The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Dejlig træning med Rodski i dag.

Jeg var i Silvan før træning og tænkte meget på SimON - specielt fordi jeg hørt vores sang. <3

Først kaffe og kærlighed med Påfuglen på Emmery's - ren velvære.

I Garagen snakkede vi om dejlig gammeldas hiphop.

Squat:

1x165kg

Minus på timing i dag, så lavede en nem single.

Sumo DL:

1x207,5kg

Sang Volbeat undervejs - jeg kan teksten!

RDL:

8x140kg

Nemt og flot.

BOR (uden pause):

3x5x100kg

Link to comment
Share on other sites

Dejlig formiddagsbakkesnakkehyggeløbetur med Jonas.

Han fortalte om René Rørtang. <3

7.44km

693 kcal

157 avg HR

18-19x bakker plus et par opvarmningsture såvidt jeg kan se på pulsgrafen. Har været over 170 BPM 20+ gange.

Tak til Jonas for at trække de sidste 5 ture og for ikke at give op på den sidste. Puha.

Link til tur: http://connect.garmin.com/activity/248495526

Link to comment
Share on other sites

OKAY!

Jeg læser Zen in the art of writing lige for tiden. Det er en dejlig bog, hvis man går med drømme om at skrive. Det gør jeg, derfor finder jeg bogen dejlig.

På fredag skal jeg et smut til Hillerød og hænge ud i Intersport fra 13.30 til 18.00 - der er noget konkurrence i at hoppe op på en æske, og jeg er ekspertdommer. Sådan!

Jeg er dog i tvivl om hvordan det kommer til at gå, da jeg er ret alpha. Lidt for alpha faktisk.

Dagens træning:

1A: Pres:

5x5x62,5kg

1B:

V-grip chins:

5x10xBW

Har jeg nogensinde fortalt om dengang jeg var hardgainer? Nej vel? Det er ellers en interessant historie, der ikke findes. Lidt ligesom hardgainers. Eller dvs, selvfølgelig findes der folk, der har nemmere ved at gaine end andre, og dermed folk der har sværere end andre. Det betyder dog ikke at de skal gøre noget radikalt anderledes og/eller tage et specielt kosttilskud.

Det skulle da lige være WEIGHTGAINER! Weightgainer er noget jeg vil anbefale ALLE at tage, for så gainer man jo vægt - kombineret med en god håndfuld fatburners vil det udelukkende være muskler man tager på. OKAY!!!!

Bænkpres:

3x10x80kg

Uuuuha!

Så fortalte jeg Szimon at den stod på CROSSFIT og så begik jeg CROSSFIT!

3 runder af:

50 sjip

8x30kg curls

8x30kg upright rows

8x pushups

30 sekunders pause mellem runderne.

Så var Szimon rolig igen - jeg svedte nemlig knapt nok.

C2:

1000m på 4:20 - det er vist en slags meget uimponerende PR, uden nogensinde at være egentlig hårdt. Det er utroligt så meget C2 går i psoas. Det er måske den bedste psoas-øvelse der findes - hvem ved?

PS: Kære Karsten - du må undskylde at jeg løj - jeg har aldrig været i Fremmedlegionen. Jeg har til gengæld været 1½ år i kibbutz. Det var der jeg lærte Beermann at kende.

Link to comment
Share on other sites

Halvtidlig træning af muskler i armene primært. Store beskidte arme. Nemlig.

I går sagde min gode ven Hr Indehaver noget sjovt. Det ødelagde jeg dog fuldstændig ved at gå i lingvistisk selvsving. Vidste i at der er 194834 ord for "sne" på grønlandsk? Mine kære venner - det er et småabsurd statement, idet grønlandsk som polysyntetisk sprog ikke har samme struktur som eksempelvis dansk. Polysyntetiske sprog kan have hele sætninger i et "ord", hvorfor det ikke giver mening at tale om x antal ord for sne. I teorien kunne "gul sne farvet af pis" "sne med flotte krystaller" og "god sne at kæle på" alle skrives i ét enkelt ord. Kan I se hvorfor det ikke rigtig er meningsfuldt at sammenligne med et sprog som dansk, der kun har et sætningsbærende element pr ord. Dansk ligger et sted mellem flekterende, isolerende, agglutinerende og polysyntetiske sprog, dog hældende mod det isolerende. Der er ganske få bøjninger tilbage i dansk, og morfologien er generelt ganske simpelt.

