Hvor meget kan man tabe sig om ugen?


NikoDyring
 Share

Recommended Posts

Formålet med videoerne er nu at lære folk, hvordan man taber sig (Eller i hvert fald at komme med tips og tricks hertil). Jeg ville sætte kæmpe pris på, hvis du så videoerne eller tilmeldte dig mit nyhedsbrev, før du udtalte dig. Derefter er du fuldt ud berettiget til at komme med kritik. Det er let at afmelde sig nyhedsbrevet igen.




På forhånd tak! :)


Link to comment
Share on other sites

Hej Niko

Du må godt reklamere for din personlige virksomhed her på Motion-online og jeg regner selvfølgelig med at du er klar over at det koster penge. Vi plejer at fakturere ikke-aftalt reklame i forummet med 5.000 kr. ekskl. moms. Jeg sender fakturaen en af de nærmeste dage med 8 dages betalingsfrist.

Da du har accepteret betingelserne ved din indmeldelse vil fakturaen være bindende for dit vedkommende. Er den ikke betalt inden for 30 dage sender vi videre til inkasso (det er ikke første gang og vi får altid pengene).

Link to comment
Share on other sites

Hej Niko

Du må godt reklamere for din personlige virksomhed her på Motion-online og jeg regner selvfølgelig med at du er klar over at det koster penge. Vi plejer at fakturere ikke-aftalt reklame i forummet med 5.000 kr. ekskl. moms. Jeg sender fakturaen en af de nærmeste dage med 8 dages betalingsfrist.

Da du har accepteret betingelserne ved din indmeldelse vil fakturaen være bindende for dit vedkommende. Er den ikke betalt inden for 30 dage sender vi videre til inkasso (det er ikke første gang og vi får altid pengene).

Hej!

Det beklager jeg selvfølgelig meget og fjerner selvfølgelig indlægget med det samme. Er der mulighed for at snakke med dig over telefon. Formålet var jo ikke at reklamere for virksomhed, da jeg ikke tilbyder kostvejledning eller personlig træning. Formålet var bare at lære folk, hvordan man taber sig. Det var gratis youtube film og en gratis kostplan. Håber du har forståelse indlægget bliver selvfølgelig fjernet med det samme.

Håber at høre fra dig! :-)

Mvh.

Nikolaj

Link to comment
Share on other sites

Det er ok Nikolaj. Jeg laver fis med dig,

Men pointen er den samme - man må ikke bruge forummet til at reklamere for sin personlige virksomhed.

Hahahaha! Kunne heller ikke forstå det! Jeg sender dig en regning i stedet, lige ved jeg må ud og have et nyt par underbukser efter det stunt der! :D

Ej. Det er i orden. Må lige have lagt en anden slagplan :-) God sommer Morten!

og tak for dit svar kom så hurtigt efter igen, fik da lige et chok!

Edited by NikoDyring
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share