Den kedelige gamle mands ultra løbe log.


Arcus
 Share

Recommended Posts

Hmmm..

Nogle gange gør dumme mænd dumme ting..

Så jeg valgte lige at træne lidt ben osv idag. For ligesom at teste om den fiberspringning ikke var gået lidt i sig selv,,

Havde også en masse agressioner der skulle ud, fordi jeg skulle pangle med nummerplader idag. 1200 spir lige op i statskassen. Øv!

Planen var Wendler Fullbody. Og en gentagelse af Uge 1.

Det startede egentligt okay ud.

Wendler 5/3/1

Fullbody

uge 3

dag1

Opvarmning var stræk osv. Grundigts stræk, og kompressions bind på låret.

Squat - (5-10 reps) Deload %

5 a 40

10 a 50

10 a 60

Ikke det store brok fra baglåret her. Nu bliver det heller ikke voldsomt aktiveret når jeg kun går til vandret. Havde Box behind, for en sikkerheds skyld.

Dødløft 5/3/1 (SUMO)

5 a 62.5

5 a 75

3 a 87.5

Kunne godt mærke den lidt her, men mente den kunne holde

------

5 a 95

Lidt av her, men dumme gamle mænd lytter ikke til skader og presser på..

2... a 107.5

Her lærte den gamle mand så at lytte efter. Av for satan da. Der blev lidt givet lidt for meget gas. Stoppede den der.

Nu bliver der nok længer pause, Det må blive deload % p alt ben arbejde den næste uges tid. Til jeg ikke mærke for meget tid det. Det vil nok stadigt give lyd fra sig. Men må øge noget langsommere,

Er spændt på hvordan det er i morgen, og hvor længe mit lille stund forlænger skades perioden.

Håber at kunne cykle lidt i morgen i det mindste. Savner sgu mit løb.. Pis.. Nå men

Dumbell Bench

3 x 10 a 24.5

Det blev det da til. Ikke det store problem her.

Færdig.

På når at jeg var dum, var det en okay træning. Min fiber springning er ikke voldsom stor. Men den skal have mere hvile en jeg gav den. Så Deload % ser ud som det der skal til.. Kunne trods alt DL 90 kilo uden problemer,

Har idag kørt LOW-CARB LoW Kcal. Måske det var medvirkedne årsag .. who knows.. jeg ser tiden an..

Link to comment
Share on other sites

Lang dag på arbejde. Var generelt i et agressivt humør da jeg køret fra Ålborg 1 timer senere en planlagt. Nåede dog ind og træne, da jeg havde pakket tøj i forvejen og taget det med.

At jeg også køre LOW carb spiller nok lidt ind.

Wendler 5/3/1 Fullbody

uge 3

dag 2

Squat - (5-10 reps) Deload % -SSB Bar

5 a 20

5 a 50

5 a 70 (Lidt ekstra på. Det kunne lige mærkes men var ikke presset i min lille fiber springning, Squat går heller ikke så meget i baglåret)

Bænk (Wendler 5/3/1)

5 a 37.5

5 a 47.5

3 a 55

5 a 60

5 a 67.5

5+ a 75 (5)

VL style. Ændrede lidt på positionen af stangen. Meget bedre løft. Og i forhodl til sidste +5 kunne jeg faktisk nakke 5 denne gang i træk hvor det kun var 4 sidst.

Dumbell rows

3x10 a 26.5

Dips

3 x 10 a BW (egentligt ret nemt)

Gymball situps

3 x 15 a BW

DB side bents

3x5 a 39

Kørte egentligt fint nok idag. Selvom jeg køre Low Carb. og low Kcal syntes jeg energien hold fint idag. Har så også fået godt med råt kød i form af tartar. Det er rigtigt BB foodz.

Kan godt se på min fremgang i Fx bænk at jeg nok er nede og skrabe tønden hvad angår mad i øjeblikket. Men planen er at cutte nogle hverdage, så der er lidt ekstra rum til sjov i weekenden.

En form for Cykling. Vil også gerne have fedt % lidt mere ned. Før jeg begynder at bygge mere muskel masse på.

Er meget træt af at jeg ikke kan løbe, pga min fiber springning. Er nød til at give den et par dages mere ro, så jeg ikke får den til at springe op igen. Torsdag aften eller Fredag morgen står den på dag 3. Overhead press bliver efter planen. Men Squat bliver "kun" med deload procenter. Vil ikke udfordre min fiber springning. Måske Søndag aften skal bruges på en lille lunte tur for at teste hvordan det holder.

