Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Fik mig til at tænke på den her :laugh:

Hahahaha

Fuldstændig rigtigt. Jeg er nok "en smule" ude af gamet, men jeg troede i starten oprigtigt at hun kom for at få trænings råd, så jeg begyndte at ævle om crossfit, protein, kulhydrater, shakes og alt muligt andet, hvor efter hun så fortsatte med alt muligt og umuligt pladder , hvilket som sagt indbefattede alt fra hendes to tidligere ægtemænd, til hvor i Europa hun havde været, hvilke sprog hun kunne og hvad sprog undervisning koster og hvad et hus i DK koster, og hvordan man kommer rundt i København og hvad en lejlighed koster at leje , og hvilken vej man skulle tage for at komme til DK. LOL

Link to comment
Share on other sites

OMG ER DU I THE UNITED STATES OF DRAMA!!

Korrekt!. Til og med i dag. Igår tullede jeg kort rundt på The magnificent mile i downtown Chicago. Der var jeg bla inde i Ralph Lauren Flagship store. Det er seriøst en opvisning i dårlig stil extravaganze overload. 4 etager maghoni beklædt "criket tøj" udstilling. Altså hvem betaler 995$ for en tynd orange sweater? WTF

leffop.jpg

Link to comment
Share on other sites

Back home.

Det er dødenspølse at rejse den vej, og jeg er altid mere død end levende. Jeg delte fly med U21 landsholdet og træner truppen som bla indeholdte Morten Olsen, Ebbe Sand, og Lars Høgh (sad ved siden af mig)

Jeg skal blankt indrømme at den eneste jeg kunne genkende på stedet var Ebbe Sand, og jeg har været hjemme og google de andre. Min fodbold viden er til at overskue :-D

Nu skal jeg holde mig vågen så lang tid jeg kan og se om jeg kan få en anstændig nattesøvn. Jeg er noget spændt på om jeg kan løfte noget som helst til vores klub gøgl i morgen

Link to comment
Share on other sites

Det famøse "BVK" stævne i dag.

Jeg var initelt lidt bekymret fordi jeg som sagt landede igår, omvendt var vores "eneste" rigtig stærke, ude, pga trænings lejer. Oh well

Tilgæld viste dagen sig så at være den værste gang slask til dato. Kl 12:35 (vi startede kl 13) var jeg første mand i lokalet.

Long story short, jeg vejede ind på 85kg, og de tre eneste trusler, var henholds vis fraværende og skadede. Dvs kl 13 stod det klart at det var helt lige meget, og jeg bare kunne lalle den af. Det er ikke så godt for min motivation, så det blev noget lad.

Squat

1 x 8 x 20

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 1 x 130

1 x 1 x 150 - Første løft

1 x 1 x 157,5 - Andet løft

1 x 0 x 165 - Fik den ikke.

Over all noget værre slask, og de 165 burde have været der, men jeg ramte ikke banen. Men det er helt lige gyldigt, et 165kg squat er ikke nævneværdigt

Bænkpres

1 x 20 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 1 x 130

1 x 1 x 140 - Første løft (med pause)

1 x 1 x 145 - andet løft (med pause)

1 x 0 x 155 - Første et touch and go,med hele balladen, men den blev for tung. Der var klart til mere end 145, men 155 var for aggresivt

Dødløft

1 x 5 x 80

1 x 3 x 110

1 x 1 x 150

1 x 1 x 180

1 x 1 x 210

1 x 1 x 230 - Første løft

1 x 1 x 240 - Andet løft. Men meget tung

Sprang 3 løft over

Dette var noget uengageret lal , og rakte til 357,12 wilks point. Næst bedste var 261,035

Sikke dog noget bavl, og lidt spild af alles tid. Meget sløjt fremmøde

Lidt random pullup/chin up gøgl bagefter med en af de andre. Lavede bla en pull up med smal fat (underhånd) på 50kg, og en chin med bred fat (overhånd) på 42,5 (plus bælte på 2,5)

Edit: Opvarmnings løft skal tages med forbehold. Jeg kan ikke huske dem 100%. Overall kunne jeg godt have presset lidt mere (de 165 burde have været der i squat, 152,5 havde været der i bænk, og max 5kg mere i dødløft. Dvs max 20kg mere på totalen. Men der var ikke noget incitament for det)

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Hahahaha

Fuldstændig rigtigt. Jeg er nok "en smule" ude af gamet, men jeg troede i starten oprigtigt at hun kom for at få trænings råd, så jeg begyndte at ævle om crossfit, protein, kulhydrater, shakes og alt muligt andet, hvor efter hun så fortsatte med alt muligt og umuligt pladder , hvilket som sagt indbefattede alt fra hendes to tidligere ægtemænd, til hvor i Europa hun havde været, hvilke sprog hun kunne og hvad sprog undervisning koster og hvad et hus i DK koster, og hvordan man kommer rundt i København og hvad en lejlighed koster at leje , og hvilken vej man skulle tage for at komme til DK. LOL

Her er de så man skal fylde godt på med historier om menneskeædende eskimoer og om hvordan vi alle sammen nu er nødt til at bo jordhuler på grund af den globale krise :-)

Link to comment
Share on other sites

BVK i dag.

