Ruteberegner


angel
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
Løberute, iform.dk

Umiddelbart kunne jeg ikke finde linket da jeg skimtede tråden igennem, hvilket da er en fejl eftersom det er en overordentlig god - og brugervenlig - måledims.

Det var såmænd bare fordi den havde sin egen tråd, der også var pinned. :smile:

Da det jo er lidt fjollet med to pinned tråde med ruteberegnere, er de nu slået sammen.

mvh

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
Kortmåle

Den her er pisse god hvis du bor i storkøbenhavn. Utrolig præcis og brugervenlig. Den spænder fra Stenløse, Lyngby, Tårnby, Hundige og Hedehuse hvis i derfra kan pinne jer ind på om i behøver klikke eller ej :smile:

:4thumbup: Yes! hvis man løber derud af, til man ikke kan mere, så gå hjem og tegn din rute bagefter på "tegn din løberute" på iform.dk

De har kort skudt fra luften!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Personligt synes jeg denne er bedst: http://www.gmap-pedometer.com/

Det er simpelt og ligetil - og ikke fyldt med reklamer og flaf.

Den bruger Google Maps som basis for kortdata, og derpå kan man så indtegne sin egen rute (ved at klikke Start Recording og derefter dobbeltklikke på punkter). Langt mere fleksibelt end at forsøge at få en rute beregnet vha. veje osv.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hvis man gerne vil opmåle den distance man har løbet, gået eller cyklet, så er her et super link!!

Prøv www.loeberute.dk

- den er super god, og kan det samme som alle de andre - bare hurtigere :bigsmile:

Hvis man gerne vil kunne se små stier, så kan man vælge "hybrid" visningen, så kan man se de fleste stier.

På siden kan man også gemme sine ruter, så man kan se hvor langt man har løbet fra gang til gang, hvilket jeg syntes er rigtigt smart!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share