Anbefal yoga på Vesterbro (evt. Isl Brygge/Ørestad)


BrombærVanilie
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg står i den situation, at jeg godt vil gå til noget yoga (ca 2 gange per uge). Både Hatha yoga og Asthanga yoga har jeg prøvet og selv jeg langt fra var god, kan jeg følge med i timerne.

Kan I anbefale mig et godt sted at gå til Yoga på Vesterbro? Meget gerne i området Kbhs Hovedbanegård og op til Vesterbros Torv. Er der ingen gode på Vesterbro, kan det også være Ørestad eller Islands Brygge som anden og tredie prioritet :)

Jeg har prøvet Astanga Yoga på Vesterbrogade 24, men der lagde de op til, at man selv kører programmet igennem. Jeg vil gerne have en, der guider mig (/holdet), da det er der, der fungerer for mig.

Link to comment
Share on other sites

I Astanga yoga er det meningen at du skal træne dig op til selv at kunne programmet, men at der for det meste stadig er en lære til at hjælpe dig. Alle starter dog som begyndere, så det lyder underligt hvis ikke de i Astanga Skolen på Vesterbrogade 24 er helt klar over det, og også tilbyder guidede timer.

http://theyogaspace.dk/skema.html ligger på Islands Brygge jvf dine ønsker, men kender intet til dem.

http://yogamudra.dk/Skema ligger på Christianshavn - har både Hatha og Astanga, meget flinke og gode lærere og venlig stemning.

Yoga især astanga er rimelig meget en niche-motion, så hvis jeg var dig ville jeg indstille mig på måske at skulle gå lidt på kompromis med dine geografiske præferencer, og gå efter et sted der har de timer du efterspørger og gode lærere naturligvis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share