Da wekenden er booket til sjove indslag :wub:

Link to comment
Share on other sites

Igår prøvede jeg at løbe en lille tur..

Den første kilometer var okay, men så sagde det av igen i baglåret. Ned og gå, og skamfuldt måtte jeg hjem igen. Jeg er ikke god til at give mit baglår en ordenlig pause.

Det er nok de Deload Squats jeg laver der trætter benet på en eller anden måde. Og når jeg forsøger at løbe på flad fod i "normale" sko går det måske anderledes i baglåret...

Jeg er træt af det. Nu holder jeg ben og løbe pause til Minds Søndag.

Søndag tænker jeg et træningpas ind. Dag 1 i fullbody. Men med Deload i Dødløft. Og det bliver Deload i alle ben øvelser ugen ud minds. Løb bliver det ikke til. Men vil se om jeg kan motiver mig til nogle gå ture. Eller måske noget cykling.

Idag strarter jeg morgenen med nogle Overhead presses og lidt mave øvelser, Det er hjemmer arbejde da jeg ikke har tid til at komme i Hulen idag...

Morgenvægten stod på 79.1 kilo.. Så carb deload hjælper gevaldigt. Så er jeg klar til noget bulking når dagen går på held...

Overhead Press

5x5 a 40

Abwhells

2xmax a BW

Chinups-windegrip reverse

3x10 a BW

Pyha det er ondt på morgen carb deload. Glæder mig til at kunne spise lidt mere i weekenden....

Edited by Arcus
Link to comment
Share on other sites

Weekend med masser af hygge og god mad.

Der blev tid til lidt træning tidligt på aftenen.

Tog uge 1 i wendler, fullbody. Gider ikke smide tal ind nu, de kommer senere.

Dødløft blev med deload procenter, for ikke at fucke min hamstring op igen.

Det blev til

2x5 a 70 istedet for kun 1x5 a 70 men ikke sumo.

Køre almindeligt DL da sumo går for meget i hams pt.

Ellers gode løft for overkroppen. Der var også masser af energi med alt det gode mad i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Selvome jeg arbejder alt for meget i øjeblikket, fik jeg lige lidt over 1 time før middag til fri disposition. Dejligt, og den blev brugt på træning.

Wendler Fullbody.

5/3/1

Uge 4 (samme som uge 2 dvs. 3+ uge)

dag 2

Stræk for haser og lår.

Squat - Deload % -SSB bar

10 a 40

10 a 50

10 a 60

Nemt. Ikke det store problem, god teknik og fint ned

Bænk. (VL stil-flad ryg)

5 a 37.5

5 a 45

3 a 52.5

3 a 62.5

3 a 70

3+ a 77.5 (5)

Kørte med bælte på men med flad ryg, fokus på at spænde ordenligt op i løftet osv. De 5 var rimeligt nemme i forhold til sidst jeg tog en +3 hvor den sidste føltes som at føde en baby. Æde weekend giver energi åbenbart. Også selvom jeg kørt Low to zero carb dag idag.

DB Rows

3 x 10 a 26.5

Gymball situps

3x15 a BW

Dips

1x15 a BW

1x10 a BW

1x8 a BW

Fin træning idag. Super meget energi og gode løft hvilket egentligt overraskede mig lidt. Næste uge må vi se hvordan det går med +1, da jeg nok skal have lidt at drikke i den kommende weekend.

Imorgen står den på møde i København hele dagen. Er først hjemme meget sent... Uff...

Torsdag skulle der dog blive tid til Dag 3. Og dermed afslutningen af pass 2 uge 2. Ugen efter er det så +1 uge i wendler løftene. Er lidt spændt på om jeg kan få kosten til at spille. Da fokus for mig stadigt er at komme ned i fedt procent, og bevæge mig opad i styrke og vægt derefter.

Har ikke planlagt kost den sidste tid, men har cyclet lidt, og taget dage med meget Low carb. Mine løft er så stallet lidt, men som min 5er idag viser er der stadigt en vis fremgang. Mens jeg kan se forskellen på vægten og også fedt procenten. Er dog stadigt noget sat bagude i forhold til hastigheden da jeg stadigt ikke tør løbe for meget. Korte gåture er det blevet til. Men gider ikke endnu en forstrækning.

At ligge under 81-82 Kilo er når jeg ser på det også langt bedre en jeg havde forestillet mig for bare 4 måneder siden.

