Rommel's log år 10386


Rommel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chris >> Dårlig stemning er bedre end ingen stemning! :tongue:

Rommel

Det var nu ikke ment sådan, men jeg troede det var okay, at jeg kommenterede på øvelserne. Om det var et frivend, der blev til en vending melder videoen eller teksten ikke noget om.

Håber det går godt med træningen!

Link to comment
Share on other sites

Det var nu ikke ment sådan, men jeg troede det var okay, at jeg kommenterede på øvelserne. Om det var et frivend, der blev til en vending melder videoen eller teksten ikke noget om.

Håber det går godt med træningen!

Du er hjertens velkommen til at kommentere på alting herinde. :bigsmile: Det var din kød-samtale med Jesper-drengen jeg mente. :cool:

Og det går sku ret fint med træningen synes jeg - bliver da stærkere og stærkere.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Troede ikke du kunne lide at føle dig som et stykke kød..et eller andet du har skrevet et sted, men det er okay for dig at se andre som 'stykker' kød?

Det er fint, at der også er et sted til det. Det er en af de gode ting ved BB99, at man kommer for at træne og ikke se på. Der er flere måder man kan skille fårerne fra... :wink: Eller dem der vil træne og dem som har andre interesser.

Det kan også være du kan få et job i en svømmehal, f.eks. Køge der er vist masser af muligheder for at se på :crazy:

God 'trænings'lyst!

nuclearbombbadgerqs1.jpg

Meltdown!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hyggeligt lige at hilse på, desværre var jeg ovre den tilstand hvor jeg kunne have lavet et tandem-dødløft med dig. :cry:

Ja, sku. Hyggeligt at rende ind i dig, Charlie! :smile:

Var selv i en ret fordrukken tilstand den pågældende aften - forsøgte ihærdigt at dø af druk på Dølle, men det lykkedes heller ikke i år. :laugh:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Og nu jeg er her:

I går:

Vend

8 x 1 @ 100 kg

Benbøjning

20 x 100 kg

3 x 140 kg

En kollega lavede en tung 4'er med vægten - så som det lille menneske jeg er kunne jeg ikke ny mig for en relativt nem 20'er. Det var ikke tungt, men hårdt på en tyndbenet-concept2 agtig måde.

Bænk

4 x 100 kg

4 x 100 kg

4 x 100 kg

3 x 100 kg

I dag:

Lidt tilfældig tam tam

Bænk

1-2-3-4-5-6-7 @ 90 kg

1-2-3-4-5 @ 90 kg

1-2-3-4-5 @ 90 kg

Lidt stem og curl @ 40 kg

og 5 x 4 kropshævninger @ mig

SLUT!

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Hold da op stærke. Bænkpres to dage i træk. Er det strandformen der arbejdes på???

Det er jo lige dig :tongue:

Godt at se der bliver rykket nogle kg rundt. Dine squat er jo gale.

Junker

Jeg har hørt et rygte om at vi stiller cykelpatruljer ved Amager Strand til sommer, så det er naturligvis med det for øje! :tongue:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Ja, sku. Hyggeligt at rende ind i dig, Charlie! :smile:

Var selv i en ret fordrukken tilstand den pågældende aften - forsøgte ihærdigt at dø af druk på Dølle, men det lykkedes heller ikke i år. :laugh:

Rommel

Så sku' du have prøvet noget af vores absinth, eller været på teltpladsen kl 8 fredag morgen hvor der blev delt Unterberg ud. :4mewantfood: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share