Hjælp til slutspurten


Triple J
 Share

Recommended Posts

Hej Alle

Efter et massisvt vægttab på 45 kg ved hjælp af en fornuftig diæt & højt træningsniveau, vil jeg gerne lige af med de sidste 7-10 kg. Jeg har været på diæt i 1 ½ år og har derefter holdt vægten. Nu er det så at jeg gerne vil have fjernet maveskind. i den forbindelse kræver plastikkirurgerne at jeg taber de kilo, selvom jeg egentlig er tilfreds. Jeg har virkelig svært ved at tabe mig på den "fornuftige" måde fordi at jeg ikke orker mere diæt nu. I den forbindelse er jeg faldet over turboslank.dk, som tilbyder et nupo agtigt forløb. Det er med 500 kcal om dagen i 20 dage. Efter hvad jeg har hørt er 20 dage grænsen for hvornår man går hen og bliver underernæret og man sætter forbrændingen i stå. Hvad er jeres mening, udover at det selvfølgelig er det bedste at gøre det jeg har gjort hidtil ? Og vil det overhovedet have nogen effekt i sidste ende?

Jeg vil sætte stor pris på jeres mening og konstruktiv kritik :-)

Venligst Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hej, flot vægttab.

Kan du ikke spænde op på maveskindet eller er det forsent? Anyway, det med diæt er aldrig en så god idé, da det helst skal være en livsstilsforandring. Det er vigtigt for dig at du spiser noget du kan lide, og ikke sætter et "forbudt" skilt på alt det andet. Det skal bare hedde sig, at det usunde, skal forblive usundt i hovedet og ikke noget man skal spise hver dag.

Hvis jeg virkelig skulle foreslå en hurtig kur, "bare" for at nå ned på de kilo lægerne forlanger, vil jeg foreslå "suppekuren". Den er effektiv og skal nok sørge for at du smider 7-8 kilo på en uges tid + -

Jeg tror dog ikke at det er et varigt vægttab, så det skal sådan set kun være for at gøre lægerne "glade".

Ellers spis mindre end du forbrænder, og dyrk lidt motion. Så skal det jo nok gå ;)

Jeg krydser fingre!

Vh mig.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak for svar !!!

Jeg har en virkelig sund livsstil og træner som en gal. Det var bare grænsen for hvornår det decideret er skadeligt at være på en fuldstændig tåbelig dødskur. Jeg har nu taget det den anden vej og mangler nu kun de 5 sidste kg. Men tusind tak for svar :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share