Kan være jeg smider lidt på igen, når jeg skal til berlin i uge 27 med kæresten. Men mon ikke de lange gåture kan kompensere lidt for det? Time will tell

Edited by Arcus
Link to comment
Share on other sites

Det er fandme noget lort med de nummerplader... Har været samme tur igennem og det stinker at det skal være så dyrt at få stjålet noget der er SÅ let at stjæle. Føler med dig.

Surt med det baglår du tumler med. Det kan være at det bare er mig der ikke kan læse ordentligt, men har du fortalt om hvordan det skete?

Link to comment
Share on other sites

Det var noget så ordinært som en løbetur. Hvor jeg eksperimenterende med korte skridt. Lidt for høj hastighed i starten, koblet med at jeg havde dødløftet sumo stil dagen før kan have bidraget.

Det sagde bare lige pludseligt av..

Link to comment
Share on other sites

Kan være jeg smider lidt på igen, når jeg skal til berlin i uge 27 med kæresten. Men mon ikke de lange gåture kan kompensere lidt for det? Time will tell

Lange gåture ?? - sådan kender jeg ikke Berlin. Der er jo altid en skøn skummel tysk Bierstubbe lige rundt om det næste hjørne, hvor de serverer deres udgave af jägerschnitzel og den lokale øl, og det må du altså ikke snyde dig selv for. Så pyt med alle de opreklamerede turistattraktioner :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Må heller huske at logge dagens træning..

Wendler fullbody

+3

uge 3

dag 3

Opvarmning.

Foam Rolling for Hams. Perifors osv.

Pretzel stretches osv.

Squat - Normal bar. Box behind (2 min mellem sæt)

5 a 40

5 a 50

5 a 60

3 a 70

3 a 77.5

3+a 87.5 (6)

Fine løft. Ikke noget vrøvl med baglårtet. var også med bælte, knæ bind og støttebind om låret... damm jeg var godt pakket ind. Men følte virkeligt at teknikken spillede. Stangen var godt placeret og knæ kom ud, hofte var god osv. Dejligt

Overhead Press (2 min mellem sæt)

5 a 25

5 a 27.5

5 a 30

3 a 37.5

3 a 42.5

3+ a 47.5 (5)

Fine løft, tungt til sidst.

Chinups - Wide grip

4x5 a BW

Tungt.

Massere af Frugt osv idag, så havde massere af energi pga alle de Carbs. Maven drillede så en del idag så det blev ikke til mere.

For at teste Baglåret og fordi jeg kede mig blev det til en lille løbetur. Meget langsomt tempo, og var nede at gå en gang imellem.

3 kilometer på omkring 25 minutter siger nok det hele. men låret holdt, så det er jo posetivt. Tænker at næste uge også kommer til at stå på lidt langsomt rehab løbelunten.

Link to comment
Share on other sites

Bruger altid omkring 1 til 3 minutters pause i de store øvelser. Da jeg træner for styrke og ikke for at blive swole.

Ofte er Warm up sættene omkring 1 1/2 minuts pause mens jeg nogle gange tager 3 minutter år jeg har de 2 sidste tunge sæt.

Fik faktisk rådet af en af de erfarne vægt løftere. Det hjælper gevaldigt på ens løft og man kan sagtens se fremgangen.

Hvilke pauser træner du med?

Det er faktiskmvigtigt at finde ud af om man træner bodybuilder styler eller vægt løfter stil.

Link to comment
Share on other sites

Træner selv med omkring 40 sek., så derfor synes jeg at 2 min. lød af meget :smile:

Som en start og afhængig af ens løft om hvad man træner for kan 40 sec være okay. Har selv brugt 40 sec pauser. Men med Fullbody Wendler og de tunge løft i +3 og +1 skal der lidt længer pauser til...

Link to comment
Share on other sites

Efter en dejlig Weekend på sjælland, med god mad osv. Var jeg lidt små træt. Fik dog overtalt mig selv til at komme afsted og få trænet.

Nogle gange skal man overvinde sine dovn sider og det lykkedes.

Et par Guarana piller hjalp på energien..

Wendler Fullbody

+1

uge 4

dag 1

Opvarmning: En lille smule stræk, ikke meget.

Squat (Deload % SSB bar) Low box behind

10 a 40

10 a 50

10 a 60

Dejligt med Low box. Så har jeg sikkerhed for at jeg kommer under vandret. Energien kom under det første sæt da pulsen kom lidt op.

