Vil stille op i den ny tilkommende bikini klasse 2013


chanelkamma
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er 27år.. 160 høj og 52 kg .. jeg træner seriøst, men har virkelig svært ved at tabe de sidste 7 kg.. derfor har jeg oprettet mig som bruger herinde .. Nogen der kan hjælpe mig ?

Umiddelbart ser jeg heller ikke nogen grund til at du skal tabe dig..

Men for at komme med et seriøst svar, som du måske kan bruge:

Prøv at ændre din træningsrutine.. Hvis man laver samme rutine hver gang man er oppe og træne, så tilvænner kroppen sig til sidst..

Så hvis du starter med at ændre på nogle små parametre.. Løber kortere tid på løbetbåndet, og måske tager stepperen, eller hvad det måtte være..

Og så husk, at det ikke er nogen fordel at bruge flere timer oppe i træningscentret, eller på løbebåndet..

Nu ved jeg ikke hvordan du træner, men helkropsøvelser er altid at foretrække, fremfor maskiner.

Held og lykke med det.. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes der er uetisk at råde folk om hvordan de bliver klinisk undervægtige

Så bodybuilding og relaterede sporter (AF og BF) er uetiske fordi de deltagende som oftest har rådgivere, der rådgiver dem i at blive klinisk undervægtige?

Er sumobrydning så også uetisk fordi sporten favoriserer klinisk overvægtige?

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding ?

Sumo, ja

Generelt synes jeg der er forkert at bruge sin viden til at hjælpe andre til selvskadebde adfærd,og hvis en ung pige vil ned og have et bmi på 17,5 så svarer det til at hjælpe en anorektiker til vægttab

Så vidt jeg har forstået er det den ønskede vægt på selve konkurrencedagen, og altså ikke en ønsket konstant vægt. Jeg vil vove den påstand at alle kvinder der stiller op i BF, har en vægt under anoreksigrænsen på konkurrencedagen.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding ?

Sumo, ja

Generelt synes jeg der er forkert at bruge sin viden til at hjælpe andre til selvskadebde adfærd,og hvis en ung pige vil ned og have et bmi på 17,5 så svarer det til at hjælpe en anorektiker til vægttab

Er det mindre uetisk hvis det er en mand og i så fald, hvorfor?

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding ?

Sumo, ja

Generelt synes jeg der er forkert at bruge sin viden til at hjælpe andre til selvskadebde adfærd,og hvis en ung pige vil ned og have et bmi på 17,5 så svarer det til at hjælpe en anorektiker til vægttab

Anoreksi er en mental sygdom. Det at have eller ønske at have et BMI på 17,5 behøver hverken at være en fysisk eller mental sygdom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share