Triathlon? skal - skal ikke


LoOkin
 Share

Recommended Posts

Hvad er jeres erfaringer med triathlon. Jeg er selv ved at starte på på et projekt, hvor jeg giver mig selv et år til at være parat. Er det tid nok? motivationen fejler intet, og jeg har ikke været mere parat end nu.

Følg mig på www.theeie.com

Link to comment
Share on other sites

Om 1 år er nok afhænger af mange ting, og er derfor umuligt at sige noget om. Kroppen skal tilvendes den øgede belastning, og det tager tid. Nu kan jeg se, at du på din side skriver, at din mål er Ironman Hawaii, og det vil jeg æde min hat på, at du ikke når på et år (med mindre du har en interessant træningshistorik bag dig).

Derudover er det fint, at din motivation er i top nu, men er den også det om en måned, halvt år? Motivation er en kompleks størrelse, som hele tiden går op og ned - man er ikke altid selv herre over den.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er jeres erfaringer med triathlon. Jeg er selv ved at starte på på et projekt, hvor jeg giver mig selv et år til at være parat. Er det tid nok? motivationen fejler intet, og jeg har ikke været mere parat end nu. Følg mig på www.theeie.com

Kan du svømme? Vurderet på dit indlæg og din hjemmeside, virker det som en lidt impulsiv ide, men held og lykke med projektet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share