Var ikke helt i top da jeg startede med ved afslutningen var jeg on.

Dødløft - Close stand

5 a 57.5

5 a 72.5

5 a 82.5

3 a 92.5

3 a 102.5

1+ a 117.5 (2)

Da det var close stand osv. Havde jeg fokus på at få løftet ordenligt. Fordelen er at den ikke går så meget i baglåret. Da jeg løftede med neopren bin om begge lår var der fin støtte. OG med bælte var det nemt at lave et godt forspænd i løftet. Var faktisk rigtigt godt tilfreds selvom jeg ikke fik mere end 2 ind. Lidt ømhed i lysken gjorde at jeg holdt lidt tilbage, ville nok kunne have lavet 2 mere men havde ikke lyst til at udforder kroppen for meget.

DB incline bench

3x10a24.5

Tungt som bare pokker. Men kørte godt.

Gymball crunches

3x15aBW+5

BB Lying Triceps press

3x10a30

Dejlig træning, og det endda efter en weekend med masser af god mad, vin osv.

Det føltes sgu rigtigt godt at komme afsted på trods af den indledende træthed og mangel på lyst... Buhaa!!!

Edited by Arcus
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagen stod på lidt meget stille restititutions løbetur.

4.5 kilometer i meget langsomt tempo. Kunne godt mærke baglåret et par gange, så tog det meget roligt.

Stræk og foam Roll efter.

Er ved at blive tosset over at jeg ikke kan give den mere gas.

Idag står den på wendler fullbody.

Og og carb deload. Som igår er målet at være mellem 50 til 100 g carbs max.

Igår fik jeg kun 50 gram. Men med træning idag kan det godt være der skal lidt carbs ind for energi.

Link to comment
Share on other sites

Pyha..

Har godt nok været øm idag, kørte carb deload, hvilket måske kan have noget at gøre med det.

Specielt mit højre knæ har været lidt på drille siden uden at gøre dicideret ondt. Og mit hamstring kunne godt mærkes, hvilket nok bare var fordi baglåret var træt.

Smed nogle carbs i form af mandler, blandet med skyr og solbær saftevands koncentrat ind, 1 time før træning sammen med 2 guarana piller. Det hjalp på energien.

Måske også fordi jeg havde nakket en omelet med 3æg, kylling og løg ca en timer før.

Virker egentligt fint for mig at køre low carb op til 2-3 timer før træningspasset og så smide lidt ind før og efter.

(Lad os se hvad vægten siger)

Nå men fik jo også trænet så.

Wendler FB

+1

uge 4

dag 2

Squat -deload % ( Normal bar - Low box behind)

5 a 40

5 a 50

10 a 60

Gik fint - lidt ond i starten da jeg skulle helt ned på box og fik fucket positionen lidt op. Fik godt styr på det til sidst.

Bænk press

Opvarmning (1 min pause)

5 a 35

5 a 45

3 a 50

----------

Core - (2 min pause)

5 a 65

3 a 70

1+ a 80 (4) - Ny PR! med denne kropsvægt. (Bjørn spottede mig, det gav selvtillid)

DB Rows. ( 1 min pause)

3x10 a 26.5

Gymball situps

3x10 a Bw+10

Gorilla crunches

3x10aBW

Dips

3xmax a BW

12/10/6

DB hammercurlz (x2)

3x5a16.5

Sluttede af med en kakao Protein shake, tilsat lidt vanille sukker og pulverkaffe den var dæleme god!

Skøn træning.

Energien var god, hvilket tyder på at jeg fik timet mit carb indtag som det skulle. Og mine løft havde det overskud der skulle til.

Bliver interessant at se om vægten viser det den skal.

Er rigtigt godt tilfreds med min PR i bænk. Det tyder på det går den rigtige vej, og da min kropsvægt var under 80 i morges er det en rigtigt fin fremgang, og meget bedre en jeg havde regnet med for nogle måneder siden, hvor jeg troede jeg skulle cycle mellem 82-84 kilo som morgen vægt.

Jeg har så ikke fulgt min fedt % alt for nøje, men vil få den målt onsdag morgen. Selvom min fedt procent ikke skulle være gået ned, ser det ud til at min styrke er nogenlunde bevaret. Så det..

Imrogen overveje jeg om jeg skal tage en tur på kondi cykel i hulen. Vejret er næsten for godt til den slags, så måske det bliver en lille løbetur.