Hvis det der ikke bliver "ugens historie", så er jeg fandme skuffet. Sikke en omgang uuddannet bras blev der sagt. <3

Nåh det var store ben vi kom fra.

Squat:

5x5x122,5kg

Der er stadig en lille smule men jeg har rykket stance en smule ind og det føles godt.

Alt herfra kørt "on the minute" hvilket gav sved på panden.

RDL:

5x5x110kg

Nemme - jeg har fået stærkere baglår ved jeg! Jeg tror egentlig at jeg vil til at lave noget arbejde for quads også.

BOR:

5x5x90kg

Forskellige greb, pause ved bryst.

Clean (til FS):

3x3x60kg

Har lidt problemer med at finde en god grebsbredde.

1A: Gokgok! Zerchersquat med 64kg hængende fra stangen i bands: 2, 3, 4

Det er lidt som at squatte med en anaconda i favnen.

1B: Ab wheel: 3x10

Så tror jeg nok lige på at jeg kørte hjem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft tykke selvlysende lår i dag og Zmeden komplimenterede dem flittigt. Jeg så også hende med krussedullehåret og hun er mere pormed end de fleste.

Jeg har desuden Saltebob mistænkt for at skyde olie i ansigtet for at ligne Klaus Riis mere.

Da jeg var færdig med at træne måtte jeg lige kommandere et par af de unge knægte i gang med at træne. De er lidt for tynde, og det fortalte jeg dem. Det er det Zmeden sige Juicen ville kalde skældud. Eller også er det noget med at han har et fint ord for det.

Pres:

5x55kg

Ophidsende

Bænkpres:

5x72,5kg

Smal HG chins:

1x20 reps - hvor kom det lige fra? De var faktisk ikke engang vildt svære, men forpustet blev jeg da.

Dips på den hemmelig Kasper Fardan-måde:

1x20 reps - det var nemt.

Jeg lavede også en complex, men det var ikke rigtig noget der var en succes. Jeg kan ikke rigtig komme videre fra FS... Det tager for lang tid.

3 runder af:

10x40kg pres, FS, BOR, RDL

45s pause mellem runder

Curls:

2x5x30kg

Derefter en masse curls og trisp med onkel Smith. Vi er sådan et kønt par, fordi vi begge besidder imponerende intellekt, flotte muskler og veludviklet kreativitet. <3

Mats kom også og Henrik uden albue. Det var faktisk en ret kærlig dag alt-i-alt. Før træning havde jeg været i Silvan, så det var nok derfor det var så hyggeligt.

Link to comment
Share on other sites

Til dem der har interesse for den slags:

Klokken 2 natten til mandag ringede min hjertenskære til Hvidovre fordi det var ved at være TID. Hun fik at vide at hun bare skulle tage et varmt bad og vente en times tid. Da hun havde siddet i badekarret i 30 minutter var smerterne for voldsomme og hun rejste sig op - bare for at se at der var blod i vandet. Jeg fik tørret hende og hjulpet hende i tøjet. Klokken 2.50 satte vi os i en taxa. Klokken 3.47 var vi blevet forældre til en pige på 51cm/3510g. Skuffende at hun ikke var større.

I dag lykkedes det mig at få et lille vindue. Min utroligt forstående kæreste sagde i går at hun vidste jeg havde brug for det. Fuld skrue til Garagen.

Under opvarmningen skete der noget med mit håndled, der gjorde at jeg slet ikke kunne støtte på det. Jeg kunne faktisk ikke engang bruge hånden til at trække min knækoger på. Jeg wrappede det håndled under squats, og da jeg nåede til træk, var det ok. Det er stadig lidt underligt, men ikke decideret smertende.

Squat:

5x105kg

Konventionel DL:

5x125kg

EQUIPPED som arierne ville sige - 2OH og straps for at skåne hånden.

RDL:

5x80kg

5x100kg

5x120kg

Alle med 2 sekunders pause i bundpositionen og kontrolleret eccentrisk. NUMZE!

Kråzz:

3 runder af:

6x60kg KB swings

8m prowler+40kg høje håndtag

30s pause

6/6x40kg bulgarian split squats

8m prowler lave håndtag

30s pause

Dejligt og lige i numzen.

