det er synd at man skal lede overalt efter programmer og evt.

Er på facebook. det er du også ?

Tak for dit besøg..

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Hold da op det er langt tid siden jeg har været inde i min log her. Dejligt at se at du har ved at have styr på din træning selvom du har dine kampe. men du er sej så er sikker på det lykkes for dig.

Har brugt meget tid på at lave en side der kun omhandler spinning, da jeg synes det er synd at man skal lede overalt efter programmer og evt.

Er på facebook. det er du også ?

Tak for dit besøg..

Kenn

Hej.

Det lyder daspændende med din spinningside. Er den i luften og hvad hedder den ?

Ja, jeg er kommet i gang med at løbe og det er skønt :smile: I den sidste tid har det kun været én gang om ugen pga flytning, men jeg vil gerne have det op på min. 2 gange og gerne mere.

PB

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share