Slingtrainer, remme og/eller ringe til dips og maveøvelser


Søren Michael
 Share

Recommended Posts

Jeg spekulerer på om noget slingtrainer eller nogle remme med ringe i var en ide til dips og maveøvelser hvis de monteres på chinupbaren (bøjletypen) ved maveøvelserne skulle jeg gerne op og hænge frit uden at røre gulvet med fødderne (183cm mig)
Kan man evt lave det selv eller er der reelt ingen besparelse at hente ved det?
Mvh

Edited by Søren Michael
Link to comment
Share on other sites

Jeg spekulerer på om noget slingtrainer eller nogle remme med ringe i var en ide til dips og maveøvelser hvis de monteres på chinupbaren (bøjletypen) ved maveøvelserne skulle jeg gerne op og hænge frit uden at røre gulvet med fødderne (183cm mig)

Kan man evt lave det selv eller er der reelt ingen besparelse at hente ved det?

Mvh

Jeg har sådan en Iron Gym , som jeg har brugt i årevis til chins og pull ups der hjemme

Jeg ville ALDRIG bruge den til at montre andre ting i eller på. Det er den simpelthen ikke stabil nok til

Link to comment
Share on other sites

Min er en Iron Gym Extreme og jeg har haft lidt samme bekymring men synes nok den er fin stabil hvis man ikke er for vild i sine bevægelser. Det er nu hurtigt konstateret og falder det negativt ud må jeg have mig noget fastmonteret af en art.

Man kunne i øvrigt tilkøbe noget slyngeremmeagtigtnoget til mavetræning men jeg ved ikke om det stadig fåes.

Edited by Søren Michael
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share