Link to comment
Share on other sites

Igår stod på abselut ingenting udover at jeg kig på arbejde, og fra arbejde hen og hentede min datter i SFO så vi kunne nyde de gode vejr sammen. Mit knæ og krop syntes generelt den var gammel og sur igår, og jeg valgte at give den ret...

Derfor kværnede jeg også en liter is. Skidtet er jo fyldt med proteiner og andet godt så det må være ren BB foods :4smartass:

Da jeg kunne arbejde hjemme idag, tænkte jeg at jeg også kunne arbejde medens jeg trænede :blahblah:

Derfor.

Wendler Fullbody

+1

uge 4

dag 3

Opvarmning.

Foamrolling for

lår - Hams osv

Periforms.

(dejligt)

Stræk

Pretzler.

Forlår.

Balder osv.

Squat - Normal bar - (I stativ med stænger for at kontrollere dybdte, stænger sat under vandret)

5 a 37.5

5 a 47.5

3 a 57.5

5 a 70

3 a 80

1+ a 87.5 (4)

Kørte rigtigt fint, stængerne i siden gjorde at jeg vidste at dybdten var som den skulle være og jeg kunne fokusere på løftene. Foam rollingen tror jeg virkeligt hjalp på mobiliteten. Squattede med støtte på låret, og kunne mærke det en smule i sidste sæt. Jeg tror egentligt godt jeg kunne have taget 1 mere i sidste sæt. Men jeg kunne mærke at teknikken blev sjusket, så valgte at slutte med en sejer.

4 reps i en +1 er jeg heller ikke utilfreds med. Og eftersom der er ved at være styr på teknikken tror jeg snart min squat vil se godt ud igen. havde faktisk optur efter squat, specielt sammen med sidste gangs bænk der også var fremgang i. Se ud som om Is som BB meal er sagen..

Overhead press.

5 a 20

5 a 25

3 a 30

5 a 37.5

3 a 42.5

1+ a 47.5 (2)

Pyha den sidste var led. Med ordenligt teknik var der kun til 2 i sidste sæt. Så var mine skuldre osv, også brændte.

Chinups (wide grip)

5x5 a BW

Av, jeg er svag her.

BB hammercurlz

10 a 14

3x5 a 16.5

supersættet med

Gymball situps

3x10 a BW+10

og

Dips

15 a BW

10 a BW

6 a BW

Dejligt effektivt at supersætte de 3 øvelser. Giver også godt med sved på panden.

Tror jeg skal hammercurle højer næste gang. Men måske min ugens ferie får alt styrke til at sive ud at mine biceps?

Sluttede af med

Side bend

3 x 10 a 31.5

Pertræning meal bestod af en Proteinshake med instant kaffe og vanille sukker. De daglige vitaminer og 2 Gerimax Extreme Energy.

Gerimax pillerne virker for mig rigtigt godt. De giver god energi under træning. Og jeg har prøvet dem på dage hvor jeg slet ikke kan vågne ordenligt. Der sparker de lige en igang..

Selvom det skulle være gjort om morgenen målte jeg lige fedt folderne osv da jeg kom hjem.

Bryst: 10

mave: 14 (Målt lidt uden for navlen)

Lår: 10

Vægt: 80.6 (Ikke morgenvægt. Så det)

Fedt%: 11.3%

FFM: 71.5 Kg

Der er lidt at arbejde med. Men overordnet er jeg tildfreds med min nuværende fedt procent. Afhængigt at mange ting, Kunne et mål for næste år være at få procenten under de 8 til sommer.

Som det ser ud nu vil jeg værre tilfreds med at kunne være omkring de 1- til 12 procent i fedt og øge mine løft med 2.5 kilo i overkrop pr. månede og 5 kilo i ben.

Da mit baglår ikke er helt klart er løb lidt på pause. Når jeg går igang igen bliver det nok korte ture.

Jeg vil ikke bulke eller noget da jeg heller vil have en nogenlunde smuk krop hele året. Og det er sgu for meget arbejde at skulle smide det hele igen.. + min kæreste kan godt lide min flotmands uniform... :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

7. juli 2012

Dejlig Ferie i Berlin over. Vejret var ualmindeligt godt. Men Berlin sagde farvel med et ordenligt tordenvejr, der gjorde at flyet blev forsinket i lidt over 1 time.

Sad så og blev lidt små irriterede over at vi skulle losses ombord på flyet, når de vidste at lufthavs personalet ikke kunne fylde bagage og klargøre, pga. tordenvejr.

