AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Nu hvor MOL-folket har været så søde at spørge til mig, skal jeg da lige sige, at den sidste uges tid har været helt ad h-til pga. alt mulig crap :mad:

Men i dag, er jeg atter tilbage igen og klar til at fortsætte hvor jeg slap, selvom jeg er meget ærgerlig over det jeg har mistet i forhold til træning. Det kan jo ses allerede, at musklerne næsten er punkteret! Nu er der også kun 4 uger til jeg skal til US.

PP / Back in business :cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 6. juli

Eftermiddag

Nu hvor det er mange, mange dage siden jeg har lavet noget aktivt, tog jeg en løbetur på båndet, for at se hvor slemt det stod til. Jeg løb en stille og rolig 5K pace 11.5 km/t, og det var ikke hårdt, men jeg kunne da mærke, at det var et stykke tid siden.

Jeg håber at min ufrivillige "lille ferie" ikke finder sted igen :nonono: . Det sætter simpelthen kroppen for meget tilbage.

Der er præcis 3 uger til jeg skal rejse til US of A, hvor jeg helt sikker skal ned og prøve Gold's Gym :shades: i Washington DC. Er afsted i 3 uger, så jeg får masse af tid til work-out with "my fellow Americans" :tongue:

Ellers har jeg nørdet lidt foran min pc det sidste stykke tid, og kan nu afsløre, at I efter sommer kommer til at se mig på MTB :omg: Har fundet og købt en cykel som koster alt for mange penge, og den bliver leveret i næste uge. Jeg har det sidste års tid overvejet MTB, og nu skal det være! Det kommer naturligvis til at tage noget tid fra min "sædvanlige træning", men hvis jeg kan få gjort noget ved mine evner til at svømme, så er planen at begynde til triathlon næste år. Planen for efteråret (uge 34 og frem) kommer til at se sådan ud:

Mandag: Styrke

Tirsdag: FRI

Onsdag: Styrke + løb

Torsdag: MTB

Fredag: Løb

Lørdag: Styrke

Søndag: MTB + løb

Det ser alt for lækkert ud det program, og jeg glæder mig som et lille barn :clown2:

Dagen i morgen byder på mere løb, og muskeltræning er først på tirsdag :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 7. juli

Aften

Løb 5K pace 12.0 :smile: Det var ikke min nemmeste 5K til dato, da jeg kom til kort på de sidste 1.5K. Der er heldigvis lidt "grundform" tilbage i mig, frygtede ellers jeg skulle starte på pace 10.0 igen.

Jeg havde et rigtig godt øje til vægtene, og var lige ved køre lidt BB stil - men tænkte, "naaaa vent til i morgen og fyr den max af"!

POWER TO THE PRINCESS

:cool:

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag d. 8. juli

Aften

Så blev det tid til :pumpin: langt om længe! Forventningerne var høje, og humøret ligeså - så det kunne ikke gå helt galt. Instruktøren var "hende med den gode musik", så det var rart :smile: Sættene blev kørt igennem, og kun gennem triceps :dry: og lounges måtte jeg smide lidt mindre kul på end normalt. Armene rystede da til tider, men bed smerten i mig. Jeg er jo sej.

Var lidt smadret bagefter, så jeg planlagde at køre et lidt kortere pas, bare lige for at give kroppen en chance til at vænne sig til træningen igen :blahblah: Der var ellers ok pump til sidst - not bad :hehe:

Jeg har fået min cykel i dag, som bare er alt for lækker. Det lykkedes mig faktisk helt selv at samle den :moon: , men baghjulet var nu lidt tricky. Den lugter langt væk at XT, X.0, DT Swiss, Rock Shox, Richey m.m. Der kommer pics senere :yo:

I morgen er løbedag, og jeg tror det bliver alletiders.

Leg Press

2x12x130

1x12x140

DB Lateral Raise

3x10x5

DB Side Raise

3x10x5

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Link to comment
Share on other sites

Træning onsdag d. 9. juli

Aften

:4trumpet: Armene var en anelse krøllede fra gårsdagens work out, men det skulle jo ikke skade en dejlig løbetur :happy:

5K pace 12.0 - båndet var indstillet, og det hele var ready to go! Ved 2.7 begyndte jeg at høre små stemmer i mit hoved :freaked: de blev ved, og ved. Da jeg var lige ved at passere 3K, tænkte jeg "nix, nix, nix! Du kan ikke tage hjem og logge 3K på MOL, det går bare ikke :4nope: " På den måde, nåede jeg de 5K som planlagt. Det er dage som disse, hvor man lige giver den en ekstra skalle, pga. en online logbog :wacko:

Så burde jeg jo også have lært nu, at det ikke kan betale sig, at holde så lang pause fra den dejlige træning.

