Betydelig læsion på indre menisk


Brokenwarrior
 Share

Recommended Posts

Hej. Morten.

Først tak for en super side.

Jeg håber du eller andre kan hjælpe mig. Jeg har dyrket Tkd i mere end 20 år og selvom intensiteten har været yderst svingende de sidste par år er det stadig en del af mig. Desværre har jeg fået en læsion på indre menisk udløst efter at jeg et kort øjeblik troede jeg var 20 år igen - er 44 år. Benet låste i 3 dage og jeg kunne først støtte på det herefter og derefter har jeg trænet mig op til at kunne gå og cykle, men løb, hop og spring udlæser straks smerter og låsning. Nå men har fået det skannet og lægen tilbød operation men sagde samtidig at knæ operationer ikke nødvendigvis er bedste løsning. Jeg har valgt at genoptræne i ved styrketræning og cykling men nu 6 mdr efter begynder det virkelig at frustrere mig at jeg aldrig vil kunne træne Tkd igen eller blot løbe en tur. Jeg vil meget gerne høre fra dig Morten der kender sporten så godt og fra andre der har erfaringer med læsion af indre menisk - kan det trænes op, vil operation give mulighed for løb og eventuel kontaktsport igen, holder det hvis de syer menisken sammen osv?..

På forhånd tak fra en frustreret falden kriger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share