Done and done på lige under en time. Dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Endnu en skabslæser ønsker stort tillykke!

Håber ikke din nye status som far går for hårdt ud over din stærkt underholdende log.

Jeg er selv far til 2 tøser (Tamika og Yalonda), så jeg ved, at det kan gå hårdt ud over træning mm. Men bare rolig; det er kun de første 2 år, der for alvor trækker far-tænderne (langsomt og smertefuldt) ud - derefter er det mest sjovt (og ret så fantastisk!).

Link to comment
Share on other sites

Kort østrogen-update: efter lidt startvanskelligeheder er hun nå gået pat-amok. Det resulterede i 3x lort i løbet af i nat, og masser af mavemerter (tror vi) - hun æder som en gal. Stolt far.

Dagens træning... Hvad er der at sige andet end: <3.

Mødtes med Bubbibjørnen lidt over 10 i et halvtomt Gym - længe siden og dejligt at se ham. Mine volumenpas har virkelig fået en særlig plads i mit hjerte. Det er dejligt.

Jeg har tweaket lidt hist og her, efter jeg har besluttet mig for at træne vægte 3x om ugen og løbe bakker 1x. Det giver selvsagt mere tid til hvile og mere luft mellem træningerne, hvilket gør at jeg kan skrue lidt op for volumen - specielt på weakpoints/fokuspunkter.

Dagens træning var cirkeltræning, ja det var.

Supersættede tre øvelser næsten hele vejen igennem, efter følgende protokol: en blå øvelse, en rød øvelse og en grøn øvelse. Okay!

Pres:

5x5x62,5kg

Bænkpres:

3x10x80kg

Chins:

5x12xBW

HG chins:

5x10xBW

(SimON approved chins-volumen)

Reverse hypers:

3x15x30kg

GHR:

3x5xBW

Ecc dragonlols:

3x3xBW

Let rehab-agtigt WC-forøgende bagkædearbejde. <3

På et tidspunkt lavede jeg chins og GHR til alle mine træninger - dengang var jeg god til chins og GHR. Nu er jeg (meget) bedre til chins, men nok ike helt så god til GHR. Dem har jeg tænkt mig at lave hver gang jeg er i TG.

Til sidst lavede jeg lidt armmuskler:

HG curls med hammerstand:

10xpind+20kg

For smalt, mine undergunz stødte på skiverne

HG curls med DB:

3x10x15kg

Kardiohnoez:

Treadmill sprints, 10x 10s on/20s off. 12km/t incline på 18-21%

Fy for den ledem det var dejligt. <3

Bubbis forhjul var blevet fladt, så jeg cyklede alene hjem. Jeg var forresten ved at dø under en overhaling på vil til TG. To postcyklen med lad fyldte det hele, så jeg overhalede på fortovet. Der var god ikke ryddet, så min cykel skøjtede rundt. Jeg havde ikke min cykelhjelm på, forstår I - derfor var det livstruende! Jeg afværgede dog katastrofen.

Nåh men vi ses ikk'?

Det er hyggeligt at så mange giver sig til kende, jeg burde få flere børn. <3

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været hjemme hele sidste uge kun afbrudt af to træninger, og jeg er ved at blive sindssyg. :D

Jeg kaster mig over skolearbejde i dag og starter op på min praktikplads fra i morgen.

"Barslen" handler for mig primært om at hjælpe/støtte min kæreste.

Det skal selvfølgelig med i den sammenhæng at jeg har et par halvtunge deadlines hængende over hovedet. :)

Link to comment
Share on other sites

Sen træning efter luk i Garagen med Rod. Det var dejlig og hyggeligt og han var meget imponeret over hvor meget jeg fik lavet.

1A: Squat:

5x5x122,5kg

Det er stadig ikke vildt godt. En smule irritation i bunden giver en dårlig bevægelse.

1B: Chins:

5x5xBW

2A: Frivend til ben foran:

1+3x70kg

1+3x80kg

1+3x82,5kg

Det gik egentlig ret nemt.

2B: Side bends:

3x10x48kg

3A: RDL med pause i bunden:

3x5x110kg

Ja da.

3B: Ab wheel:

3x10xBW

KB rows:

15x48kg

Afslutningsvis 12 runder af 20 on/off med en stribe forskellige øvelser - sjip, burpees, airdyne, slamballs og hop. Stille og roligt, men rart lige at få pulsen op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share