Tror det der blev slanket på min tur, var bank kontoen. Jeg fik da både købt en nyt ur. Hilfiger buks, Boss skjorter osv. Jeg er en velklædt fattigrøv :D

Uret er en Fossil, ikke noget prangende men jeg faldt totalt for designet og tyngten i uret. Buksen og skorterne siger vist sig selv. Boss Slim fit skjorter er bare en tand for lækre, og når man rent faktisk ser

godt ud i dem må de købes.

Fik gået en del, (Min walkmate app siger omkring 15000+ skrdt pr. dag)

men min lysken var noget øm i højre side. Tror det var en overanstrængt muskel. Da det hjalp med stræk. Tog så en Ipren kur 3 dage bestående af 2 ipren, 1 panodil om morgenen. Det løste ligesom problemet. 1 dag tog jeg også 2 ipren og 1 panodil om aftenen. Har ikke mærket noget vider til det efter de 3 dage. Men er begyndt at strække lysken ud før mine løft også, da det ikke er specielt motivernede at have lysken smerter..

Mine Hams har også været gode. Dog var der en dag hvor min hamstring syntes den skulle sige en masse. Havde så ikke et elastikbind med til Berlin, og det var umuligt at opdrive et, men et almindeligt rul om bind gjorde tricket, da jeg for det meste stod op og gik.

På mad siden, har jeg været et svin. Mest til morgenmaden der normalt blev indtaget omkring 10 tiden. Hotellet havde en dejlig morgen buffet, og som Nordjyde skal jeg have noget for pengene når jeg betaler 8 Euro. :laugh:

Havde taget nogel modificerede trænings elastikker med, dvs jeg har smidt nogle ekstra elastikker på som jeg skaffede i forbindelse med et Event jeg deltog i for noget tid siden. Det betød jeg kunne træne lidt arme og skuldre osv. Jeg smed også nogle strækker ind. Det var dejligt, da jeg så trods alt har haft en for for modificerede Deload, og holdt musklerne igang og varme.

Nå nok ferie minder for nu..

Er vel hjemme og kan se frem til nogle ugers ferie med mine unger. Men derfor skal der stadigt trænes. Heldigvis kan ungerne godt finde ud af at være alene 1 times tid uden at brænde huset ned. :strat:

Dagens morgenvægt var 81.6 Kilo. Regner med der er en del væske der, da jeg har vold ædt brød.

Dagens Træning

Wendler Fullbody

pass 2

+5

uge 1

dag 1

Stræk.

Hams. Pretzels stræk.

Foam Rolling

Hams og Ryg.

Squat (Normal Bar)

10 a 40

9 a 50

10 a 60

Dybt ned. Er sgu ved at blive okay mobil efterhånden. Var dejligt

Dødløft.

5 a 67.5

5 a 80

3 a 92.5

5 a 110

4 a 112.5 (Kiksede på 5, da min venster Hmastring godt kunne mærkes så valgte at spille det sikre kort)

5+ a 112.5 (5)

Valgte at tage 112.5 i sidste sæt selvom planen kaldte på en 117.5 da mine form ikke var 100% og jeg blev voldsom nervøs for min Hamstring skulle springe op igen. Det er stadigt en 2.5 kilo mere end sidste 5+ men dog kun en ren 5er i reps.

Jeg kørte også sidste sæt med straps, for ikke at lave for meget fjol. Tror nu jeg bliver glad for at jeg ikke bare ignorere mine små skader, da det har en tendens til at hævne sig senere.

Db Bench

12 a 24

10 a 24

8 a 24

Det var sgu småtungt. En snigende hovedpine tog lidt af fokus, men en shake og gode mængter væske fik jaget den lidt i baggrunden.

Gymball situp

3x15 a BW+10

Supersættet med

Hammercurlz

3x5 a 19

Hammercurlz var små onde, men der skal lidt mere masse på overarmene, så det!

Da mine triceps var ristede efter brystræningen skippede jeg dem og kørte hjem.

Alt i alt en okay træning, specielt set i forhold til den foregående uges "træning"

Bliver interessant at se hvad jeg kan udrette på Mandag.

Er egentligt ikke så bekymret når mine +5 dage er lidt tynde på løften da det virker som om min krop lige skal i gear igen. Det er ligesom om det er på +3 og +1 ugerne der bliver bygget på.

Afsluttende lige 2 små dårlige billeder af dagsformen taget med Mobil telefon og dårlig belysning

060712001.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share