Starter intervaltræning i næste uge, det er jo noget jeg virkelig har savnet :4whistling:

Dagen i morgen :4flex: og masser af pump :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag d. 10. juli

Aften

Yes, yes, yes looking good :4thumbup: Så skete der noget igen i dag. Muskeltræning, 1 time brændt af, med en (for mig) ny instruktør, som jeg nok ikke syntes særlig godt om. Så humøret var faktisk dårligt under timen, men fik da lavet det jeg kom for. Sådan er det. Benene havde det meget bedre i dag under squat, så de er allerede ved at være helt i form igen. Lidt svag i biceps, men gennemførte fint uden at gå ned på kg.

Kunne være rigtig godt for mig, hvis vægten snart falder lidt, så fedtprocent kan komme ned :blush: For jeg kan se de flotte muskler bryde frem :ilovemuscle:

Dagen i morgen, tja - måske lidt løb kunne være rart, til en afveksling :biggrin:

Seated Calf Press

3x12x65

Leg Press

3x12x140

DB Lateral Raise

3x12x6

DB Front Raise

3x12x6

DB Side Raise

3x12x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Overhead Triceps Extention

3x12x10

Cable Pushdown

3x10x22.5

Link to comment
Share on other sites

Træning søndag d. 13. juli

Eftermiddag

Sidste uge har åbenbart taget hårdt på mig, det var nok pga. min start-up. Pause fredag og lørdag og back on track i dag. Lange pauser kan jo slet ikke betale sig :tongue: Den største overvejelse gik på, om jeg skulle lave work-out eller cardio i dag. Det blev til work-out, da det passer meget fint med, at næste work-out er på tirsdag. Har aftale med nogle kollegaer fra arbejde, at vi skal løbe Lyngby-Bagsværd Sø rundt tirsdag eftermiddag, så det bliver en meget hård dag for mig, da jeg ikke vil droppe work-out.

Dagens træning, var nogenlunde vil jeg sige. Ikke super begejstret, da jeg generelt har dårlig samvittihed ved manglende træning, men ok PP :blahblah:

I morgen ved jeg ikke lige hvad jeg skal finde på, da jeg både skal løbe og work-out tirsdag. Måske en lang PW :walking:

DB Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl

3x10x24

Dead lift

3x10x24

Pulley

3x10x35

Overhead Triceps Extention

3x10x10

Seated Calf Press

3x10x65

Leg Press

1x12x140

2x12x150

Cable Pushdown

3x10x22.5

Split-rope Pulldown

3x10x15

Jeg lovede lige et billede af den nye MTB :chopper: som holder parkeret på min hemmelige adresse på Amager. Den skal meget, meget snart ud og køre, men jeg skal lige finde de rigtige sko, hjelm og tøj.

For cykel-nørderne som har forstand på udstyr, kommer her de forskellige specs på min tysker :wub: :

Hardtail Race, New Fact6 Race Chassis, 7005 Aluminium, Opti-Size Alloy Tubeset

Forgaffel: RockShox Reba Team 85 mm PopLoc

Headset: Integreret headset

Bagskifter: SRAM X.0

Forskifter: Shimano Deore XT

Skiftegreb: SRAM X.9 Matchmaker

Bremsegreb: Formula Oro K24

Bremser: Formula Oro K24 180/160

Nav: DT Swiss X 1800

Kassette: Shimano Deore XT 11-34

Fælge: DT Swiss X 1800

Dæk: Schwalbe Nobby Nic 2.25“ / Racing Ralph 2.25“

Kranksæt: Shimano Deore XT FC-M 770 Hollowtech II

Klinger: 44/32/22

Krankboks: Shimano Deore XT

Frempind: Syntace F99

Styr: Syntace Duraflite Carbon / Race SL Bar Ends

Sadel: Selle Italia SLK Special Edition

Sadelpind: Ritchey WCS Carbon

Ramme størrelse: M (18,5")

Vægt: 10,30 kg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Lidt hektisk uge, med mest træning på arbejde, og ikke så meget tid til egen træning. Den startede dog med lidt rygproblemer, så jeg har stadig et kiropraktor besøg tilgode næste uge.

Da jeg har en del bike timer, kan jeg ikke træne særlig meget ben lige pt. - desværre. Jeg har lidt konstant syre i benene, og jeg ved det vil gøre det lidt værre.