Følte mig pludselig noget jetlagged, men tror ærlig talt at det måske er et immunforsvar der har skruet ned for blusset efter overstået tur til US, klub stævne, og et par andre afsluttede forløb (mere om det Onsdag). Så måske jeg ligger mig syg om et par dage. Måske ikke

Bænkpres med pause. Hepburn

1 x 20 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 80

1 x 3 x 110

7 x 1 x 135

5 x 5 x 117,5

Front Squat

1 x 8 x 20

1 x 8 x 50

1 x 8 x 60

1 x 8 x 70

1 x 8 x 75

Gad virkelig ikke ben i dag

Chins

1 x 8 x 17,5

1 x 8 x 26,25 - Blev i tvivl om det var 7 eller 8 bagefter

Lørdag efter stævnet kørte jeg rotator, mave og 4-5 sæt chins der hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Nå, men lidt update.

Jeg har været "off" de sidste to dage. Igår hang jeg på job til 19 og resten af aftenen gik med arbejde. Det blev dog til 5 sæt chins, rotator, diverse tearing.

I dag skulle jeg have været på seminar, men vågnede op og var endnu mere off. Besluttede at blive hjemme. Efter en dag på hjemmekontoret var jeg godt muggen over ikke at have trænet så sen aften teamede jeg "last minute" op med min makker, 30min før lyset i BVK slukkede, og nåede lidt DB leg.

Flat db pres

1 x 20 x 21

1 x 8 x 31

1 x 8 x 41

3 x 8 x 46

1 x 8 x 41

1 x 11 x 41

Done deal. Weekenden står på begravelse og andre opmuntrende ting.

De sidste måneder har været hektisk på job fronten. Kulminationen er blevet at jeg har sagt ja til en anden stilling internt (udmeldt i dag), så nu går jagten på min egen erstatning igang. Realistisk set går der nok mindst 4-5 måneder før jeg for alvor kan træde ud af nuværende funktion.

Frem over skal jeg fungere som "Infrastructure Enterprise architect" (IEA). Det betyder i praksis blot at jeg forhåbentlig kan fokusere lidt mere på det jeg påstår at være rigtig rigtig god til, og træder lidt ud af brandsluknings/indsatsledelses jobbet. Det bliver sikkert en større udfordring end som så, at acceptere ikke at være i orkanens øje længere, men på sigt rigtig sundt , både personligt og karriere mæssigt.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den nye stilling

Jeg kan huske du for nogle år siden (?) lavede en tråd hvor du snakkede om at du muligvis ikke ville være tilfreds med at arbejde med IT resten af livet. Men det lyder som om du nu har fået en stilling med arbejdsopgaver du nyder :smile:

Takker. Well det pudsige er at jeg nok ville sige det samme i dag. Jeg har svært ved at se mig selv i branchen i 40år endnu. Der er nogle fundamentale ting ved at være beskræftiget i IT, og være almindelig løn modtager der gør at jeg har svært ved at se det som et job for livet. Omvendt er der rigtig mange gode ting ved det også, og min risiko villighed har ikke været stor nok endnu til at turde kaste mig ud i andet.

Link to comment
Share on other sites

Familie "weekend" i Jylland i svigerfamilien. Noget blandet agenda med begravelse, bryllupsdag osv. Jeg har haft det underligt i snart en uge, følt at jeg havde sygdom liggende lige under overfladen og det er stadig tilfældet. Øm i halsen, ubehag i kroppen.

Tog med min svorger i Fitness world i Århus. Det er virkelig et had/kærlighed forhold. Det er altid det rene cirkus at være der, men med mange i imponerende god dagsform, og imponerende ringe styrke.

Jeg lagde ud med lidt dødløft som jeg måtte droppe fordi stængerne var glattere end en ål, og jeg havde efterladt mine stropper i bilen.

Dødløft

5 x 40

5 x 80

5 x 110

3 x 140

3 x 160

3 x 1 x 170 ( Det var tiltænkt som en trippel men pga greb blev det mere tin singels)

1 x 1 x 180

Decline (meget skrå) benchpres

1 x 20 x 40

1 x 15 x 75

1 x 8 x 110

1 x 8 x 112,5

1 x 8 x 115

2 x 8 x 120

Squat - Cat (men uden mine sko, så jeg stod elendigt)

1 x 8 x 20

1 x 5 x 60

6 x 3 x 100

Dips

1 x 8 x bw

1 x 8 x 20

1 x 8 x 30

1 x 8 x 40

Nå men jeg fik da lavet lidt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share