Mr. Olympia 2014


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Jeg blev skuffet. Ingen af atleterne fremviste en fysik, der virkelig stod ud. Det var den mest tamme pre-judging, jeg har set i flere år. Forhåbentlig får de hældt nogle kulhydrater i skuffen, så der kommer mere smæk på i nat.

Den lille batalje mellem Kai Green og Phil Heath samt pressekonferencen kan meget vel betyde, at Kai definitivt har ødelagt sine chancer for nogensinde at blive Mr. Olympia. At de skubber lidt til hinandens arme er hvad det er. Men at han vender sig mod Phil i poseringerne er ganske simpelt dårlig stil. Det ødelægger meget mere end det gavner, både for Kai Green selv og sporten. Tumling.

Glæder mig dog alligevel til i morgen meget tidlig. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at "magien" omkring Mr. O er forsvundet.

Ved ikke helt, hvad der mangler, men synes det er meget kedeligt.

Jeg var så "heldig" at se nogle af deltagerne IRL i fredags (lokal tid), men der var slet ikke den wow-effekt over dem, som jeg forventede.

De er brede drenge, bevares. Men pga. deres højde blev jeg ikke ligefrem overvældet af deres fremtoning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har aldrig fulgt med i bodybuilding, men synes umiddelbart at de ser temmelig store ud.

Selvom jeg har trænet i rigtig mange år efterhånden og bestemt ikke klager over hvad jeg har nået, så ser jeg nærmest utrænet ud i forhold til den flok der.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share