Tirsdag 16. marts

Hold time - styrke

Onsdag 17. marts

BodyBike 1

Hold time - styrke

Torsdag 18. marts

BodyBike 2

BodyBike 1

Fredag 19. marts

Hold time - puls og styrke

Lørdag 20. marts

BodyBike 2

BodyBike 1

2xHold time puls+styrke

Lidt disko træning :tongue:

Søndag 21. marts

Løb 10K pace 11.0

Seated Calf Press

3x10x60

DB Rear Lateral Raise

3x10x5

DB Front Raise

3x10x5

DB Side Raise

3x10x5

DB Shoulder Press

3x10x5

DB Triceps Kick-back

3x10x5

BB Upright Row

3x10x24

BB Curl :wub:

3x10x24

DB Incline Bench Press

3x10x16

Cable Seated Row

3x8x35

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage :smile:

Det var da en voldsom mængde træning. Er du selv instruktør siden du skriver "træning på arbejde"?

Takker Miss Marianne :smile:

Du er still going strong kan jeg se :4thumbup:

Det er lige det jeg er - instruktør! Har en del timer for tiden, så derfor kan det virke lidt crazy :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så startede endnu en uge, men en masse planlagt træning. Jeg tænker meget over, om jeg får nok vitaminer, da jeg er bange for at blive syg pga. for meget træning. Men jeg har det fint, lige på nær syren... :sneaky2: Er kommet dertil, hvor jeg overvejer at tage elevatoren op fra Metroen!

Mandag 22. marts

2xBodyBike 1 (1198 kcal)

I må selv lige trække de 30% fra, som nogen mener der er af usikkerhed på Polar pulsure.

I morgen står den på styrke.

Link to comment
Share on other sites

Back! Må hellere sørge for at få opdateret jævnligt, så det ikke tager en krig at skrive det hele ned. Kører ok for tiden, men lidt ømhed i kroppen (særligt quadriceps), men jeg har det godt :4thumbup:

Jeg har nu også vejet mig på en Tanita vægt, og fedtprocenten siger 30... enough said, men jeg ved godt hvor det sidder!

Tirsdag 23. marts

Holdtime - styrke

BB Lunges :tongue:

1x8x30

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Shoulder Press

3x10x6

DB Triceps Kick-back

3x10x6

BB Upright Row

3x10x20

BB Curl

3x10x20

DB Incline Bench Press

3x10x16

Onsdag 24. marts

BodyBike 1 (539 kcal) - morgen træning

Løb 15K pace 11.5 :devil: (1185 kcal) - aften træning

Link to comment
Share on other sites

Travl dag, direkte fra arbejde og til træning kl. 17.30 :sneaky2:

Dagene går hurtigt, når det er "Eat Sleep Train", men jeg sætter stor pris på min nattesøvn.

Synes folk omkring mig er lidt syge, så jeg prøver at undgå smitte. Lyder måske lidt manisk, men så kan de bare blive hjemme!

Torsdag 25. marts

1 Holdtime - blandet

25 min. cirkeltræning (elsker det bare :wub: )

BodyBike 1 (670 kcal) suuuper fed time (hvis jeg selv skal sige det!), og fik da ros for min musik (dance, trance).

Det var meningen jeg skulle have lavet styrketræning i dag, men jeg havde glemt mine High5 drikkedunke hjemme, og dem kan jeg ikke køre uden, så måtte cykle hjem efter dem. Efter jeg er kommet i lidt bedre form, drikker jeg altid 2x750ml på en time, så de er uundværlige!

I morgen står den på holdtræning, men jeg vil sørge for lidt styrke bagefter, da lørdag bliver en presset dag med mange holdtimer, og jeg tror ikke jeg har det store overskud til styrketræning bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Guess who'ooo :w00t::w00t::w00t: Det er vel weekend :tongue:

Nå, var lige indenom 2200 til lidt work-out, for at kompensere lidt for i går. Stadig mega ømhed i quadriceps, særligt vastus lateralis er killaaaah!!!

Glæder mig til at kunne træne lidt mere hams, glutes og calves :wub:

Fredag 26. marts

2xhold timer - puls og styrke

BB Lunges :cry:

1x8x30

1x8x40

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Shoulder Press

3x10x6

DB Triceps Kick-back

3x10x6

BB Upright Row

3x8x25

BB Curl

3x8x25

DB Incline Bench Press

3x10x16

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 27. marts

4xhold timer - styrke og bodytoning

25 min. cirkeltræning

Jeg fik et af mine favorit spørgsmål i dag efter sidste time :tongue:

"Kan vi ikke træne inderlår, yderlår og talje næste gang?"

Det "sjove" er så, at jeg har fået det spørgsmål et par gange, og jeg bliver altid lidt paf over hvad jeg skal svare, samtidig med at jeg må gøre det på diplomatisk vis.

Ville ønske at folk satte sig lidt mere ind i tingene.

Link to comment
Share on other sites

Søndag 28. marts

2xhold timer - styrke og bodytoning

2xBodyBike 1+2 (1125 kcal.) :dry:

It's SUMMERTIME!!! :w00t::w00t::w00t:

Det var vist dagens højdepunkt for mit vedkommende, da jeg er kommet dertil hvor jeg overvejer at købe en rullestol :4disguise: Dagens træning, var klart overtræning, og det viser sig også på kcal. på BodyBike timerne. Men jeg synes da så småt jeg er begyndt at se lidt stærk ud igen, så det kan ikke være helt galt.

Dagen i morgen står på cardio, dvs. jeg håber på at kunne nå 10K, hvorefter der ligger en lille BB1 time :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 29. marts

25 min. sjip time + 10K pace 10.0 (350 kcal. + 810 kcal.)

BodyBike 1 (480 kcal.)

Har det fint nu hvor jeg sidder og skriver, men :cry: jeg havde det mærkeligt efter de 10K, på vej til bike time!!! Det var som om jeg kun kunne gå i slowmotion, mine bevægelser, det hele var bare slow. Tænkte jeg måske var ved at blive sløj, men har det altså ok nu.

Det er helt sikkert også anstrengende for min krop, og liiige i overkanten af hvad godt er.

Sjip timen var faktisk rigtig sjov, og meget krævende.

I morgen, står den på lidt :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

' date='29. March 2010 - 21:53 PM' timestamp='1269892420' post='1417727']

Mandag 29. marts

Har det fint nu hvor jeg sidder og skriver, men :cry: jeg havde det mærkeligt efter de 10K, på vej til bike time!!! Det var som om jeg kun kunne gå i slowmotion, mine bevægelser, det hele var bare slow. Tænkte jeg måske var ved at blive sløj, men har det altså ok nu.

Det er helt sikkert også anstrengende for min krop, og liiige i overkanten af hvad godt er.

Løb du 10 km på løbebånd? For så kan jeg godt forstå, at du har fået det mærkeligt. Efter 10 min godt oppe i tempo plejer jeg at føle det som om det er gulvet, der bevæger sig og ikke mig :laugh:

Håber du er frisk igen. Det er da nogle vilde træningsmængder du får fyret af :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey, har jeg set dig i Fitness World på Lyongade? Du har en god BB fysik? Lavede en masse laterals.

It's meeeeeeeee :4jumpy: Lyongade er min hjemmebane, og laterals er én af favoritterne.

Tænkte nok, at jeg før eller siden ville blive genkendt, da jeg altid er en af de få piger der bevæger sig ind i styrketræningsområdet.

Bare irriterende, at jeg nu ikke ved hvem du er? Du må gerne lige hilse næste gang!

Og tak :blush:

Link to comment
Share on other sites

' date='30. March 2010 - 11:39 AM' timestamp='1269941985' post='1417827']

It's meeeeeeeee :4jumpy: Lyongade er min hjemmebane, og laterals er én af favoritterne.

Tænkte nok, at jeg før eller siden ville blive genkendt, da jeg altid er en af de få piger der bevæger sig ind i styrketræningsområdet.

Bare irriterende, at jeg nu ikke ved hvem du er? Du må gerne lige hilse næste gang!

Og tak :blush:

Det skal jeg nok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Løb du 10 km på løbebånd? For så kan jeg godt forstå, at du har fået det mærkeligt. Efter 10 min godt oppe i tempo plejer jeg at føle det som om det er gulvet, der bevæger sig og ikke mig :laugh:

Håber du er frisk igen. Det er da nogle vilde træningsmængder du får fyret af :4thumbup:

Ja, det gjorde jeg :wink: Har endnu ikke bevæget mig udenfor endnu. Det plejer ikke at være noget problem for mig at løbe på bånd, men det er da helt sikkert mere interessant at løbe udenfor. Glæder mig også til at løbe ved Strandparken igen :cool:

Men jeg kan godt relatere til det du skriver :smile:

Jo tak, jeg har det fint igen i dag! Gik også lidt tidligere i seng i går, for at få en smule mere restitution.

Tror vist jeg skal et smut forbi din log også, og se hvad du har gang i af spændende ting :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 30. marts

1 Hold time - styrke

DB Rear Lateral Raise

3x10x6

DB Front Raise

3x10x6

DB Side Raise

3x10x6

DB Triceps Kick-back

3x10x6

BB Upright Row

3x8x25

BB Curl

3x8x25

DB Incline Bench Press

3x10x18

:4disguise: Det er lidt for meget det samme der bliver logget, I know! Mangler helt sikkert noget ben/ryg :nonono: Jeg har en del bike timer i denne uge, men i næste uge og fremefter, skal der nok blive plads til det. Vil gerne have lidt mere tid til min egen træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share